TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.4.2012.
Tehnologija koja je trend modnog svijeta Ne sumnjamo kako ste primijetili na fotografijama sa street style kako dame u fantastičnim kombinacijama trče s jedne revije na drugu u ruci čvrsto držeći svoje super fancy mobitele, stickove, tablete i ostale tech stvari koje su im neophodne kako bi isti tren po završetku revije poslale svoja izviješća urednicima kako bi upravo njihov medij b
Internet kao medij kojeg volimo zbog svoje brzine i ažurnosti je donio i velik pritisak na sve one koji djeluju kroz ovaj kanal komunikacije, jer više se ne čeka da svane novi dan i u zoru odete po novine kako biste pročitali kritiku večer prije prikazane revije. Danas sjedite doma za svojim Apple laptopom, gledate live streming revije i dok popijete kavu nakon završetka prikazivanja, već možete pročitati prve kritike uglednih novinara. Cijeli taj proces je itekako sprijateljio tehnologiju i modu, a kao što je sve u ovoj industriji sa stilskim popisom, tako ni tehnološka pomagala nisu samo pomagala, naime, i oni su dobili svoju sekundarnu svrhu, postali su modni dodaci.
Laptop i to najčešće s velikom zagriženom jabukom na zadnjoj strani monitora je vjeran saveznik svih dama na putovanjima. Jabuka je i razlog zašto ga dame nose u ruci, bez zaštitne torbe, a često je zamotan u maramu ili veliku (naravno dizajnersku) pašminu. No ako mislite da je laptop najvažniji dio ove hi-tech priče, varate se. To je ipak mobitel. I to što veći i tanji, u super moćnom oklopu. Naravno sa svim mogućim funkcijama i aplikacijama kao što je navigator koji vam očitava mjesta u gradu s zabavama na koje ste pozvani. Wireless je nešto bez čega neće moći funkcionirali. Oni hard core fashionisti će pod rukom imati i tablet, ponovno je najtraženiji onaj s jabukom, a oni koji su pobornici poznatog 'ako želiš da nešto bude dobro obavljeno, napravi to sam', će i oko vrata ili preko ramena imati aparat spreman za hvatanje najzanimljivijih trenutaka na pisti.
Čini li nam se, ili se samo u nama upravo probudila nostalgija za starom bilježnicom i nalivperom?
A.P.
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!