TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 17.7.2020.
Torbice, cekeri, ruksaci sa potpisom bh. brenda MOYO idealni su saputnici koji krase kombinacije bh. dama i njihovom modnom odabiru daju osobni pečat.
Prilagodljive različitim stilskim izričajima, MOYO torbice začinit će svaki styling, a zasluženo su postale sinonim za praktičan i moderan dizajn.
O toj temi, a i mnogo drugih porazgovarali smo sa kreativnim timom odgovornim za kreaciju MOYO torbica.
Zašto baš MOYO kao naziv brenda? Odakle ideja za dizajniranjem torbi, cekera i ruksaka?
Kada smo birali naziv branda prije svega smo željeli da je kratko, neobično i lako pamtljivo. Također, još važnije je bilo da ima i značenje. S toga je jednoglasan izbor bio Moyo u kojem smo dobili sve što smo zamislili.
Ima više značenje – srce, magija, čarolija, talisman dobre sreće i pozitivnih vibracija i to je upravo što predstavlja nas i ono što prenosimo na naše torbe. Svaka naša torba je ručno rađena, s ljubavlju i ima svoje ime i osobnost – magiju! Ideja je došla spontano, kada hobi i ljubav prema šivanju prerastu u malo ozbiljniju priču :)
Kako biste opisali MOYO proizvode? Zbog čega su drugačije od svega što se nudi na bh. modnoj sceni?
Svi živimo vrlo užurbanim životom sa dosta obaveza i to zahtijeva vrlo dobru organizaciju i prilagođavanje različitim situacijama. Moyo proizvodi su jednostavni, namijenjeni za svakodnevno korištenje i praktični. Tako npr. urban ruksak može se koristiti kao torba za laptop, za vožnju biciklom, ali i šetnju sa djecom gdje će bez problema stati sve dječije stvari. Sve torbe se dobro uklapaju u sve odjevne kombinacije.
Rade se od kvalitetnih materijala, i trudimo se da za izradu koristimo sve što se može proizvesti u Bosni i Hercegovini.
Sjećate li se svoje prve narudžbe i kakve su bile reakcije?
Krenuli smo vrlo oprezno i bojali se raditi neke veće količine jer nismo bili sigurni da li ćemo sve uspjeti prodati. Prve narudžbe su bile platneni cekeri sa motivima gradova Bosne i Hercegovine i odmah su se svi prodali. Reakcije su bile odlične i to nam je bio motiv da nastavimo dalje i uvodimo nove proizvode.
Da možete izabrati jednu osobu da nosi vašu novu personaliziranu torbu od jute, tko bi ona bila i zašto?
Teško je i rekla bih nezahvalno izabrati samo jednu osobu. Iskreno, svaki put kada sretnem ženu koja nosi Moyo torbu, veoma sam sretna bila ona slavna osoba ili ne. "Moyo žena" je jednostavna, praktična, urbana i sigurna u sebe – jednom riječju žena sa stilom baš kao i Moyo torba.
Cilj nam je da Moyo proizvodi budu prihvatljive cijene i dostupne svima.
Kada smo već pomenuli torbu od jute koji je najsimpatičniji natpis koji su vam tražili da aplicirate na torbu do sada?
Svi natpisi su simpatačni i svi oni pričaju neku priču. Kroz njih vidimo koliko su žene i djevojke kreativne i duhovite, vrlo često to su poruke koje imaju značenje samo za njih, neke odaberu samo svoje ime ili inicijale, ali definitivno najdraži natpis koji smo radili je „Ti možeš sve!“ i ono što je najbolje gospođa je, kako nam naglasila prilikom narudžbe, poklonila torbu sama sebi.
Osim ženskih torbi dizajnirate i cekere i ruksake, imate li možda u planu u budućnosti posvetiti i kolekciji za muškarce?
U našoj kolekciji već imamo ruksak Urban koji je namijenjen i muškarcima i ženama. Ponudu svakako planiramo proširiti i drugim proizvodima od kojih će neki biti namijenjeni samo muškarcima.
