TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 26.9.2024.

Nakon nevjerovatne ljetne sezone koja je nadmašila sva očekivanja i postavila nove standarde za elektronsku scenu u BiH, Garden of Dreams se vraća s novim iznenađenjima do kraja godine!


Dok ova ekipa sumira sve uspomene koje je stvorila ovog ljeta, od epskih setova, najljepših plesnih podija i sunčanih dana na otvorenom do noćnih avantura ispunjenih muzikom i plesom, pripremamo se za prvo jesenje izdanje koje će zatvoriti sezonu open air događaja.


NIC FANCIULLI PRVI PUT U SARAJEVU

Njihova dugoočekivana želja se konačno ostvaruje – Nic Fanciulli dolazi u Sarajevo! Nic je trebao nastupiti u Sarajevu u Decembru prošle godine, ali zbog otkazanih letova taj nastup je otkazan. Skoro godinu dana su čekali ovaj trenutak, da najave novi datum i sada je napokon stigao. Kao jedan od najcjenjenijih umjetnika na svjetskoj elektronskoj sceni, poznat je po svojim setovima koji brišu granice između žanrova, donoseći sa sobom nevjerovatnu energiju i strast prema muzici. Njegovo pojavljivanje na Garden of Dreams eventu označava poseban trenutak u ovoj priči, trenutak koji će nas povesti na nezaboravno muzičko putovanje, kroz ritmove i melodije koje će odzvanjati u nama dugo nakon što zadnji beat utihne.

Uz Fanciullia, na stage svoju magiju i energiju u baštu snova donosi legenda regionalne elektronske scene, Bonjasky – majstor koji svojim setovima stvara ritam koji prodire duboko u našu svijest. Njegova muzika nije samo zvuk, to je putovanje kroz različite emocije, trenutke i svjetove. Ovoj dvojici velikana se ovaj put pridružuju Calkins, Doel i Jasa.

 



OTKLJUČAVANJE NOVE LOKACIJE, SKRIVENOG DRAGULJA SARAJEVA

Za ovaj događaj Garden of Dreams otključava vrata jedne od najimpresivnijih građevina iz austrougarskog perioda u Sarajevu – Vila Braun. Sagrađena za Augusta Brauna, austrijskog poduzetnika, i njegovu suprugu Mariju, ova vila nije samo arhitektonsko remek-djelo iz austrougarskog perioda – ona je simbol ljubavi, posvećenosti i trajnog nasljeđa koje je utkano u Sarajevo. August Braun je na cigle utiskivao slova A i B te srce u čast svoje supruge Marije, a njihova ljubavna priča će zauvijek ostati da stoji kao simbol početka transformacije jednog grada.

Baš kao što je Braun bio vizionar svog vremena i igrao važnu ulogu u oblikovanju i urbanizacija Sarajeva, Garden of Dreams danas unosi novu energiju i kreativnost u grad, stvarajući prostor gdje se historija i muzika susreću i ostavljajući neizbrisiv trag u Sarajevu. 

Ova jedinstvena lokacija po prvi put postaje pozornica za elektronsku muziku i muzičko putovanje. 

 



EARLY BIRD ULAZNICE RASPRODANE ZA SAMO 4 SATA!

Trenutno su u prodaji preostale ulaznice na www.kupikartu.ba, dok je early bird kontigent RASPRODAN za samo 4 sata od puštanja u prodaju! Zbog specifičnosti lokacije, broj ulaznica je ograničen, zato osigurajte svoju na vrijeme!

Pripremite se za jedinstvenu noć u kojoj ćemo zajedno otključati novu stranicu Garden of Dreams priče.

* * *
Naslovna fotografija: @tamara


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!