TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.4.2024.
Spremni za još jedan super party?
Objavljujemo prva imena koja će nastupiti na Garden of Dreams Festivalu 2024. Lineup predvode domaće i regionalne zvijezde. Pored izvođača, Garden of Dreams objavljuje i lokacije na kojima će se desiti izdanje festivala za 2024. godinu.

Foto: @gardenofdreams.ba
Lineup iz snova - ovo su prva imena
Pripremite se za impresivan lineup izvođača koji će nastupiti na Garden of Dreams Festivalu 2024: After Affair, Doel, Forest People, Goran Emkić, Ilija Đoković, Lubnya, Luka Čikić, ME.N.U, Mladen Tomić, Novak, Rajot i Runy.
„Headlinere festivala ćemo objaviti u kasnijoj fazi promocije festivala. Ovakvim pristupom želimo staviti poseban naglasak na domaće i regionalne zvijezde, čime promovišemo bogatstvo i raznolikost naše muzičke scene. Često imamo osjećaj da su naše zvijezde u sjeni velikih imena koja nastupaju na našim eventima, zato smo ovaj put odlučili prvo predstaviti domaće izvođače koji kvalitetom i znanjem sigurno mogu parirati svjetskim zvijezdama“ – poručuju organizatori.
Tri dana, četiri stejdža, jedan nezaboravan festival
Garden of Dreams Festival 2024 će se održati na dvije spektakularne lokacije u Sarajevu. Prvi dan će vas Jägermeister Night Stage u kultnom Domu mladih očarati sa do sada neviđenom produkcijom koja će biti postavljena u veliku dvoranu.
Drugi dan donosi dvostruko uzbuđenje s dnevnim događajem na Cupra Stageu na krovu zgrade Svjetlosti, a noću se vraćamo u Dom mladih na još jedan spektakl kojem ćemo zajedno svjedočiti.
Treći dan festivala i četvrti stage odvijat će se također na spektakularnom krovu zgrade Svjetlosti. Tri dana, dva noćna i dva dnevna događaja će biti dovoljna za još jedan nezaboravan Garden of Dreams Festival.
Zgrabite svoju ulazicu prije velikog otkrivanja
Nakon što su festivalske BLIND TICKETS za šesto izdanje Garden of Dreams Festivala rasprodane, najavljujemo puštanje nove serije festivalskih ulaznica po promotivnoj cijeni od 69 KM. Ne propustite priliku da budete dio ovog elektronskog spektakla koji slavi život, spaja kulture i redefiniše muzičku scenu u Bosni i Hercegovini.
Ograničena serija festivalskih ulaznica po cijeni od 69 KM dostupna je samo do objave kompletnog lineupa, nakon čega će cijene znatno porasti. Kada se objavi full lineup, u prodaji će biti dostupne i pojedinačne ulaznice za svaki stage festivala. Pozivamo sve ljubitelje elektronske muzike da iskoriste ovu jedinstvenu priliku i osiguraju svoje mjesto na jednom od najvažnijih muzičkih događaja u regionu.
Ulaznice su dostupne na www.kupikartu.ba.
Pridružite nam se da sanjamo zajedno
Ne propustite priliku da budete dio kolektivnog sna. Garden of Dreams nije samo festival; to je iskustvo koje briše granice, gradi prijateljstva i stvara nezaboravne trenutke uz najbolje zvuke današnje elektronske muzike.
Kupite svoju ulaznicu, spakujte plesne cipele i pripremite se za avanturu života u srcu Sarajeva.
DREAM ON na Garden of Dreams Festivalu – gdje snovi postaju stvarnost!
* * *
Naslovna fotografija: @ginemargrethe
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!