TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.5.2012.

Bilo je teško izdvojiti ih pet    Raditi u svijetu mode kod nas i u svijetu, pa čak i bliskom susjedstvu, može značiti posve različitu stvar. U zemlji čija je modna scena još uvijek u povojima, polako se profiliraju zanimanja koja su u modernim zemljama uobičajena već desetljećima. Određena zanimanja se katkad mistificiraju, što je posebno izraženo kod posla stilista. Posao urednika mod

Pritom smo zanemarili poslove modnih dizajnera, modela, modnih urednika i novinara, jer se oni valjda (u našem slučaju posebno posljednji) sami po sebi podrazumijevaju.

1. Modni fotograf
Fotografi koji su se specijalizirali u modnoj fotografiji imaju zadatak odjeću i modne dodatke predstaviti široj publici putem reklama, editorijala i kataloških fotografija, i to na dopadljiv i oku privlačan način.
Modna fotografija se s godinama razvila u posebnu granu ove umjetnosti. Premda u principu izrazito komercijalna djelatnost, artistički pristup pojedinih fotografa ovom poslu je neporeciv, što njihovom radu daje višestruku vrijednost.

2. Stilist
Kod posla stilista postoje razne kategorije. Osobni stilisti nude svoje modno znanje osobama kojima su potrebni savjeti pri oblačenju i mogu se nazvati svojevrsnim modnim terapeutima.
Modni stilisti koji rade pri magazinima imaju za zadaću pretočiti u stvarnost artističku viziju urednika i fotografa kada se radi o editorijalima. Oni su zaslužni za istraživanje lokacija, nabavljanje prikladne odjeće, angažiranje modela, te općenito vode računa da bi na jednom snimanju sve izgledalo perfektno.
Stilisti svoje usluge nude i dizajnerima, za koje stiliziraju njihove odjevne kombinacije koje će biti predstavljene na modnim revijama.

3. Vlasnik trgovine
Zadaća vlasnika butika jest putem mode i klasičnih pravila trgovine steći određenu financijsku dobit. No biti vlasnik jedne trgovine je mnogo više od toga. To vam dopušta da oblikujete ukuse okoline, nudite im određene novitete, svoje prostorije koristite u svrhu promicanja nekih drugih aktivnosti usko vezanih uz modu i razvijanje vlastitog stila. Često nas rastuži kada vidimo koliko naše trgovine zaostaju za modernim svjetskim standardima i svode svoj posao na puko prodavanje robe.

4. Buyer
Uloga buyera u našoj zemlji još uvijek je prilično zanemarena. Buyer ili doslovno prevedeno "kupac" ima za cilj izabrati što će se iz kolekcija određenih dizajnera i brandova naći u trgovinama i robnim kućama. Buyeri koriste svoje znanje o modi, trendovima i tržištu na kojem djeluju i predlažu svojim klijentima što bi se to trebalo naći u njihovim trgovinama iz sezone u sezonu, doprinoseći tako ostvarenju pozitivnih rezultata u poslovanju.

5. PR - Odnosi s javnošću
Osobe zadužene za odnose s javnošću koje rade u modi imaju zadaću stvoriti prepoznatljivo ime od svog poslodavca. Osobe zadužene za PR vode računa o imidžu tvrtke u javnosti, njenim politikama, oglašavanju i sl. Dvije su opcije PR poslova u modnom svijetu - rad u sklopu agencije i rad za isključivo jednog dizajnera ili brand. Agencije su obično zadužene za organiziranje događaja, dok PR-ovi modnih kuća imaju za zadatak voditi računa o širem aspektu vezanom za sam imidž i promidžbu branda, gradeći tako određenu sliku u očima javnosti.

A.S.
Foto: nytimes.com



Bonjour

Otvoren je novi beauty kutak u Sarajevu, a mi već znamo koje proizvode prvo kupujemo!

TEKST: Bonjour.ba/PR

Otvoren je novi beauty kutak u Sarajevu, a mi već znamo koje proizvode prvo kupujemo! Otvoren je novi beauty kutak u Sarajevu, a mi već znamo koje proizvode prvo kupujemo!

Ako ste ikada maštali o mjestu gdje možete testirati viralni brow gel, u isto vrijeme pronaći holy grail za kosu, a onda još i uhvatiti najnovije trendove direktno s beauty scene imamo vijest za vas.

Alexandar Cosmetics je otvorio novu poslovnicu na Ilidži, tačno na adresi Dr. Mustafe Pintola 23, mjesto gdje se osjećate kao da ste u backstageu nekog modnog showa, ali s realnim cijenama i policama koje mame na isprobavanje svega.

Beauty report: šta prvo staviti u korpu? Bilo da ste zaljubljeni u makeup rituale, njegujete svaki pramen kose kao trofej ili jednostavno volite zaviriti među beauty novitete ova adresa je nova polazna tačka.

 

alexandar-cosmetics-sarajevo-ilidza-nyx-hask2_bonjour_ba
Foto: @rocioespada

Ponuda uključuje sve od profesionalnih brendova koje koriste vizažisti, do proizvoda za svakodnevnu upotrebu kod kuće, koji vam jutarnju rutinu pretvaraju u mini spa doživljaj.

Kako se ne biste izgubili među policama punim bestselera i mirisnih favorita, za vas smo napravili mali vodič kroz must-have proizvode koji se prvi ubacuju u korpu.

 

 

NYX: obrve ne smiju biti dosadne

Ovaj brend je bukvalno makeup darling cijele beauty zajednice. U ponudi su i njihovi bestseleri koje obožavaju influenserice i profesionalci:

 

 

  • The Brow Glue: fiksira obrve kao da su upravo prošle kroz mini lifting tretman. Postojan do 16h.

 

nyx_brow_glue
 

  • Bare With Me Serum Concealer : kad hoćete korektor koji ne vrišti "nosim šminku", već nježno šapuće "imam dobar san i dobru kožu".

     

alexandar-cosmetics-sarajevo-ilidza-nyx-hask9_bonjour_ba
 

  • The Face Glue Primer: zamislite ljepilo za makeup koje ne uništava kožu. Šminka se ne pomjera.

     

alexandar-cosmetics-sarajevo-ilidza-nyx-hask8_bonjour_ba
 

HASK: tajna zdrave kose koja miriše kao da ste u LA-u

Zaboravite na loše dane za kosu. HASK je tu s formulama koje nemaju sulfat, paraben, ni druge thumbs down dodatke, ali zato imaju efekat “kosa za reklamu”.

 

 

  • Curl Care krema: definiše kovrče, dodaje volumen, a vi dobijete komplimente. Osvojila je nagradu i na “Grazia Best of Beauty 2024” i to nije mala stvar.

     

alexandar-cosmetics-sarajevo-ilidza-nyx-hask4_bonjour_ba
 

  • Argan Oil kolekcija: za one dane kada je kosa rekla "neću više s tobom".

     

alexandar-cosmetics-sarajevo-ilidza-nyx-hask6_bonjour_ba
 

  • Keratin ulje: kad joj treba spa tretman bez odlaska kod frizera.

     

alexandar-cosmetics-sarajevo-ilidza-nyx-hask5_bonjour_ba

 

Zašto trebate posjetiti?

Zato što više ne morate tražiti online, čekati isporuku i nadati se da ste pogodili nijansu. Ovdje sve možete isprobati, pitati, porediti i uživati u svakom beauty momentu. Bilo da ste u potrazi za ozbiljnom njegom, makeup pojačanjima ili jednostavno volite da istražujete nove proizvode nova poslovnica Alexandar Cosmetics na Ilidži je mjesto koje se stavlja na listu prioriteta.
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!