TEKST: Ilda Lihić-Isović

DATUM OBJAVE: 17.7.2020.

Torbice, cekeri, ruksaci sa potpisom bh. brenda MOYO idealni su saputnici koji krase kombinacije bh. dama i njihovom modnom odabiru daju osobni pečat.

Prilagodljive različitim stilskim izričajima, MOYO torbice začinit će svaki styling, a zasluženo su postale sinonim za praktičan i moderan dizajn.

O toj temi, a i mnogo drugih porazgovarali smo sa kreativnim timom odgovornim za kreaciju MOYO torbica.

Zašto baš MOYO kao naziv brenda? Odakle ideja za dizajniranjem torbi, cekera i ruksaka?

Kada smo birali naziv branda prije svega smo željeli da je kratko,  neobično i lako pamtljivo. Također, još važnije je bilo da ima i značenje. S toga je jednoglasan izbor bio Moyo u kojem smo dobili sve što smo zamislili.
Ima više značenje – srce, magija, čarolija, talisman dobre sreće i pozitivnih vibracija i to je upravo što predstavlja nas i ono što prenosimo na naše torbe. Svaka naša torba je ručno rađena, s ljubavlju i ima svoje ime i osobnost – magiju! Ideja je došla spontano, kada hobi i ljubav prema šivanju prerastu u malo ozbiljniju priču :)

Kako biste opisali MOYO proizvode? Zbog čega su drugačije od svega što se nudi na bh. modnoj sceni?

Svi živimo vrlo užurbanim životom sa dosta obaveza i to zahtijeva vrlo dobru organizaciju i prilagođavanje različitim situacijama. Moyo proizvodi su jednostavni, namijenjeni za svakodnevno korištenje i praktični. Tako npr. urban ruksak može se koristiti kao torba za laptop, za vožnju biciklom, ali i šetnju sa djecom gdje će bez problema stati sve dječije stvari. Sve torbe se dobro uklapaju u sve odjevne kombinacije.

Rade se od kvalitetnih materijala, i  trudimo se da za izradu koristimo sve što se može proizvesti u Bosni i Hercegovini.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Moyo (@moyo.ba) on

Sjećate li se svoje prve narudžbe i kakve su bile reakcije?

Krenuli smo vrlo oprezno i bojali se raditi neke veće količine jer nismo bili sigurni da li ćemo sve uspjeti prodati. Prve narudžbe su bile platneni cekeri sa motivima gradova Bosne i Hercegovine i odmah su se svi prodali. Reakcije su bile odlične i to nam je bio motiv da nastavimo dalje i uvodimo nove proizvode.

 

Da možete izabrati jednu osobu da nosi vašu novu personaliziranu torbu od jute, tko bi ona bila i zašto?

Teško je i rekla bih nezahvalno izabrati samo jednu osobu. Iskreno, svaki put kada sretnem ženu koja nosi Moyo torbu, veoma sam sretna bila ona slavna osoba ili ne. "Moyo žena" je jednostavna, praktična, urbana i sigurna u sebe – jednom riječju žena sa stilom baš kao i Moyo torba.

Cilj nam je da Moyo proizvodi budu prihvatljive cijene i dostupne svima.

Kada smo već pomenuli torbu od jute koji je najsimpatičniji natpis koji su vam tražili da aplicirate na torbu do sada?

Svi natpisi su simpatačni i svi oni pričaju neku priču. Kroz njih vidimo koliko su žene i djevojke kreativne i duhovite, vrlo često to su poruke koje imaju značenje samo za njih, neke odaberu samo svoje ime ili inicijale, ali definitivno najdraži natpis koji smo radili je „Ti možeš sve!“ i ono što je najbolje gospođa je, kako nam naglasila prilikom narudžbe, poklonila torbu sama sebi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Moyo (@moyo.ba) on

Osim ženskih torbi dizajnirate i cekere i ruksake, imate li možda u planu u budućnosti posvetiti i kolekciji za muškarce?

U našoj kolekciji već imamo ruksak Urban koji je namijenjen i muškarcima i ženama. Ponudu svakako planiramo proširiti i drugim proizvodima od kojih će neki biti namijenjeni samo muškarcima.  

Gdje možemo kupiti MOYO proizvode? Jesu li dostupni u nekim dućanima u BiH ili samo online?

Moyo proizvodi su dostupni online putem naše web stranice, Facebook i Instagram profila kao i  u odabranim knjižarama Svjetlost komerca, dok su platneni cekeri dostupni i u Duty free shopu aerodroma u Sarajevu. U planu nam je i širenje prodajne mreže.


Bonjour

Moć kroja bh. brenda Elysian: Kolekcija koja reinterpretira ženstvenost

TEKST: Ada Ćeremida

Moć kroja bh. brenda Elysian: Kolekcija koja reinterpretira ženstvenost Moć kroja bh. brenda Elysian: Kolekcija koja reinterpretira ženstvenost

Elysian postaje ime koje se spominje kada se govori o savremenoj, sofisticiranoj modi u BiH.

Armin Hodžić, sa svojim brandom Elysian, gradi autentičan modni izražaj koji ne ostavlja prostor za kompromis. Prošle godine otvorio je svoj atelier u Sarajevu.

Njegov rad je već regionalno prepoznatljiv, a njegove kreacije viđene su na crvenim tepisima prestižnih događaja, kao Sarajevo Film Festival i Cannes Film Festival u Francuskoj.
 




Sa svojom četvrtom kolekcijom, proljeće/ ljeto 2025 pod nazivom La Femme, Armin nastavlja put evolucije udaljavajući se od blještavila ranijih kolekcija i okrećući se suštinskoj eleganciji i snazi kroja. 

Armin ne samo da predstavlja novu kolekciju nego otvara novo poglavlje u svom dizajnerskom rukopisu, donoseći viziju žene koja je moćna, besprijekorno elegantna i uvijek u svojoj punoj snazi. 





Prvi pogled na kolekciju La Femme otkriva dekonstrukciju klasičnih pravila odijevanja – muška silueta reinterpretirana je kroz suptilno promišljen dizajn, istovremeno naglašavajući i preispitujući pojam ženstvenosti.

Predimenzionirani sakoi s oštrim krojem, spuštena ramena i precizno konstruirani detalji evociraju snagu i nepokolebljivo samopouzdanje, dok se kontrast između strukture i fluidnosti osjeća u svakom sloju odjeće.





Stroga silueta odijela koja preuzima neočekivanu dinamiku gdje je predimenzionirani sako prebačen preko skrojenog prsluka i suknje s visokim prorezom, dok produženi rukavi i široka kragna bijele košulje donose dozu avangardne drame.





Kolekcija predstavlja sirovu senzualnost, balansirajući između muževnog kroja i nagovještaja intime. Oversized sako i široke hlače, djeluju gotovo opušteno, ali ne gube na autoritetu. Ovdje je moć u proporcijama, u igri volumena i konstrukcije, gdje žena ne nosi odijelo nego ga posjeduje.




''La Femme nije samo kolekcija, to je poruka, pokret i podsjetnik da je ženstvenost sama po sebi moć.'' Ovim riječima, Armin zaokružuje svoju viziju koja ne odijeva samo tijelo, već osnažuje stav.

***  
Kreativni direktor: Armin Hodžić   
Art direktor: Stanislav Zakić   
Model: Selma Hadžiosmanović   
Photo: Mina Dishlenkovich   
Video: Veljko Lalović   
Make up: Maja Talović   
Hair: Dimitrije Vokić   
Stajling: Armin Hodžić i Stanislav Zakić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!