TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 9.7.2020.
Dovoljan je tek jedan pogled na artikle iz kolekcija brenda Pčelica Maja da instant pomislite da će vaši klinci izgledati kao pravi bomboni u njihovim odjevnim komadima.
Ovaj suvremeni brend kreira artikle jednostavnih krojeva koji će uljepšati svakodnevnicu beba, omogućiti bezbrižnu igru klincima, ali i pratiti ih i u svim svečanim prilikama.
Dio njihove ponude su i haljine izrađene s 3D aplikacijama koje osiguravaju 'matchy' izgled mame i djevojčice, a odnedavno imaju i kolekciju za trudnice.
Šarolika ponuda uzoraka, nijansi, krojeva i dodataka, učinit će ovaj brend vašim favoritom u potrazi za kids novitetima. S Majom Arsenović, kreativnom damom koja zajedno s obitelji vodi kompletnu proizvodnju, razgovarali smo o početcima, ključnim koracima za rast kompanije koju prati čak 30 zaposlenih i inspiraciji za nove projekte.
Maja Arsenović
****
Kada je nastao brend Pčelica Maja i koliko se vaša filozofija mijenjala od tad do danas?
Pčelica Maja je domaći brend, osnovan 1997. godine u malom gradu na jugu Hercegovine, Bileći. U vremenu kada je industrija potpuno zamrla u našem kraju, bila je potpuna ludost (ili hrabrost) upustiti se u pokretanje sopstvene proizvodnje. Upravo su to uradili moji roditelji, Drago i Snežana, započeli proizvodnju odjeće za bebe i nazvali je Pčelica Maja.
Lijepo bi bilo reći da su krenuli od nule, ali nažalost krenuli su iz debelog minusa, zatrpani kreditima. Put ka uspjehu obilježila je velika borba i upornost mojih roditelja, sloga naše porodice i ljubav. Svaki zarađen dinar ulagao se u posao, mašine i radnike. Ulagali smo u znanje jer smatramo da je znanje moć u rukama i ne propuštamo nijednu priliku za usavršavanje. Iako se sada čini da je lako, mi i dalje ne posustajemo u rastu. Svaka godina je novi izazov za nas i mi smatramo da je ključ našeg opstanka u promjenama i stalnom prilagođavanju onom što tržište nameće.
Kako se jedna ekonomistica pronašla u svijetu dizajna?
Dizajn je moja ljubav, bijeg od realnosti i obaveza. To je ona ključna nit koja se provlači kroz generacije u mojoj porodici. Sa druge strane za uspjeh je dosta doprinijelo znanje koje sam stekla na ekonomskom fakultetu i upravo je tu ključ mog uspjeha, u savršenom balansu ekonomije i dizajna.
Daću vam primjer... Kad spremam novu kolekciju haljina, ja unaprijed znam koje cijene moraju biti ako želim da se kolekcija dobro prodaje, to dovodi do toga da se moj dizajn ograničava, ne mogu pustiti mašti na volju koliko bih željela, ali odlična prodaja je ono što govori da je to dobro rešenje. Ponekad uradim nešto za svoju dušu, ne dozvoljavajući ekonomistici u meni da reaguje i tada zaista nastaje magija.
Kako izgleda jedan tvoj radni dan? Kako zadržavaš motiviranost i produktivnost?
Moj radni dan nema radno vrijeme i to je ono najgore u privatnom poslu. Mnogi sanjaju da budu privatnici kako bi mogli da ne rade kad god požele. A ja ću vam reći suprotno. Ako želiš biti uspješan privatnik, moraš raditi puno više od ljudi u državnom sektoru. I gdje god da kreneš, nosiš posao sa sobom. Nema jasne granice između privatnog i poslovnog života i moraš naučiti da živiš tako.
Mama si dvoje preslatke dječice. Koja je najvažnija lekcija o majčinstvu koju si naučila do sada? Koji su njihovi favoriti iz Pčelica Maja kolekcije?
Svima je interesantno da mama dva dječaka kreira haljine za djevojčice.
U godini kad sam rodila drugog dječaka stvarala sam najljepšu magiju za djevojčice. Neki bi rekli “gle ironije”. Ja bih rekla “gle ljubavi”. Upravo ta nemjerljiva ljubav prema mojim sinovima daje mi krila da letim ka snovima i radim ono što najviše volim - kreiram.
U sklopu vaše ponude imamo dvije linije - za bebe i svečane haljine za mame i djecu. Možeš li nam malo detaljnije pojasniti koje artikle sadrže i što ih izdvaja na domaćem tržištu?
