TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.3.2020.
Bez obzira gdje, s kim i kako provodite današnji dan, Dan žena je po nama sjajan podsjetnik da češće trebamo slaviti uspjehe svih fantastičnih dama iz naše okoline te još snažnije motivirati jedna drugu da iz dana u dan dajemo svoj maksimum, istovremeno balansirajući između svih avantura koje nam svakodnevica donosi.
Nije slučajnost da upravo kao misija BONJOUR.ba uredništva stoji: „To inspire. To learn. To live." I veselimo se što ju slijedimo iz dana u dan. Kroz cijelu godinu. Već 11 godina.
Upravo zbog toga znali smo da je najbolji način da proslavimo Međunarodni dan žena razgovor s 7 bh. dama koje svakodnevno inspiriraju svojim pozitivnim duhom, karijernim uspjesima, smislom za humor, stilskim izričajem, snažnim duhom i još zaraznijom energijom.
Čitajući njihove odgovore na naš upit što bi savjetovale 18-godišnjoj sebi, osjećali smo se ponosnim što u našoj blizini djeluju sjajne žene koje svojim savjetima inspiriraju i dame u dvadesetima, tridesetima, četrdesetima...
U nastavku teksta donosimo sjajne odgovore koje su samo za BONJOUR.ba čitateljice otkrile Armina Čengić, novinarka i voditeljica na NOVA BH, Aida Cvijetić, PR menadžerica u kompaniji Fly Bosnia, Berina Stambol, direktorica marketinga kompanije International Health, Maja Čengić Miralem, voditeljica i urednica na BHRT televiziji, Maja Hadžiselimović, inžinjerka robotike i programerka, Naida Kundurović, producentica i voditeljica na N1 televiziji i Ševala Hodžić, vlasnica Instagram profila Lala Food Land i nutricionistica.
***
Aida Cvijetić
PR menadžerica u kompaniji Fly Bosnia
„Želim da znaš koliko vrijediš! Nikad ne žali za učinjenim. Empatičnost nije slabost, ma koliko te drugi u to uvjeravali. Upoznaj se. Nauči biti sama. Radi na sebi. Voli sebe. Budi samopouzdana. Nije loše biti barem malo sebičan.”

Aida Cvijetić
***
Armina Čengić
novinarka i voditeljica na Nova BH
„Slušaj svoj unutrašnji glas - ne postoji nemoguće!
'Nije važno ako te nešto plaši i misliš da ne možeš - idi ravno ka tome. Slušaj taj unutrašnji glas koji ti svo vrijeme govori da probaš jer sve to je prilika da naučiš nešto novo. Dat će ti snagu za dalje, samo daj sebi priliku upoznati ono što misliš da te plaši. Možda ćeš u početku biti nesigurna, ali s vremenom ćeš primijetiti kako je bolje proviriti izvan svojih granica” – savjetovala bi Amina 18-godišnju Arminu.' :D
- U zoni komfora s pravom kažu da nikada nećete upoznati ni postići ništa novo. Zato ne stojte u mjestu. Danas, kada se pojave naizgled nerješive situacije, znam kako postupam. Slušam svoju intuiciju i istupam naprijed. Probajte, iznenadit ćete se koliko možete - i to nije samo floskula. Sa 18 godina maštamo, učimo biti ustrajni i vrijedni, mijenjamo se, ali smo vrlo često i nesigurni. Nema potrebe za tim, ne propuštajte prilike jer mislite da je nemoguće. Usput, nastavite tražiti motivaciju u boljima od sebe - učite od njih jer s razlogom su tu gdje jesu. Fokusirajte se na cilj - da stignete tamo gdje će se vaš doprinos najviše vidjeti. Na kraju, najsretniji ćete biti kada shvatite da ste na mjestu na kojem činite razliku i da su nekadašnji strahovi bili tek prividni.”

