TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.6.2016.

Protekli vikend je pored Europskog nogometnog prvenstva, u regiji zasigurno obilježio i Mostar Summer Fest. Četvrto izdanje Festivala se i ove godine odvijalo na platou Mostarskog sajma, između dvije sale gdje su organizatori smjestili glavni stage, a ove godine su organizacijsku ljestvicu podigli visoko postavivši i drugi stage naziva INKUBATOR, na kojem smo obe večeri mogu slušati genijalne au

„Ponosni smo na činjenicu da je naš mali, ali vrijedni tim uspio na jedan Festival postaviti dvije bine i tako, po prvi puta u našoj regiji, omogućiti posjetiteljima da sami biraju koji bend žele slušati.“, ističu iz organizacijskog tima. Dodaju: „Naša nit vodilja od samog početka je da tijekom dva dana u Mostaru izgradimo mali grad  gradu, čiji će stanovnici dolaziti iz raznih zemalja svijeta i koji će tijekom dana uživati u ljepotama grada, a od poslijepodnevnih do jutarnjih sati opuštati se i zabavljati na našem Festu. Polako, ali sigurno kročimo ka tome cilju. Naime, ove godine ste u našoj, moramo istaknuti, genijalnoj CHILL OUT zoni mogli uživati u performansu plesa na svili, pozirati za besplatnu karikaturu kao sjajnu uspomenu na Fest, opustiti se u nargila korneru, uživati u ugođaju Španjolske večeri kakvu je pripremio naš generalni sponzor Estrella Damm, dodatnu energiju dobiti na BBQ korneru i tortilla baru ili se zasladiti slasnim francuskim palačinkama. Kako rekosmo – izgradili smo mali grad!“, po završetku Festa organizatoru su nam prokomentirali svoju namjeru.

msf festival2016 05

Naravno, ništa od toga ne bi bilo moguće kako ističu, da nije partnera koji ih prate iz godine u godinu. Sve njih kojima se od srca zahvaljuju na potpori, možete pronaći na službenoj stranici Festa na www.mostarsummerfest.com, a posebno ističu podršku  generalnog partnera tj, Estrella Damm piva te zlatnog pokrovitelja HT Eroneta. Napominju kako nipošto ne smiju zaboraviti 32 sjajna volontera koji su i ove godine svojom energijom Festu dali novu dimenziju. „Lani smo imali 10 bendova, ove godine 16. Lani smo ih sve ugostili na jednoj pozornici, ove godine na dvije. Lani smo u organizaciju što direktno, što indirektno imali uključeno oko 250 honoranih radnika, ove godine smo ih imali 300. Sve te brojke pokazuju da Festival raste, da ljudi žele uživati u pozitivnoj energiji koja u dane Festa eruptira na lokaciji Mostarskog sajma, a to je ono što želimo postići. Gradimo Festival kao mjesto druženja, povezivanja, sjajnog provoda i kvalitetne glazbe. Zato FEEL YR V:BE i vidimo se dogodine!“, s osmjehom zaključuju organizatori.

{gallery}2016/2016_06/ms{/gallery}

FOTO: Bonk studio 


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!