TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.9.2021.

U subotu, 18. 09. obilježava se Svjetski dan čišćenja (World Cleanup Day).

Simbolično, na taj dan počinje i kampanja „Plastična operacija” koja ima za cilj skrenuti pažnju na prekomjernu upotrebu plastike u svakodnevnom životu.

Kampanja kroz tri fotografije priča o gorućim problemima zagađenja okoline i prekomjernoj upotrebi plastike i vode u modernom svijetu, te poziva sve da poduzmu akcije kojima će se ovi problemi riješiti.

Možda je teško zamisliti život bez jednokratne plastike ali sjetimo se da donedavno ona nije ni postojala. Iako se reciklaža često navodi kao rješenje, samo 9% ukupno proizvedene plastike može biti reciklirano. Mijenjanjem navika i smanjenjem upotrebe jednokratne plastike štitimo i sebe i planetu. Vrijeme je za plastičnu operaciju!

Prva fotografija prikazuje zagađenje jednokratnom plastikom. Danas se proizvede 300 miliona tona plastike godišnje. To je skoro jednako težini ukupne ljudske populacije! Jednokratna plastika ima kratak rok upotrebe, ponekad tek nekoliko sekundi od trenutka kada je upotrijebimo, do trenutka kada završi u smeću. Plastičnu vrećicu, pribor za jelo i slamke prosječno koristimo 12 minuta, a ostavljamo ih budućim generacijama i planeti narednih 400 do 1.000 godina.

Više od 5 triliona plastičnih vrećica se upotrijebi godišnje, a čak pola ukupne proizvedene plastike je namijenjeno za jednokratnu upotrebu. Cilj druge fotografije je da nas potakne na odgovornu kupovinu u vremenu brze mode.

Za proizvodnju samo jedne majice potrebno je čak 2.700 litara vode – to je dovoljno pitke vode za jednu osobu za dvije i po godine. Podaci govore da na globalnom nivou osoba baci preko 30 kilograma odjeće godišnje, ali da mnogo više i kupi.

Treća fotografija skreće pažnju na lošu praksu bespotrebnog pakovanja hrane u plastiku. Jednokratna plastična pakovanja se uglavnom prave od naftnih derivata koji zagrijavanjem otpuštaju štetne hemikalije, a ujedno su i veliko leglo bakterija. Dok vodimo računa da u sebe unesemo kvalitetnu, organsku hranu vrlo često zaboravimo u šta je ta hrana zapakovana i koliko to pakovanje može biti štetno za naš organizam.

Autorica projekta fotografkinja Aida Redžepagić je izjavila: ”Kao modna fotografkinja, željela sam kreirati seriju fotografija koja će biti vizualno lijepa i upravo kao takva privući pozornost na temu koja je jako važna za sve nas. Željela bih još istaknuti da ni jedan komad plastike korišten za kampanju nije dodatno kupljen nego smo mjesec dana skupljali već iskorištenu i odbačenu plastiku.”

Osim Aide, na projektu su radili dizajner Armin Ćosić, scenografkinja Ines Selimović, slogan je osmislio Haris Jusović, a model za kampanju je Marijana Kandić, autorica ekološke platforme BeeEcho. Projekat je realizovan uz podršku Razvojnog programa Ujedinjenih nacija (UNDP) u Bosni i Hercegovini.

„U ime UNDP-a želim izraziti zadovoljstvo što sve više ljudi, naročito mladih, širom BiH pokreće i uključuje se u brojne akcije za očuvanje prirode i okoliša, svako na svoj način. „Plastična operacija“ nas jasno upozorava na posljedice ignorisanja problema i postupke kojima utičemo na živote svih nas. Ne postoji „Planet B“ i zato skupa sa brojnim domaćim i inostranim partnerima predano radimo i podržavamo inicijative koje smanjuju zagađenje i klimatske promjene“, izjavila je Steliana Nedera, rezidentna predstavnica UNDP-a u BiH. 

***

Naslovna fotografija: Aida Redžepagić
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak

FOTO: Aida Redžepagić


Bonjour

Potpuno opravdano! Ovih 9 proizvoda svi žele u jesenjoj makeup kolekciji.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO:

Potpuno opravdano! Ovih 9 proizvoda svi žele u jesenjoj makeup kolekciji. Potpuno opravdano! Ovih 9 proizvoda svi žele u jesenjoj makeup kolekciji.

Jesen je stigla, a s njom i pregršt novih beauty trendova. Zapravo toliko inspiracije da ne znamo gdje bismo prvo počeli! Boje su svuda oko nas, spremne da ih unesemo u svoj makeup ritual.


S obzirom na to da su ljepota, makeup i šminkanje česte teme u našim razgovorima i svakodnevnici, ponekad se čini kao da ih kroz trendove i pristup promjenama prihvatamo olako, a definitivno ne smije biti tako. Jesen je donijela pregršt novih trendova – od ruževa do boja kose, ali neki lookovi su bezvremenski i uvijek će nas vraćati lijepim uspomenama.

