TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 12.2.2024.

Udobnost i stil su ključni kada je riječ o izboru komada koje nosimo doma.


Svi volimo osjećaj koji nas prati kada odjenemo omiljenu pidžamu za spavanje, kao i kada uz prvu jutarnju kavu na to dodamo stylish ogrtač koji će postaviti pravo raspoloženje za ostatak dana, prije odijevanja za van. Ono čemu dajemo prednost pri izboru tih komada, svakako su kvalitetni materijali i modeli koji nam garantiraju taj voljeni cozy osjećaj.




Mi smo pronašli bh. brend Avant Garde Lingerie, koji je osnovala Adisa Mujčinović, djevojka koja će po vašoj veličini i željenim bojama izraditi pidžamu, ogrtače i drugi spavaći program, ali i ukrase za kosu i neodoljive jastučnice. Sve što Adisa kreira, izrađeno je od materijala poput pamučnog muslina i satena čiji će sjaj doprinijeti osjećaju luksuza u ležernim komadima.

Ako ste i sami u potrazi za idealnom komadima koje ćete nositi doma ili želite neodoljivi poklon za neku voljenu osobu, zavirite u fotografije u nastavku i pronađite svoj favorit. Što nam je Adisa rekla o procesu nastanka njenih komada, misiji brenda i lekcijama koje je naučila kroz svoj rad, pogledajte kroz intervju koji donosimo.




Imati svoj mali biznis zahtjeva predanost i disciplinu. Možete li s nama podijeliti kako izgleda vaš radni dan?

S obzirom na to da cjelokupan proces radim sama, moram priznati da je ovakav način rada jako zahtjevan. Potrebno je uložiti dosta vremena, truda, strpljenja i odricanja kako bi se stvorio rezultat.

Iako ne postoji jasna struktura jednog radnog dana, ustajem rano kako bih iskoristila vrijeme za planiranje i organizaciju dana, što bi u prevodu značilo – čim se istuširamo i popijemo kafu, odgovaramo na poruke i čitamo novosti.

Odmah nakon toga valja odrediti prioritete zadataka za taj dan i dogovoriti ili obaviti narudžbe, kako sa kupcima tako i sa dobavljačima sirovina. Ova stavka u velikoj mjeri oduzme prvu polovinu dana, tako da druga polovina odlazi zapravo na rad na svemu postavljenom.




Svaki dan je ispunjen brojnim zadacima i obavezama koje zahtijevaju pažnju i fokus tokom čitavog dana. Ono što bih posebno izdvojila je to da ustvari nemate radno vrijeme. Radni dan vam traje dok ne završite neki projekat.


Kako ste došli na ideju da pokrenete svoj vlastiti brend?

Kao mala gledala sam mamu kako ni od čega stvara nešto. S vremenom, želja za istim se probudila. Imala sam ograničen pristup lijepim ženstvenim stvarima i odjevnim predmetima i tada sam odlučila da to želim promijeniti. Jer, od tebe promjena i kreće.

Pokretanjem ličnog biznisa imala bih praktičnu primjenu stečenog fakultetskog obrazovanja, vlastiti projekat, to jest stvaranje vlastitog proizvoda na tržištu, strast prema vlastitim idejama i kreiranju, samostalno upravljanje i organizovanje posla i radnog vremena.




Kroz nedavnu edukaciju o preduzetništvu kojoj sam prisustvovala imala sam zadatak da svoju ideju pretvorim u djelo kroz biznis plan. Tako je sve i počelo. Kao diplomirani ekonomista menadžmenta i preduzetništva nije mi teško pao taj zadatak, ali sam imala bojazan kako će moja mala sredina u kojoj sam odrasla prihvatiti ovakvu ideju.

Naravno, nisam željela da me u mom cilju nešto takvo obeshrabri pa sam prihvatila taj rizik. Ono što me potaklo da svoju ideju sprovedem u djelo jesu ljubav, kreativnost, radoznalost. Postojim od januara 2023. godine, što znači da sam na samom početku. Nadam se daljem razvoju.


Što vas je inspiriralo da izaberete baš taj segment odjevne industrije?

Misija ove poslovne ideje je unijeti ljepotu, mehkoću i nježnost u spavaću sobu. Asortiman proizvoda je isključivo za žene. Bilo da se radi o ispijanju prve jutarnje kafe, gledanju omiljene serije ili čitanju knjige u krevetu, to su trenuci koji nam pune baterije.

Takve trenutke koje žena ulovi samo za sebe željela sam učiniti posebnim. Kada nam je udobno u odjeći koju nosimo i u domu u kojem živimo, ali i kada nam je sve to lijepo, osjećamo se bolje. Kada se dobro osjećamo onda smo sretni. To je ustvari poenta života. Imala sam ograničen pristup upravo takvim stvarima pa sam odlučila da ih sama počnem praviti.




