TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 17.2.2017.

Svi oni koji su nominirani za Oscara u glavnim kategorijama, a doma ne odlaze s kipićem, dobiju luksuznu vrećicu punu skupocjenih stvari. Upravo je sadržaj te vrećice iz godine u godinu zanimljiv brojnim medijima. Ove godine, vrijednost vrećice je procijenjena na 338 000 dolara, a uključuje sve – od ruža do putovanja na Havaje. Za sadržaj vrećice je bila zadužena agencija Distinctive Assets, koja

Što se nalazi u njoj, donosimo u nastavku. 

  • Uređaj Oomi Smart Home
  • Uređaj Haze Dual V3
  • Healing Saint serum za kožu
  • Jabuke iz organske proizvodnje
  • Šestodnevno putovanje na Havaje u Koloa Landing Resort
  • Osobni treninzi sa celebrity trenerom Alexisom Seletzky
  • BANGARANG kocka
  • Belldini odjeća
  • Casper jastuci
  • ChapSTICK hidratantni balzam za usne
  • Drunken Fig Cake Bites bombonjera
  • Chubby Chipmunk ručno izrađena čokolada
  • Crayola My Way personalizirana kutija bojica
  • Curlee Girlee knjiga za djecu
  • Dandi Patch flasteri protiv znojenja
  • Limitirani Elvie uređaj za vježbanje + mobilna aplikacija
  • Luksuzne Happiest Tee majice
  • Hydroxycut Platinum
  • Jules K unikatne luksuzne torbe
  • Lizora proizvodi za njegu kože
  • Personalizirana kućna usluga somelijera iz The Loving Soom
  • Komplet Medice Foot Care Kits
  • Mous fitness čaše
  • Namira Monaco Pole Star Constellation privjesak & Brooch Fine nakit
  • Svježe prikupljeni pekani od strane National Pecan Shellers Association
  • Zaliha za 10 godina korištenja Oxygenetix Breathable kreme
  • Park and Buzz naušnice
  • Reian Williams Fine Art
  • Rouge Marple javorov sirup
  • SweetCheeks set za anticelulitnu masažu
  • Watch Ya'Mouth društvene igre
  • Inovativni set za make-up Woosh Beauty
  • YOGAJEWELEZ OM dijamantne narukvice
  • Golden Door Spa tretman
  • Noćenje u Grand Hotel Excelsior Vittoria u Sorrento
  • Noćenje u Grand Hotel Tremezzo na jezeru Como
  • Privatni trodnevni smještaj na Lost Coast ranču u Kaliforniji
  • American Heart Association CPR set za trening

 


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!