TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.7.2014.
Kultni ck One dobio novu reklamu Društvene mreže danas su posvuda. Nemati profil na Facebooku, Twitteru ili Instagramu ekvivalent je nepostojanju u virtualnom svijetu koji iz dana u dan preuzima sve veću važnost u svim sferama našeg života. Društvene mreže izrodile su i pojam selfie, toliko popularan da za njega i domaći lingvisti traže adekvatan prijevod. Sebić, samoslik ili osobnja
Ova kuća je, u čast dvadesetog rođendana svog kultnog parfema ck one, lansirala novu reklamnu kampanju inspiriranu upravo selfie fotografijama. Kampanju čine kolaži na kojima su fotografije brojnih modela obrađene 'po instagramski'. "Nakon što je prije dvadeset godina pomaknuo granice kao prvi pravi unisex parfem, ck one je i dalje jedan od najbolje prodavanih parfema na svijetu. Nova kampanja nastoji pokazati važnost branda za novu generaciju", poručuju iz kuće Calvin Klein.
Za fotografije je zaslužan Mario Sorrenti, a na njima ćete primijetiti Deva Hynesa, Say Lou Lou, Samanthu Urbani, Edie Campbell, Ali Michael, Jing Wen i dr.
Kampanji parfema prethodila je Instagram kampanja #mycalvins u kojoj su svijezde i modeli putem svojih Instagram profila dijelile fotke u svom omiljenom Calvin Klein rublju.
A.S.
Foto: calvinklein.com
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U posljednje vrijeme, gdje god da pogledate neko izvlači malenu sjajnu tubicu iz torbice. Na kafi s prijateljicama, u tramvaju, pa čak i u redovima ispred festivalskih ulaza.
Sve imaju zajedničko: sjaj na usnama, miris voća u zraku i boje koje izgledaju kao sladoledne nijanse.
Foto: @hannaschonberg
Nije nam dugo trebalo da shvatimo essence JUICY BOMB PARTY je preuzeo scenu. I to ne samo sjajila, nego cijelu beauty rutinu: od tuširanja do šminkanja i opuštanja. Sve je upakovano u veselo, voćno i praktično i više nego spremno za ljeto koje miriše na breskvu i sjaji se kao nikad prije.
Mirisna rutina zbog koje cijeli stan miriše na voće
Sve počinje pod tušem. Juicy Bomb gel za tuširanje ima tropski miris i formulu koja se pjeni taman toliko da vas razbudi, ali bez isušivanja kože. Kad zatvorite vrata kupaonice, zadržat će se blagi miris breskve i manga i ostat će u zraku još neko vrijeme.
Odmah nakon toga ne parfem, nego nešto laganije. Maglica za tijelo. Ovisno o raspoloženju, birate između slatke, cvjetne ili one koja podsjeća na friško iscijeđenu limetu. Nekoliko špriceva na vrat, kosu, ramena i ljeto je bukvalno na vama.
Traka, trakice i spužvica… lagani start šminkanja
Dok birate šta ćete obući, na scenu dolazi trio koji priprema teren:
traka za kosu (da šiške ostanu na mjestu)
trakice za zapešća (sprječavaju da voda curi niz ruke)
i makeup spužvice, koje se uklapaju u svaki kut lica.
Posebno su praktične za gelasto rumenilo iz iste kolekcije i za nanošenje pudera ili korektora ako želite ujednačen ten prije nego što krenete sa sjajem.
Sjaj koji ne pravi kompromise
Kad je lice spremno tu su proizvodi koji uljepšavaju bez velikog truda. Prvo što svi primjećuju: Juicy Bomb Party sjajila za usne. Lagana, gelasta tekstura, neljepljiva, a boje izgledaju kao da su nastale miješanjem breskve i bombona. Dvije nijanse (02 i 04) čak se prilagođavaju pH vrijednosti usana što znači da će svaka izgledati drugačije.
Tu je i jumbo sjajilo, za one koji znaju da će ga nositi stalno miris ličija i XXL pakovanje, savršeno za svaki džep, torbu, ruksak.
Ako vam usne traže malo više njege, a ne želite odustati od sjaja tu je i ulje za usne s mirisom breskve. Lagano, njegujuće i super ljetno.
Rumenilo koje miriše kao smoothie i ponaša se kao skincare
Nijedna ljetna rutina nije kompletna bez rumenila. Ovdje dolazi jelly rumenilo pink rumenilo s mirisom crnog ribiza i koraljno s mirisom breskve. Gelasta tekstura hladi prilikom nanošenja, a zahvaljujući skvalanu ostavlja lice punijim i svježijim.
I to je to. Sve je tu od pjene u tušu do sjaja na usnama, u samo nekoliko koraka, a ako ste se kojim slučajem pitali gdje sve to nositi, Juicy Bomb torbica dolazi kao logičan završetak da sve stane, sve miriše i sve izgleda kao mali voćni beauty ritual spreman za svaki dan.
Foto: @j_make_up
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!