Tržište modne industrije je jako zasićeno i vidimo nastanak novih brendova svakodnevno. Što je ono po čemu se vaš brend i proizvodi ističu u toj industriji?

Ono što me izdvaja na tržištu jeste način na koji stvaram svoj asortiman proizvoda i materijal od kojeg radim isti. Svaki od artikala je isključivo ručni rad u koji su uloženi velika ljubav, koncentracija i vrijeme. Artikle radim po mjeri kupca – veličinu i boju biraju oni sami, prilagođavaju sebi.

To znači da artikle ne skladištim nego nastaju tek nakon zaprimanja narudžbe, pidžama je rađena samo za vas ili osobu kojoj želite pokloniti.




Materijali sa kojim radim su armani saten (koji se ubraja u luksuznu metražu) i muslin. Armani saten je tkanina izrađena od finog, sjajnog i glatkog prediva koje je izuzetno mekano na dodir. Ima poseban efekt radi čega kreacije djeluju glamurozno.

Pidžame od muslina su na našem tržištu jako rijetke. Ono što daje prednost ovoj tkanini je to što je 100% organska i hipoalergena. Izvana izgleda nevjerojatno osjetljivo, ali ima povećanu otpornost na habanje. Uz pravilnu njegu može izdržati veliki broj pranja.

 



Kakve ste lekcije naučili na svom poduzetničkom putu, a koje biste podijelili s našim čitateljima i drugim mladim poduzetnicama?

Ne postoji granica u onome što mašta može postići. Ne trebamo sputavati sami sebe jer smo upravo mi ti koji trebamo gurati i tjerati sebe ka boljem. Kada ostvarite jedan cilj uvijek gledajte koji je novi u tom poduhvatu i fokusirajte se na njega jer se samo na taj način može napraviti rezultat.




Moramo zadržati postojanost i prije svega vjeru u sebe. Moramo vjerovati da smo za nešto daroviti i da to nešto moramo postići po svaku cijenu. Ne treba čekati da sve bude kako treba, jer nikada neće biti sve savršeno. Uvijek će biti izazova, prepreka i manje savršenih uslova. To znači da treba početi sada. Sa svakim korakom biti sve jači i jači, vještiji i pouzdaniji. Ili ćeš se kretati kao dio svoje priče ili ćeš stajati izvan vlastite priče.

* * *
Foto: Adisa Mujčinović


Bonjour

Cvjetne haljine koje ćete nositi od jutra do večeri i sve su ispod 40 KM!

TEKST: Adelisa Mašić

Cvjetne haljine koje ćete nositi od jutra do večeri i sve su ispod 40 KM! Cvjetne haljine koje ćete nositi od jutra do večeri i sve su ispod 40 KM!

Ljeto je savršeno vrijeme za cvjetne haljine, one koje lako spakujete za put, obučete bez puno razmišljanja i nosite od jutra do večeri.

Bilo da planirate vikend bijeg, večeru na otvorenom ili samo tražite komad koji će vam podići raspoloženje – cvjetna haljina je uvijek dobar izbor.

 



Dobra vijest? Mnogi brendovi su već spustili cijene ovih ljetnih favorita i sada je idealan trenutak da ulovite model koji ćete nositi tokom cijele sezone (a vjerovatno i narednih).

 



U fokusu su lagani materijali, pastelne ili jarke boje, romantični krojevi i printovi koji osvježavaju i najjednostavniju kombinaciju. 

 



Od midi haljina s puf rukavima, do mini varijanti s V-izrezom ili maxi modela koji podsjećaju na mediteransko ljeto, izbor je šaren, razigran i vrlo nosiv.


 



U nastavku izdvajamo naše favorite s aktualnih sniženja – jer cvjetna haljina nikad nije višak u ormaru:


bonjour_ba07229237040-s1cvjetne_haljine_-1
 

Kupi ovdje



bonjour_ba05644165711-e1cvjetne_haljine
 

Kupi ovdje



bonjour_ba05039135117-e1cvjetne_haljine
 

Kupi ovdje



bonjour_ba03397367400-A6Mcvjetne_haljine
 

Kupi ovdje



bonjour_ba03397352537-A6Mcvjetne_haljine
 

Kupi ovdje



bonjour_ba01822024330-e1cvjetne_haljine
 

Kupi ovdje



bonjour_ba00752015712-a4ocvjetne_haljine
 

Kupi ovdje



bonjour_ba00558727800-a4ocvjetne_haljine

 

Kupi ovdje

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba 

Naslovna fotografija: @estherjunelife
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!