TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.9.2024.
Nakon nevjerovatne ljetne sezone koja je nadmašila sva očekivanja i postavila nove standarde za elektronsku scenu u BiH, Garden of Dreams se vraća s novim iznenađenjima do kraja godine!
Dok ova ekipa sumira sve uspomene koje je stvorila ovog ljeta, od epskih setova, najljepših plesnih podija i sunčanih dana na otvorenom do noćnih avantura ispunjenih muzikom i plesom, pripremamo se za prvo jesenje izdanje koje će zatvoriti sezonu open air događaja.
NIC FANCIULLI PRVI PUT U SARAJEVU
Njihova dugoočekivana želja se konačno ostvaruje – Nic Fanciulli dolazi u Sarajevo! Nic je trebao nastupiti u Sarajevu u Decembru prošle godine, ali zbog otkazanih letova taj nastup je otkazan. Skoro godinu dana su čekali ovaj trenutak, da najave novi datum i sada je napokon stigao. Kao jedan od najcjenjenijih umjetnika na svjetskoj elektronskoj sceni, poznat je po svojim setovima koji brišu granice između žanrova, donoseći sa sobom nevjerovatnu energiju i strast prema muzici. Njegovo pojavljivanje na Garden of Dreams eventu označava poseban trenutak u ovoj priči, trenutak koji će nas povesti na nezaboravno muzičko putovanje, kroz ritmove i melodije koje će odzvanjati u nama dugo nakon što zadnji beat utihne.
Uz Fanciullia, na stage svoju magiju i energiju u baštu snova donosi legenda regionalne elektronske scene, Bonjasky – majstor koji svojim setovima stvara ritam koji prodire duboko u našu svijest. Njegova muzika nije samo zvuk, to je putovanje kroz različite emocije, trenutke i svjetove. Ovoj dvojici velikana se ovaj put pridružuju Calkins, Doel i Jasa.
OTKLJUČAVANJE NOVE LOKACIJE, SKRIVENOG DRAGULJA SARAJEVA
Za ovaj događaj Garden of Dreams otključava vrata jedne od najimpresivnijih građevina iz austrougarskog perioda u Sarajevu – Vila Braun. Sagrađena za Augusta Brauna, austrijskog poduzetnika, i njegovu suprugu Mariju, ova vila nije samo arhitektonsko remek-djelo iz austrougarskog perioda – ona je simbol ljubavi, posvećenosti i trajnog nasljeđa koje je utkano u Sarajevo. August Braun je na cigle utiskivao slova A i B te srce u čast svoje supruge Marije, a njihova ljubavna priča će zauvijek ostati da stoji kao simbol početka transformacije jednog grada.
Baš kao što je Braun bio vizionar svog vremena i igrao važnu ulogu u oblikovanju i urbanizacija Sarajeva, Garden of Dreams danas unosi novu energiju i kreativnost u grad, stvarajući prostor gdje se historija i muzika susreću i ostavljajući neizbrisiv trag u Sarajevu.
Ova jedinstvena lokacija po prvi put postaje pozornica za elektronsku muziku i muzičko putovanje.
EARLY BIRD ULAZNICE RASPRODANE ZA SAMO 4 SATA!
Trenutno su u prodaji preostale ulaznice na www.kupikartu.ba, dok je early bird kontigent RASPRODAN za samo 4 sata od puštanja u prodaju! Zbog specifičnosti lokacije, broj ulaznica je ograničen, zato osigurajte svoju na vrijeme!
Pripremite se za jedinstvenu noć u kojoj ćemo zajedno otključati novu stranicu Garden of Dreams priče.
* * *
Naslovna fotografija: @tamara
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!