TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.6.2020.
Nije tajna da često zavirimo na društvene mreže u potrazi za novim idejama u kreiranju outfita u kojima ćemo se osjećati ugodno i dotjerano.
Upravo kroz objave omiljenih blogerica i zaljubljenica u modu dobivamo inspiracije za lookove koji spajaju omiljene klasike, ali i motiviraju da izađemo iz zone ugode, kada je u pitanju naš stil i igramo se s trendovima, siluetama i detaljima.
U samo nekoliko klikova možemo saznati što svjetske trendseterice biraju za svoje lookove kroz fotografije koje dijele sa svojom publikom na Instagram profilima, a mi smo odlučili saznati koji će to trendovi bh. zaljubljenicama u modu pripomoći u odličnoj modnoj zabavi na ulicama grada.
Za BONJOUR.čitatelje, Bojana Mutić, mnogima poznatija pod usernameom @modaitakoto, Erna Saljević, vlasnica Instagram profila @divaisback te Tatjana Ikanović, @turqouiselove9, otkrile su nam koji trendovi podižu njihove ljetne kombinacije u trenu, kao i koja će paleta boja vladati u njihovim ormarima.
***
Bojana Mutić
"Moj omiljeni modni trend i predmet, u svim godišnjim dobima, a naročito ljeti, jeste “statement” nakit.
Nepravedno ga nazivaju modnim dodatkom, jer često - i opet, NAROČITO LJETI – cijeli outfit kreiram inspirisana komadom nakita i sve drugo su zapravo dodaci kojima upotpunjujem taj jedan detalj.
Tako da se najviše radujem svojim zveketavim i šarenim ljetnim “đinđuvama” i svim modnim pričama koje ću graditi podilazeći im.
I nevezano za moju ljubav prema nakitu, čini mi se da su uopšte ukrasi i dodaci koje žena za sebe bira i nosi (više nego bilo koji drugi dio outfita) slika njenog karaktera, najličnija i najintimnija modna čestica. A autentičnost je (za)uvijek u trendu!" - Bojana Mutić, vlasnica Instagram profila @modaitakoto
***
Erna Saljević
"Moda tj. modni trendovi su jednostavno cirkularni i na svakih 3-4 godine zaboravljeni trendovi se vraćaju na veliku modnu scenu. I ove sezone akcenat je na puff rukavima, koži/eko koži u bojama, heklane/pletene stvari, šorcevi i bermude ulaze na velika vrata, a uvijek će biti moderan i kombinezon.
Ove godine posebno oni od eko kože, ali ja sam birala vječiti klasik - jeans jumpsuit.
Ovaj ima blage puf rukave - što je trend kojem se ja uvijek veselim jer je posve neobičan a ja sve neobično jako volim. Jer ga je izazov kombinovati, a ove godine je poseban akcenat baš na viktorijanskim predimenzioniranim rukavima. Ja sam uklopila dva trenda “jednim udarcem”. Kombinezon sa puf rukavima. Plus - iskoristila sam bonus - predimenzioniranu lanac narukvicu što je trend u asesoarima ove godine, lanac oko vrata kao što su nekad nosile naše mame, sa zlatnim velikim alkama. Klasik koji vam treba u ormaru." - Erna Saljević, vlasnica Instagram profila @divaisback.
***
Tatjana Ikanović
"Trend koji ću ovog ljeta rado “prisvojiti” je komplet - bermude i prsluk. Kao velikom zaljubljeniku u odijela, teško mi pada činjenica da ih ljeti ne mogu nositi, pa mi je ovo savršena zamjena za voljena odijela. I ovaj komplet odiše tom dozom elegancije, a veoma lako se može pretvoriti i u casual outfit u kombinaciji s patikama i majicom zanimljivog printa.” Tatjana Ikanović, vlasnica Instagram profila @turquoiselove9.
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.
U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil.
Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.
BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.
„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.
Johan Baguca, direktor BAT-a BiH
BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.
„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.
Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera
Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.
Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.
Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.
*Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.
Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!