TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 6.10.2011.

Sjednite. Udahnite duboko. Kliknite na članak.    Spremni da ostanete bez daha? O kolekciji koju je Sarah Burton dizajnirala za kuću Alexander McQueen dovoljno govori to što je Emmanuelle Alt prva potrčala u backstage čestitati dizajnerici, kleknula ispred nje i oduševljeno viknula: "Hvala!"Marc Jacobs je proljetnu kolekciju za Louis Vuitton, koja je možda i njegova posljednja kolekcija


Alexander McQueen

Grčka božica Geja, začetnica zemaljskog života, bila je osnovna inspiracija za treću samostalnu kolekciju koju je Sarah Burton dizajnirala za kuću Alexander McQueen. Teško je pronaći riječi kojima se može opisati što ćete sve vidjeti i osjetiti gledajući ovu kolekciju. Iako je vjerno slijedila postulate na kojima je njen pokojni šef gradio svoje ime, udahnula im je dodatnu ženstvenost i neobuzdanu romantičnost, i time oduševila apsolutno sve. Nije bilo podijeljenih kritika, dvostranih mišljenja ili (ne)osnovanih primjedbi - svi do jednog su ostali bez daha.
Poseban naglasak je bio na struku, koji je dizajnerica podigla visoko. Perfektno plisirana odijela i haljine, koji su otvorili reviju, bili su širokim remenom stegnuti u struku. Peplum kroj bio je pretjeran, gotovo iskarikiran, a našao se na odijelima i haljinama od žakarda koji je izgledao kao površina školjki, te kreacijama od laserski obrađene kože visokog sjaja.
Haljine s beskrajnim nizovima sitnih volana kretale su se u maniri meduza dok su modeli koračali pistom.
Detalji, kojima se Burton tako brižljivo posvetila, unijeli su u kolekciju odlike visoke mode i osigurali joj visoko mjesto na našoj listi najboljih kolekcija za iduće proljeće.
Gđo Burton, i od nas - hvala!

{gallery}/listopad_jedanaest/p_alexander_mcqueen{/gallery}

Louis Vuitton

Dobro je poznato da Marc Jacobs voli predstave. Nakon one koju je prije par tjedana održao u New Yorku, uslijedila je njegova pariška izvedba za Louis Vuitton. A ona je ove godine bila miljama daleko od prošlogodišnje grešne instalacije predvorja hotela kojim su paradirale djevojke u odjeći inspiriranoj sveopćim hedonizmom i suvremenim fetišima. Djevojke su se pred publikom ukazale sjedeći na konjićima blistavo bijelog vrtuljka, s kojeg su se jedna po jedna spuštale na pistu praćene glazbom kakva dopire iz dječjih glazbenih kutija ili lutki na navijanje. Ovaj put Jacobs je modele odjenuo u pastelne nijanse plave, žute, zelene i koraljne, a dodatnu dozu nevinosti kreacijama su dali čipkani ovratnici koje su nosile gotovo sve djevojke. "Za jesen smo htjeli nešto krhko, ali istovremeno snažno", izjavio je poslije revije. Efekt je postigao kombiniranjem kreacija od čipke sa kaputima i jaknama od krokodilske kože. Pred kraj revije vezeni pupoljci izrasli su u trodimenzionalne plastične cvjetove sa kristalnim tučcima. Jacobs je kolekciju zatvorio sa kreacijama od tvida i spomenutog veza sa umetcima od bijelog nojevog perja, što je mnoge nagnalo da se našale i komentiraju da je ovo bio Jacobsov labuđi pjev i definitivna najava njegovog prelaska u Dior.

{gallery}/listopad_jedanaest/p_lv{/gallery}


Valentino

Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli predstavili su jednu od svojih najboljih kolekcija dosad. Kuću Valentino prati određen glas, a ovaj dvojac je, kroz proučavanje Valentinove ostavštine i njeno moderniziranje, uspio pomiriti prošlost i budućnost u lijepu proljetnu kolekciju. Znamo da se riječ lijepa čini nejakom i totalno isklišeiziranom, ali vjerojatno najbolje opisuje viđeno.
Meksički folklor se našao na listi izvora inspiracije dizajnera. No ne brinite, kič i boje koje doziva sam pojam "meksički folklor", Chiuri i Piccioli su utišali Valentinovskom sanjivošću i mekoćom odabranih materijala. Vezeni cvjetovi i mekane čipke pokazale su se kao savršen spoj za kolekciju koja ne zalazi ni u jednu krajnost, niti je preslatkasta, niti je odveć seksipilna. Čak je i koža u rukama ovog dvojca izgubila svoju težinu i pretvorena u nešto romantično i usudimo se reći - prozračno.
Da ne duljimo, kao što rekosmo - lijepo.

{gallery}/listopad_jedanaest/p_valentino{/gallery}



A.S.
Foto: style.com, vogue.com


Bonjour

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

TEKST: Bonjour.ba/PR

H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu. H&M Sarajevo: Među prvima smo ušli i evo šta vas čeka iza vrata koja svi fotografišu.

H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.

U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
 

hm_sarajevo_18_bonjour_ba
 

„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
 

hm_sarajevo_105_bonjour_ba

hm_sarajevo_101_bonjour_ba

Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje. 
 

hm_sarajevo_110_bonjour_ba

hm_sarajevo_104_bonjour_ba
 

Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
 

hm_sarajevo_1_bonjour_ba
 

Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje. 
 

hm_sarajevo_106_bonjour_ba

hm_sarajevo_107_bonjour_ba
 

Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
 

hm_sarajevo_103_bonjour_ba

hm_sarajevo_102_bonjour_ba

hm_sarajevo_108_bonjour_ba

hm_sarajevo_109_bonjour_ba

*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.

Foto: Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!