TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 19.4.2024.
Spremni za još jedan super party?
Objavljujemo prva imena koja će nastupiti na Garden of Dreams Festivalu 2024. Lineup predvode domaće i regionalne zvijezde. Pored izvođača, Garden of Dreams objavljuje i lokacije na kojima će se desiti izdanje festivala za 2024. godinu.

Foto: @gardenofdreams.ba
Lineup iz snova - ovo su prva imena
Pripremite se za impresivan lineup izvođača koji će nastupiti na Garden of Dreams Festivalu 2024: After Affair, Doel, Forest People, Goran Emkić, Ilija Đoković, Lubnya, Luka Čikić, ME.N.U, Mladen Tomić, Novak, Rajot i Runy.
„Headlinere festivala ćemo objaviti u kasnijoj fazi promocije festivala. Ovakvim pristupom želimo staviti poseban naglasak na domaće i regionalne zvijezde, čime promovišemo bogatstvo i raznolikost naše muzičke scene. Često imamo osjećaj da su naše zvijezde u sjeni velikih imena koja nastupaju na našim eventima, zato smo ovaj put odlučili prvo predstaviti domaće izvođače koji kvalitetom i znanjem sigurno mogu parirati svjetskim zvijezdama“ – poručuju organizatori.
Tri dana, četiri stejdža, jedan nezaboravan festival
Garden of Dreams Festival 2024 će se održati na dvije spektakularne lokacije u Sarajevu. Prvi dan će vas Jägermeister Night Stage u kultnom Domu mladih očarati sa do sada neviđenom produkcijom koja će biti postavljena u veliku dvoranu.
Drugi dan donosi dvostruko uzbuđenje s dnevnim događajem na Cupra Stageu na krovu zgrade Svjetlosti, a noću se vraćamo u Dom mladih na još jedan spektakl kojem ćemo zajedno svjedočiti.
Treći dan festivala i četvrti stage odvijat će se također na spektakularnom krovu zgrade Svjetlosti. Tri dana, dva noćna i dva dnevna događaja će biti dovoljna za još jedan nezaboravan Garden of Dreams Festival.
Zgrabite svoju ulazicu prije velikog otkrivanja
Nakon što su festivalske BLIND TICKETS za šesto izdanje Garden of Dreams Festivala rasprodane, najavljujemo puštanje nove serije festivalskih ulaznica po promotivnoj cijeni od 69 KM. Ne propustite priliku da budete dio ovog elektronskog spektakla koji slavi život, spaja kulture i redefiniše muzičku scenu u Bosni i Hercegovini.
Ograničena serija festivalskih ulaznica po cijeni od 69 KM dostupna je samo do objave kompletnog lineupa, nakon čega će cijene znatno porasti. Kada se objavi full lineup, u prodaji će biti dostupne i pojedinačne ulaznice za svaki stage festivala. Pozivamo sve ljubitelje elektronske muzike da iskoriste ovu jedinstvenu priliku i osiguraju svoje mjesto na jednom od najvažnijih muzičkih događaja u regionu.
Ulaznice su dostupne na www.kupikartu.ba.
Pridružite nam se da sanjamo zajedno
Ne propustite priliku da budete dio kolektivnog sna. Garden of Dreams nije samo festival; to je iskustvo koje briše granice, gradi prijateljstva i stvara nezaboravne trenutke uz najbolje zvuke današnje elektronske muzike.
Kupite svoju ulaznicu, spakujte plesne cipele i pripremite se za avanturu života u srcu Sarajeva.
DREAM ON na Garden of Dreams Festivalu – gdje snovi postaju stvarnost!
* * *
Naslovna fotografija: @ginemargrethe
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!