Armina Čengić
***
Berina Stambol
direktorica marketinga kompanije International Health
„Draga djevojčice, (iako misliš da si već pripadnik svijeta odraslih, nisi, još uvijek si neiskvarena djevojčica puna snova i očekivanja) budi svoja, uvijek, takva kakva jesi.
Nemoj dozvoliti da ti ljudi, trendovi i svijet promijene sliku o tebi. Budi odlučna i tvrdoglava u odlukama za koje smatraš da su ispravne. Popustljiva budi onda kada trebaš oprostiti. Vidjet ćeš da ćeš tokom života mnogo puta morati oprostiti ljudima. Ali nemoj zaboraviti oprostiti i sebi sve one greške za koje misliš da si donijela pogrešnu odluku. Samo od sebe očekuj mnogo ali nemoj od ljudi. Kada daješ ne očekuj da ti se vrati. Daj jer te to čini sretnom. Jer želiš nekoga učiniti sretnim. Ispuni te ciljeve koje si zacrtala, nemoj prestati vjerovati u to da ti to možeš. Jer ti možeš sve! Nemoj se opterećivati fizičkim izgledom. Nije to ljepota žene. Ljepota je u očima, u osmijehu i lijepoj riječi. Uvijek hodaj izdignute glave, ponosna što si uspjela. Čuvaj zdravlje, hrani se zdravo i idi na kontrole. Odvoji vrijeme za svoju porodicu i prijatelje. Sve može čekati ali ako njih izgubiš izgubila si sve. Budi zaljubljena. Voli svim srcem. Nije važno koga, važno je da imaš leptiriće u stomaku i krila da poletiš. Maštaj, uvijek maštaj. Ko ti to može oduzeti? Nauči priznati grešku i reći izvini. Slušaj starije jer imaju iskustvo, mogu ti pomoći. Nemoj bježati od toga. Dozvoli sebi i pogrešne odluke, past ćeš ali ćeš zato ustati mnogo jača i spremnija za život. I da, kupi taj crveni kaput koji si vidjela. Nemoj da se s 32 kaješ što to nisi učinila. Znam ja. :)
Tvoja 32-godišnja Berina.“

Berina Stambol
***
Maja Čengić Miralem
voditeljica i urednica na BHRT televiziji
„18-godišnjoj sebi bih iz ove perspektive savjetovala sljedeće…
Živi život djevojko! Uživaj u svojim godinama, uživaj u druženju sa pravim prijateljima, prepoznaj "fake" i bježi od njih!
Ne veži se za pogrešne ljude, ne trati vrijeme!
Otkrivaj nova mjesta, putuj, slušaj kvalitetnu muziku, idi na koncerte. Što prije shvatiš šta želiš u životu, imat ćeš više vremena da ostvariš planove. Imaj snove! Pretvaraj ih u stvarnost! Ne trči pred rudo.
Imaš cijeli život pred sobom. Smij se iskreno i često. Bore će doći svakako...
Bolje imati one "smijalice" nego "mrštilice". Koji god u ovom trenutku imaš problem, vjeruj doći će veći i zato...
Živi život djevojko! 18-te su super!"

Maja Čengić Miralem
***
Maja Hadžiselimović
inžinjerka robotike i programerka
„Nemoj da se bojiš neznanja i izazova. Najveća zadovoljstva i uspjesi dolaze upravo kada se odlučimo odvažiti i izaći iz zone komfora. Nemoj da te brine što nemaš uvijek podršku okoline, što su većini tvoja interesovanja i afiniteti neobična i čudna - to te čini jedinstvenom. Ne zaboravi prenijeti znanje i iskustva drugima, možda se baš neko nalazi u sličnoj situaciji i nedoumici kao ti - pomozi im. I ne zaboravi držati sebe na prvom mjestu, voli sebe svakim danom sve više.“

