TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 18.9.2024.
Take notes!
20. i 21. septembra 2024. godine na sarajevskom „Metalcu“, imate priliku uživati u energičnim nastupima muzičkih grupa i DJ - eva iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. Neke od vas će dodatno obradovati i to što svaka kupljena ulaznica uključuje neograničenu konzumaciju piva. 10 različitih pivskih brendova će biti dostupno svim punoljetnim posjetiocima.
U petak, 20. septembra, nastupa Grupa Skroz, a potom iz Beograda stiže Mortal Kombat, punk rock senzacija koja svojim provokativnim i žestokim zvukom nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Večer će zaokružiti Artan Lili, jedan od najperspektivnijih bendova iz regiona, koji donosi modernu kombinaciju alternativnog rocka i post - punka.
Subota, 21. septembar, obećava jednako dinamičnu noć. Sassja, svojom hip-hop/reggae muzikom i karizmom osvaja srca publike širom Balkana. Nakon nje, Pips, Chips & Videoclips iz Hrvatske, a vrhunac večeri svakako je LET3, čuvena riječka rock grupa, koja svojim ekscentričnim nastupima, satiričnim tekstovima i scenskim performansom obećava nezaboravno iskustvo.
Još muzike!
Pripremite se za još jedan SoundBeyond događaj 21. septembra u RTV Domu. Očekuje vas magična noć elektronske muzike, a glavni gost večeri je Rafael Cerato, poznat po svom energičnom setu ispred svjetski poznate Diynamic etikete.
Uz njega će nastupati i umjetnici Motel Sazani i Equinoxx iz iste kolekcije, dok će lokalnu podršku pružiti Calkins i Andrej Jelić. Ovo je pretposljednji SoundBeyond događaj ove godine, ulaznice su dostupne na kupikartu.ba.
* * *
Naslovna fotografija: @emilisindlev
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!