Bas tako, naš brend je podijeljen na pamučnu kolekciju koju proizvodimo od samog početka i to je masovna proizvodnja koja se prodaje na preko sto lokacija u BiH, a mi ćemo izdvojiti lanac Bingo marketa kao najvećeg partnera. U toj kolekciji proizvodimo odjeću za bebe, sve potrebno za novorođenče i djecu do 2 godine.
Što se haljina tiče, one su zaista nastale iz čiste ljubavi, bez ikakvih velikih planova o uspjehu, a sa njima je itekako došao uspjeh. Sa tom linijom smo otvorili vrata ka Evropi i evo sada možemo reći da nema države gdje nisu stizale.
Za njih je specifično da se svaka haljina posebno kroji i šije i samim tim malo komada mjesečno izbacujemo.
Kako teče sam proces izrade vaših proizvoda i koliko on traje?
Mi imamo sopstveni pogon i to je ono što nas razdvaja od dosta njih koji svoje brendove šiju uslužno kod neke velike firme. Tek kada čovjek sam sašije svoj proizvod može reći da zna sve o njemu. Moja porodica najviše vremena provodi u proizvodnji, konstanto se trudeći da popravi sve što može. I nemojte misliti da nema grešaka, itekako da ima. Bez obzira na sve, mi nismo roboti, kao ni naši radnici. Ali dajemo sve od sebe da pružimo kvalitet ljudima.
Kada sam prvi put pošla u Istanbul da tamo tražim materijale za našu proizvodnju, roditelji su me ispratili sa rečenicom: “Zapamti sine, cilj je da nađeš kvalitet bolji od ovog koji smo prinuđeni uzimati u BiH a ne da nađeš jeftinije materijale”. U tu rečenicu je stala sva politika naše firme. I dan danas imamo puno stvari koje želimo unaprijediti i trudićemo se svim silama.
Danas vaš brend ima više od 20 uposlenika, a cijela porodična firma raste iz dana u dan. Što je po vama ključ uspjeha u domaćoj tekstilnoj industriji?
Danas imamo 30 radnika plus moja cijela porodica i srećni smo što naša firma raste iz dana u dan. Ostvariti uspjeh u BiH, u tekstilu je izuzetno teško. Mi se često šalimo u porodici, da smo ovoliko truda i energije usmjerili u oblast hrane, energetike ili bilo koje druge oblasti sad bi bili teški milioneri. A ključ našeg uspjeha osim složne i uporne porodice je u promjenama, što se vrlo brzo prilagodimo situaciji i ne dozvolimo da nas prošlost pojede. Sada, za vrijeme korone, dok je sve stalo, nama je trebalo točno 7 dana da potpuno izmijenimo strategiju firme, prebacimo se na 100% online poslovanje, počnemo izvoziti za Evropu. Nije bila opcija predati se i tako je uvijek. Odlučni smo i ne plašimo se donositi odluke.
Najveći izazov sa kojim ste se susreli?
Za našu fimu su najveći izazovi bili u prvim godinama poslovanja. Ali definitivno najteža stvar koja nas je zadesila je bila teška bolest mog oca, stuba naše porodice i firme. U to vrijeme je firma bila pod ogromnim kreditima, kuća pod hipotekom, a on ležao u Beogradu u bolnici.
I sada zamislite čovjeka koji je bio tako bolestan, kako ide svaki drugi dan na put da razvozi robu po Bosni u starom kombiju bez grijanja i klime, a tu je i spavao jer nije imao mogućnost da plaća prenoćiste.
Za to vrijeme ostatak porodice je kući pakovao robu i vodio proizvodnju. Ja sam po cijelu noć radila, a ujutru išla u školu. Možda ćete kroz ovo shvatiti koliko je u stvari potrebno za uspjeh u BiH ako krećete od nule.
Projekt na koji ste najponosniji do sada?
Neka to bude odluka da uvedemo trudničku kolekciju, da ženama u BIH pružimo mogućnost da nose udobne pamučne stvari u tom najljepšem periodu trudnoće.
Ovo je projekt koji smo tek počeli i predstoji nam puno ulaganja u to. Čekamo da se otvore granice o da idemo tražiti još kvalitetnije i bolje materijale za taj dio.
Koju su ulogu imale društvene mreže u promociji vaših proizvoda?
Vrijeme nam je donijelo društvene mreže i dok su ih drugi osuđivali i izbjegavali mi smo vidjeli dodatnu šansu za besplatnom reklamom. Danas nas na Instagramu i Facebooku prati skoro 100 000 ljudi i mi ne možemo biti srećniji zbog takve podrške. Ti ljudi nama vjeruju, prate i nagrađuju naš rad, a mi odvajamo puno vremena za komunikaciju sa njima i slušanju njihovih potreba.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U ambijentu gala večeri gdje su svijeće nježno obasjavale prostor, tako je i koža naših uzvanica svjetlila zdravim, prirodnim sjajem.
