TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.10.2011.
Sjednite. Udahnite duboko. Kliknite na članak. Spremni da ostanete bez daha? O kolekciji koju je Sarah Burton dizajnirala za kuću Alexander McQueen dovoljno govori to što je Emmanuelle Alt prva potrčala u backstage čestitati dizajnerici, kleknula ispred nje i oduševljeno viknula: "Hvala!"Marc Jacobs je proljetnu kolekciju za Louis Vuitton, koja je možda i njegova posljednja kolekcija
Alexander McQueen
Grčka božica Geja, začetnica zemaljskog života, bila je osnovna inspiracija za treću samostalnu kolekciju koju je Sarah Burton dizajnirala za kuću Alexander McQueen. Teško je pronaći riječi kojima se može opisati što ćete sve vidjeti i osjetiti gledajući ovu kolekciju. Iako je vjerno slijedila postulate na kojima je njen pokojni šef gradio svoje ime, udahnula im je dodatnu ženstvenost i neobuzdanu romantičnost, i time oduševila apsolutno sve. Nije bilo podijeljenih kritika, dvostranih mišljenja ili (ne)osnovanih primjedbi - svi do jednog su ostali bez daha.
Poseban naglasak je bio na struku, koji je dizajnerica podigla visoko. Perfektno plisirana odijela i haljine, koji su otvorili reviju, bili su širokim remenom stegnuti u struku. Peplum kroj bio je pretjeran, gotovo iskarikiran, a našao se na odijelima i haljinama od žakarda koji je izgledao kao površina školjki, te kreacijama od laserski obrađene kože visokog sjaja.
Haljine s beskrajnim nizovima sitnih volana kretale su se u maniri meduza dok su modeli koračali pistom.
Detalji, kojima se Burton tako brižljivo posvetila, unijeli su u kolekciju odlike visoke mode i osigurali joj visoko mjesto na našoj listi najboljih kolekcija za iduće proljeće.
Gđo Burton, i od nas - hvala!
{gallery}/listopad_jedanaest/p_alexander_mcqueen{/gallery}
Louis Vuitton
Dobro je poznato da Marc Jacobs voli predstave. Nakon one koju je prije par tjedana održao u New Yorku, uslijedila je njegova pariška izvedba za Louis Vuitton. A ona je ove godine bila miljama daleko od prošlogodišnje grešne instalacije predvorja hotela kojim su paradirale djevojke u odjeći inspiriranoj sveopćim hedonizmom i suvremenim fetišima. Djevojke su se pred publikom ukazale sjedeći na konjićima blistavo bijelog vrtuljka, s kojeg su se jedna po jedna spuštale na pistu praćene glazbom kakva dopire iz dječjih glazbenih kutija ili lutki na navijanje. Ovaj put Jacobs je modele odjenuo u pastelne nijanse plave, žute, zelene i koraljne, a dodatnu dozu nevinosti kreacijama su dali čipkani ovratnici koje su nosile gotovo sve djevojke. "Za jesen smo htjeli nešto krhko, ali istovremeno snažno", izjavio je poslije revije. Efekt je postigao kombiniranjem kreacija od čipke sa kaputima i jaknama od krokodilske kože. Pred kraj revije vezeni pupoljci izrasli su u trodimenzionalne plastične cvjetove sa kristalnim tučcima. Jacobs je kolekciju zatvorio sa kreacijama od tvida i spomenutog veza sa umetcima od bijelog nojevog perja, što je mnoge nagnalo da se našale i komentiraju da je ovo bio Jacobsov labuđi pjev i definitivna najava njegovog prelaska u Dior.
{gallery}/listopad_jedanaest/p_lv{/gallery}
Valentino
Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli predstavili su jednu od svojih najboljih kolekcija dosad. Kuću Valentino prati određen glas, a ovaj dvojac je, kroz proučavanje Valentinove ostavštine i njeno moderniziranje, uspio pomiriti prošlost i budućnost u lijepu proljetnu kolekciju. Znamo da se riječ lijepa čini nejakom i totalno isklišeiziranom, ali vjerojatno najbolje opisuje viđeno.
Meksički folklor se našao na listi izvora inspiracije dizajnera. No ne brinite, kič i boje koje doziva sam pojam "meksički folklor", Chiuri i Piccioli su utišali Valentinovskom sanjivošću i mekoćom odabranih materijala. Vezeni cvjetovi i mekane čipke pokazale su se kao savršen spoj za kolekciju koja ne zalazi ni u jednu krajnost, niti je preslatkasta, niti je odveć seksipilna. Čak je i koža u rukama ovog dvojca izgubila svoju težinu i pretvorena u nešto romantično i usudimo se reći - prozračno.
Da ne duljimo, kao što rekosmo - lijepo.
{gallery}/listopad_jedanaest/p_valentino{/gallery}
A.S.
Foto: style.com, vogue.com
TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!