Gdje možemo kupiti MOYO proizvode? Jesu li dostupni u nekim dućanima u BiH ili samo online?
Moyo proizvodi su dostupni online putem naše web stranice, Facebook i Instagram profila kao i u odabranim knjižarama Svjetlost komerca, dok su platneni cekeri dostupni i u Duty free shopu aerodroma u Sarajevu. U planu nam je i širenje prodajne mreže.
TEKST: Emina Smaka | FOTO:
U prazničnoj atmosferi kraja godine, modni brendovi nas iznova oduševljavaju kreativnim idejama, a ovog puta kolekcija koja privlači pažnju dolazi iz Ateljea71.
Njihova mini ready - to - wear kolekcija spaja luksuz, etiku i praktičnost, donoseći komade koji su istovremeno moderni i bezvremenski.
Redefinisanje klasika
U središtu kolekcije nalaze se 2 najprodavanija modela jakni brenda, sada dostupna u novim nijansama. Oversize jakna, koja je postala sinonim za urbanost, ove godine dobila je suptilnu transformaciju. Dodavanje dijela za vezivanje naglašava struk, dok "A" monogram na epoletici s leđa dodaje diskretan, ali upečatljiv pečat.
Foto: Enida Kajević
Modeli: Džejla Ramović i Enisa Njemčević
Styling: Haris Saljević
Hats: Hrapovic Hatis
Klasični 90s KIDDO model, vječni favorit za sve ljubitelje kraćih jakni, stiže u bogatim nijansama crne, bordo i konjak smeđe. Ove jakne savršeno spajaju retro estetiku i moderni duh, stvarajući komade koji će lako postati nezamjenjiv dio garderobe.
Top - korzet: Komad za 20 kombinacija
Novitet u kolekciji je kožni top - korzet, dizajniran precizno da postane nezaobilazni saveznik u kreiranju različitih outfita. Njegova jednostavnost i krojena forma čini ga idealnim za večernje kombinacije uz košulju ili svilenu haljinu, dok se tokom dana savršeno uklapa s jeansom ili pencil suknjama.
Bit će dostupan u klasičnoj crnoj i dubokoj bordo nijansi, ovaj komad je nepogrješiv izbor za sve koji traže stil i funkcionalnost.
Modna priča s važnom porukom
Atelje71 od svog osnivanja njeguje ideju održive mode i etike u proizvodnji. Ova kolekcija je još jedan korak u smjeru smanjenja tekstilnog otpada, jer su svi kožni komadi izrađeni od "hand-picked" sirovina preuzetih iz dead - stockova luksuznih brendova iz Italije i Francuske. Na ovaj način, brend uspijeva spojiti vrhunski kvalitet s održivošću, stvarajući komade koji traju godinama.
Nova imena u kampanji
Priča o kolekciji obogaćena je i autentičnom kampanjom. Fotografkinja Amna, poznata po svom prefinjenom oku za detalje, i Louise, studentkinja iz Pariza koja je po prvi put zakoračila u svijet modelinga, udružile su snage kako bi kreirale jedinstvene vizuale. Njihova energija i spontanost donijele su novu dimenziju priči Ateljea71, dodatno istaknuvši unikatnost ove kolekcije. Make up je kreirala talentovana Naida Đekić.
Najvažniji detalj: Dostupnost kolekcije
Praznična kolekcija čeka vas online od 15. decembra u 18 sati na www.atelje71.ba, dok će u njihovom showroomu na, sada već poznatoj adresi Branilaca Sarajeva 19, biti dostupna već od 16. decembra. Ovo je prava prilika da pronađete vječne komade koji će postati osnova vašeg stila, ne samo za ovu sezonu, već i za naredne godine.
* * *
Naslovna fotografija: Enida Kajević
Fotografije: Amna Geljo
Model: Louise Henninot
Makeup: Nida Đekić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!