TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.9.2024.
Nakon nevjerovatne ljetne sezone koja je nadmašila sva očekivanja i postavila nove standarde za elektronsku scenu u BiH, Garden of Dreams se vraća s novim iznenađenjima do kraja godine!
Dok ova ekipa sumira sve uspomene koje je stvorila ovog ljeta, od epskih setova, najljepših plesnih podija i sunčanih dana na otvorenom do noćnih avantura ispunjenih muzikom i plesom, pripremamo se za prvo jesenje izdanje koje će zatvoriti sezonu open air događaja.
NIC FANCIULLI PRVI PUT U SARAJEVU
Njihova dugoočekivana želja se konačno ostvaruje – Nic Fanciulli dolazi u Sarajevo! Nic je trebao nastupiti u Sarajevu u Decembru prošle godine, ali zbog otkazanih letova taj nastup je otkazan. Skoro godinu dana su čekali ovaj trenutak, da najave novi datum i sada je napokon stigao. Kao jedan od najcjenjenijih umjetnika na svjetskoj elektronskoj sceni, poznat je po svojim setovima koji brišu granice između žanrova, donoseći sa sobom nevjerovatnu energiju i strast prema muzici. Njegovo pojavljivanje na Garden of Dreams eventu označava poseban trenutak u ovoj priči, trenutak koji će nas povesti na nezaboravno muzičko putovanje, kroz ritmove i melodije koje će odzvanjati u nama dugo nakon što zadnji beat utihne.
Uz Fanciullia, na stage svoju magiju i energiju u baštu snova donosi legenda regionalne elektronske scene, Bonjasky – majstor koji svojim setovima stvara ritam koji prodire duboko u našu svijest. Njegova muzika nije samo zvuk, to je putovanje kroz različite emocije, trenutke i svjetove. Ovoj dvojici velikana se ovaj put pridružuju Calkins, Doel i Jasa.
OTKLJUČAVANJE NOVE LOKACIJE, SKRIVENOG DRAGULJA SARAJEVA
Za ovaj događaj Garden of Dreams otključava vrata jedne od najimpresivnijih građevina iz austrougarskog perioda u Sarajevu – Vila Braun. Sagrađena za Augusta Brauna, austrijskog poduzetnika, i njegovu suprugu Mariju, ova vila nije samo arhitektonsko remek-djelo iz austrougarskog perioda – ona je simbol ljubavi, posvećenosti i trajnog nasljeđa koje je utkano u Sarajevo. August Braun je na cigle utiskivao slova A i B te srce u čast svoje supruge Marije, a njihova ljubavna priča će zauvijek ostati da stoji kao simbol početka transformacije jednog grada.
Baš kao što je Braun bio vizionar svog vremena i igrao važnu ulogu u oblikovanju i urbanizacija Sarajeva, Garden of Dreams danas unosi novu energiju i kreativnost u grad, stvarajući prostor gdje se historija i muzika susreću i ostavljajući neizbrisiv trag u Sarajevu.
Ova jedinstvena lokacija po prvi put postaje pozornica za elektronsku muziku i muzičko putovanje.
EARLY BIRD ULAZNICE RASPRODANE ZA SAMO 4 SATA!
Trenutno su u prodaji preostale ulaznice na www.kupikartu.ba, dok je early bird kontigent RASPRODAN za samo 4 sata od puštanja u prodaju! Zbog specifičnosti lokacije, broj ulaznica je ograničen, zato osigurajte svoju na vrijeme!
Pripremite se za jedinstvenu noć u kojoj ćemo zajedno otključati novu stranicu Garden of Dreams priče.
* * *
Naslovna fotografija: @tamara
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!