Inspiraciju za naredni look nikada nije bilo lakše pronaći! Ako volite tamne ili zemljane tonove, u kombinaciji sa šljokicama i zlatnom bojom, dovoljno je samo da se ovih dana osvrnete oko sebe i inspirišete se bojama jeseni. U fokusu neka budu blistav ten i njegovan izgled! 




dm drogerie markt ima posebnu aktivaciju
zbog koje smo otrčali u najbližu poslovnicu i baš tu odabrali proizvode za kreiranje svakodnevnih i glamuroznih izdanja.  O čemu je riječ? Stay tuned, otkrivamo vam nakon ovog makeup tutoriala. 


Makeup tutorial koji trebate za praznični look!

Ma da li to mi već govorimo o praznicima? O da, tako neće biti panike krajem narednog mjeseca. Sve svoje šljokice i omiljene boje ćete već imati u makeup torbici. Međutim, iako govorimo o nešto glamuroznijem izgledu (mada, ko kaže da ovo morate čuvati samo za decembar?!), inspirisani smo trenutnim bojama prirode i vašim željama.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bonjour.ba (@bonjourba_)



Sve te peachy nijanse koje volimo, tonovi smeđe i neutralne boje - glavna su veza sa svijetom ljepote u ovoj priči. 



Hrana za kožu 

Prije nego što počnemo sa nanošenjem šljokica potrebno je da svojoj koži, uz potrebnu hidrataciju i njegu, pružimo i određenu hranu. Pravi izbor za balans između prekrivanja i baze za šminku bit će Alverde CC krema sa UVA/UVB zaštitom, koja suzbija stvaranje pigmentacijskih mrlja i starenje kože izazvano svjetlošću. Njena moć prekrivanja dovoljna je da sakrije podočnjake i izjednači ten, ali baš kao u prirodi, sitne pjegice ostavi vidljivim za dodir unikatnosti.

Kako biste je besprijekorno nanijeli na lice koristite odgovarajuću spužvu poput ove ebelin koju smo mi birali. 


Peachy nosić 


Obrazi i nosić. Znate već za to da rumenilo stavljamo i preko nosa za sunkissed izgled tokom cijele godine? U našem savršenom tutorialu nanosimo alverde NATURKOSMETIK Trio bronzer, a zatim look upotpunjujemo omiljenim trend !t up Rosy Touch Duo rumenilom. 

Nijanse narandžaste, topli i hladni podtonovi smeđe u ovim proizvodima, idealno će na vaše lice preslikati umjetnička djela kojima nas inspiriše priroda. 



Sočne usne u svakoj sezoni

Za usne uvijek biramo olovku i ruž koji se slijede i upotpunjuju. Ovaj put, opet, inspirisani bojama prirode oko sebe naginjemo ka smeđim tonovima koji će istaknuti konture usana, ali i stvoriti efekat juicy izgleda. 

s-he colour&style olovka za usnes-he colour&style perfect plumping ruž za usne idealan su spoj! 


Šljokice, šljokice, šljokice! 

Prvo smo zavirili u trend !t up Rocky Rose paletu sjena za oči i ono što smo odmah shvatili je da ona sadrži sve što vam je potrebno za kreiranje različitih lookova. Od dnevnih, neutralnih i svedenih lookova do onih dramatičnih party izdanja. Izbjegnite kreiranje klasičnog, tamnog smokey eye izgleda i za dnevne varijante se poigrajte sa tonovima smeđe, a za večernji look, oči naglasite šljokicama

Mat nijanse kombinovali smo sa trend !t up Glam Addiction Metallic sjenom za oči, koja je idealan izbor ako u samo jednom potezu poželite doraditi svoj office makeup look i produžiti na zabavu. 



Gotovo za minut...

Još samo dva sloja s-he colour&style lashes de luxe False Lash maskare i uokvirili smo jedan look koji je savršen za praznike koji su iza ugla. Iako posljednji trendovi govore da izbjegavamo maskaru, u ovom slučaju ona je neophodan final touch. Maskara će u svaki look unijeti dozu dramatičnosti i učiniti da oči i sve boje na licu još više dođu do izražaja, a naročito kada je riječ o kombinaciji zemljanih tonova i šljokica. 

Dok ovo pišemo negdje Mariah Carey već osjeća potrebu da izvuče svoje kostime! 

* * *

Vratimo se sada pomenutom dm drogerie markt poklonu. Kupovinom make up proizvoda i dodataka za šminkanje u periodu od 9.10. do 22.10. u dm prodavnicama ili online na 'Moj dm' aplikaciji ostvarujete 20x više active beauty bodova.

Kupovinom ovih proizvoda očekuje vas poooseban poklon, a više informacija možete pronaći na dm online shopu - > ovdje.

 

* * *
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

FOTO: ime i prezime


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!