Maja Hadžiselimović
***
Naida Kundurović
producentica i voditeljica na N1 televiziji
„Bit će sve u redu. Vjeruj mi. Starija sam i prošla sam nekoliko hiljada kilometara svojim nogama i beskrajno mnogo horizonata svojim zjenicama. Virim u budućnost i želim ti reći da će sve proći i doći će smiraj.
Znajući tvoje paralele i meridijane tvog srca, najviše će te zaboljeti iznevjereni odnosi s ljudima. Uložiš cijelu i divnu sebe, a zauzvrat dobiješ jedno ogromno gorko razočarenje. Najviše će te zaboliti laž dragih osoba, izdaja prijatelja, obmana, polovično davanje i kalkulacije, pretvaranje. Lagano ćeš prolaziti kroz loše ocjene, sniženo vladanje, otkaze i smjene na poslu, izostanak i kašnjenje plate, ekonomske krize, selidbe i ostale naizgled banalne stvari današnjeg svijeta. Tu si jaka. Ono što će biti izazov jeste kako postati ratnica Srca. Kako isijavati svjetlost iz tog predivnog Srca kada bude slomljeno, napuklo, krvavo, pa i umorno od svega. Kako ga iznova i iznova izlagati i vjerovati ljudima. U tome se krije magija radosnog i slobodnog življenja.
Draga moja Nai, kada ovladaš vještinom Srca, onda postaješ Alhemičar koji svaku gorku emociju uspije pretvoriti u lijek i svjetlost. Kako za sebe, tako i za druge. Potrajat će, neće biti jednostavno, ali stremi ka tome. Ne odustaj! Vjeruj mi da je nagrada neprocjenjiva.
Poželim to reći, sa blagim smješkom svojoj mlađoj Ja. Povela bih sama sebe na predivni zeleni puteljak. Ušuškan i siguran. Šetale bismo i disale. Upijale smiraj. Slušale ptice i šuštanje krošnji drveća. A mlado srce čezne upravo za tim riječima utjehe i ohrabrenja. Znam, gledala bi me s nepovjerenjem, ona mlađa Nai. Uplašena, nesigurna, rastrzana na stotinu strana, u raskoraku između svojih želja i vremena, jednako kao i životnih oluja na koje rijetko ko bude pripremljen. Zar zaista možemo znati šta će nas sve okrznuti kad se spremamo na Život u punom smislu?
Ipak, bitno je znati da svakim tvrdoglavim korakom naprijed bivamo Živi prije svega, a onda nekad kasnije, neuslovljeni vremenskim paralelama, nagrađeni za svaku ranu, pad i bol, boru i suzu, prosto zato što Nebo voli hrabre i dobre koji ne odustaju od... Sebe. Najgori scenariji se ne obistine.
Najteži udarci sudbine protutnjaju kao eho u nama i ostave traga, da..., ali zato kad nas posjeti Nježnost, Ljubaznost, Milost, Plemenitost i Ljubav u raznim oblicima shvatimo da se ti tragovi prelijevaju u nešto mekano i lijepo. Nešto posebno, što nam samo može dati iskustvo koje nas oblikuje. Rastvaramo se i ponovo stvaramo.
Jer to je onaj Život u svom punom zanosu. Gorčine i zanosa. Ushita i očaja. Kontrasta kao pojma bivstvovanja.
I tako, pričale bismo nas dvije i šetale tim čarobnim šumskim putem. Vjerujem da bih je rasteretila barem to sunčano popodne i udahnula neku novu Nadu i Motivaciju za siguran let naprijed.
Jer, koga zapravo imamo da nas nadahne, uputi, pomiluje i uvjeri da će sve ipak biti dobro?
Onaj gore koji prati svaki naš korak i Duša koja je ujedno kormilar i pirat vlastitom brodu na dugom putovanju.’”

Naida Kundurović
***
Ševala Hodžić
vlasnica Instagram profila Lala Food Land i nutricionistica
„Ne brini. Sve što ti se sada dešava je savršeno baš takvo kakvo je.
Put kojim ideš je upravo onaj kojim trebaš da ideš da bi došla do svog cilja.
Nikada ne odustaj od ljudi i onda kada oni odustanu od tebe.
Nikada ne prestani da voliš iako ljudi prestanu da vole. Oni ne prestanu voljeti zbog tebe, već zbog sebe.
Zapamti da je tvoje samo ono što daš.
Nauči slušati, a manje pričati. Ljudi će pamtiti one koji su ih slušali.
Prije nego kreneš pričati, razmisli da li će te riječi donijeti nekome štetu ili dobro.
Uči, čitaj jer tvoje bogatstvo se ogleda u tvom znanju, a ne u materijalnim stvarima.
Znaj da svi putevi vode ka cilju, samo možda ne uvijek na način kako ti želiš.
I zapamti, nije bitno koliko puta padneš, bitno je da svaki put nakon pada ustaneš."

Ševala Hodžić
Sretan vam Dan žena, drage dame.
![]()
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!