TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 11.11.2024.
Ako imate plave oči u nekom trenutnu je do vas sigurno stigao prijedlog da su baš sve nijanse plave najbolji izbor makeupa za vaše oči.
Ovaj put to ostavljamo po strani. Ako volite tonove plave na svojim očima nastavite ih koristiti, ali pružite priliku i nijansama koje smo mi izdvojili za vas. Ako ste među sretnicama koje su rođene s ovom bojom, znajte da uz pravi izbor makeup nijansi možete još više istaknuti prirodnu ljepotu svojih očiju. Iako se često preporučuju hladni tonovi poput svijetloplavih ili srebrnih sjenila, postoje i brojne tople nijanse koje čine čuda za plave oči.
Donosimo vam inspiraciju za sve, od bakarnih i zemljanih tonova za oči do odvažnih crvenih usana koje stvaraju savršen kontrast s plavim očima.
Dodatno naglasite boju očiju
Bakarne i tople smeđe nijanse su savršene za plave oči jer stvaraju prekrasan kontrast. Bogate nijanse terakote, tamnog cimeta ili tople bronze dodatno naglašavaju plavetnilo. Zlatne nijanse su izvrsne za svečaniji izgled - od nježno zlatnih do tamnih bronzanih tonova koji daju očima dubinu.
Mat smeđa će vaše oči istaknuti na posebno lijep, minimalistički način.
Obrazi i jagodice
Zlatni ili highlighter u boji šampanjca unijet će toplinu u cijeli look, a posebno će dobro pristajati uz zlatna sjenila. Rumenila u tonovima breskve ili nježno ružičaste lijepo nadopunjuju makeup look i dodaju svježinu licu.
Usne
Crvene nijanse s toplim, narandžastim podtonovima savršeno ističu plave oči i daju odvažan izgled. Breskvaste i bakarne nijanse su izvrsne za svakodnevni look jer stvaraju sklad s toplim sjenilima.
Ako preferirate neutralne nijanse, birajte toplije nude ruževe s primjesom breskve ili karamele.
* * *
Naslovna fotografija: @nika_marianaaa
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!