TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 16.4.2024.

Druge večeri 53. Perwoll Fashion Weeka održana je i revija autorske mode na kojoj su se predstavile četiri modne dizajnerice sa snažnim porukama.


Uz Lily Tailor iza kojeg stoji Ljiljana Joksović Mutić, MILOVA, brend Marije Milovanović te dizajnericu Anu Vasiljević, na Perwoll Fashion Weeku održanom u Beogradu našao se i bh. brend ETIQUETTE iza kojeg stoji Melisa Hujić.




Melisa je zaljubljenica u modu,  koja svojim kreacijama  podstiče žene da izraze svoju individualnost. Kolekcija Sara Rose fokusirana je na kroj i siluetu, osmišljena da odaje snagu, slobodu i samostalnost osobe koja je nosi.

Izvor inspiracije je dinamika gradskog života i arhitektura, a materijali su visokokvalitetne prirodne tkanine, laganih, prozračnih tekstura. Kolekcija je namijenjena urbanoj, dinamičnoj populaciji koja živi u gradu i koja traži praktične, ali stilizovane komade odjeće.




Projekat ima za cilj da bude 100% održiv u korištenju po prvi put inovativnih održivih tkanina poput organske konoplje, bambusovog poplina i recikliranog poliestera, kao i futurističkih, ekološki orijentisanih tkanina pametne tehnologije kao što su Circulose i EcoVero.

Insistira na originalnoj konstrukciji inspirisanoj zelenom arhitekturom, ali i udobnosti samih odjevnih silueta. U tom smislu pravac rada na kolekciji je okrenut sporim procesima rada van sezona i trendova i zero waste pristupu.




Prikazani modeli su bili inspiracija za nove modne poduhvate i svakako su u duhu ove proljetne manifestacije poslali poruku MaštAI!

* * *
Foto: Đorđe Tomić


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!