U ambijentu profinjenog i trendi uređenog prostora naše gala večeri, Lancôme je u svojstvenom stilu dopunio čaroliju večeri, omogućivši gostima da urone u svijet besprijekorne ljepote.
Lancôme je predstavio najnoviju inovaciju u svijetu njege kože Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol. Ova revolucionarna formula, koja donosi snagu tri aktivna sastojka, odmah je privukla pažnju svih prisutnih, jer je u pitanju proizvod koji redefinira način na koji gledamo na anti-age njegu kože.
Gosti su bili pozvani da isprobaju Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol, testirajući njegove inovativne teksture i otkrivajući posebnost ovog seruma koji obećava značajnu transformaciju kože.
Tokom večeri, uzvanici su imali priliku postati dio Lancôme Skin Science Cluba, što je stvorilo atmosferu uzbuđenja i želje za otkrivanjem novog, luksuznog pristupa njezi kože.
Inovacija koja mijenja pravila njege kože
Tri decenije nakon lansiranja Rénergie Double Performance, Lancôme je predstavio najnovije poglavlje svoje kozmetičke revolucije, a to je upravo Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol.
Ovaj serum, koji sadrži tri ključna sastojka u jednoj bočici, nije samo još jedan proizvod u anti-age rutini. To je serum koji je dobio patent do 2039. godine i čiji su rezultati već sada klinički potvrđeni.
Njegova snaga leži u sinergiji između čistog retinola, čistog vitamina C i X-peptida, koji zajedno djeluju na obnovu kože, smanjenje bora, ujednačavanje tena i poboljšanje teksture kože.
Snaga koja dolazi u trostrukoj dozi
Svaka bočica ovog inovativnog seruma ima tri odvojena odjeljka, što osigurava da se svaki sastojak drži odvojeno do trenutka primjene, čime se zadržava njegova maksimalna svježina i učinkovitost. Ova trostruka doza sastojaka garantira sinergijski učinak koji je učinkovitiji od same primjene retinola.
Testiranja su pokazala da je Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol klinički dokazano učinkovit u smanjenju bora na čelu i između obrva, poboljšava vidljivost pora i učvršćuje kožu. Rezultati su bili vidljivi već nakon 8 sedmica korištenja.
Glamur koji traje
Uz opuštene razgovore i atmosferu večeri, ambasadorice brenda su uživale i u testiranju Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinola i drugih Lancôme proizvoda, uključujući mini verzije njihovih kultnih seruma.
Svi prisutni imali su priliku ponijeti sjećanje na ovaj beauty trenutak u obliku mini pakiranja koja su omogućila da glamur večeri traje i nakon njenog završetka.
Za one koji žele uvesti Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol u svoju svakodnevnu rutinu, Lancôme nudi preporuke za postepeno uvođenje retinola uz metodu "skin cyclinga", koja omogućava sigurno i učinkovito korištenje ovog snažnog sastojka.
Stručnjaci za kožu preporučuju nanošenje učinkovite kreme za sunčanje svako jutro tijekom korištenja retinola. Udruženi kao ultimativna retinol rutina, novi Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol i Rénergie H.P.N. UVMUNE SPF50 krema komplementarni su snažni duo za njegu kože, dizajniran za sve tonove, tipove i dobi kože.
‘’Kada uvodite retinol u rutinu njege kože, ključno je promišljeno pristupiti tome. Obavezna je svakodnevna zaštita od sunca s SPF 50 kako biste sačuvali postignute rezultate i spriječili osjetljivost na sunce. Uz pravilne upute i odgovarajuću formulaciju, nema razloga za zabrinutost.'' riječi Dr. Annie Black, direktorice za naučna istraživanja u Lancôme.
Danas, Rénergie H.P.N. krema s 300 peptida ulazi u novo poglavlje jer se najbolje od Lancôme anti-aginga susreće s najboljim od Lancôme UV zaštite u novoj H.P.N. UVMUNE SPF50 kremi.
Ova ultra-senzorna krema protiv znakova starenja kože po prvi put kombinira 300 vrsta inovativnih peptida i Lancômeovu patentiranu UVMUNE tehnologiju s Mexorylom 400. Krema je svilenkaste teksture i baršunasta na dodir, ostavljajući kožu mekom i blistavom, bez masnog sjaja ili bijelog traga.
Na gala večeri, Lancôme je ponovo pokazao zašto je sinonim za luksuznu njegu kože. Rénergie C.R.x. Triple Serum Retinol i Rénergie H.P.N. UVMUNE SPF50 predstavljaju savršen spoj inovacije, znanstvenih dostignuća i luksuza koji donose dugoročne rezultate.
Ova Lancôme linija je zasigurno početak nove ere u njezi kože koja će vas oduševiti odmah, a rezultati će trajati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!