TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.2.2011.
Revija dizajnerice Zare JauharU četvrtak je u Sarajevu održana revija pakistanske dizajnerice Zare Jauhar. Pored revije, Zara i njen muž Saleem, pakistanski ambasador u BiH, potrudili su se prezentirati i približiti pakistansku kulturu posjetiteljima.Tako smo, osim u dizajnu, uživali i u zvucima pakistanske glazbe, karakteristikama njihove arhitekture, naroda i običaja, a po završetku revije
Gledajući reviju, najviše smo uživali u modelima od, za pakistansku kulturu, karakterističnih materijala koji su satkani u hlače koje se sužavaju na gležnjevima, a u gornjem dijelu se kombiniraju s tunikom.
Sama Zara nam je na upit što predstavlja ovom revijom i kako se uopće počela baviti dizajnom rekla da predstavlja razne odjevne kombinacije, casual, tradicionalne te stvari koje možete odjenuti za večernji izlazak.
Moda me zanima, još od srednje škole, no ženama u Pakistanu, prije braka, nije dozvoljeno da rade što žele. Tako da sam završila svoje obrazovanje, udala se, te se dizajniranjem bavim već tri godine i moram priznati, bez podrške supruga ne bi mogla ovo sve sama napraviti. On je moj veliki oslonac, rekla nam je Zara.
Zara i Saleem Jauhar
Narano, nismo mogli odoljeti a da ju ne pitamo što misli o modnoj sceni u Bosni i Hercegovini, na što nam je povjerila kako smatra da su bh. dizajneri uredu, ali da bi manekenke trebale još dosta naučiti. Mislim da koriste previše šminke i da njihov catwalk nije na zavidnoj razini. Trebale bi naučiti bolje hodati na pisti, dodala je.
A mi bismo se itekako složili.
Tekst & Foto by Monika Šimunac
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!