Ovo je prva selfie reklama - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Ovo je prva selfie reklama

Tekst:

Bonjour.ba

BEAUTY SAVJETI
4.7.2014.

Kultni ck One dobio novu reklamu   Društvene mreže danas su posvuda. Nemati profil na Facebooku, Twitteru ili Instagramu ekvivalent je nepostojanju u virtualnom svijetu koji iz dana u dan preuzima sve veću važnost u svim sferama našeg života. Društvene mreže izrodile su i pojam selfie, toliko popularan da za njega i domaći lingvisti traže adekvatan prijevod. Sebić, samoslik ili osobnjača samo su neki od prijedloga. Osim što ulazi u rječnike, selfie je dobio i dodatnu potvrdu svom značaju u suvremenoj kulturi kroz reklamnu kampanju jedne od najpoznatijih modnih kuća - Calvin Klein.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova kuća je, u čast dvadesetog rođendana svog kultnog parfema ck one, lansirala novu reklamnu kampanju inspiriranu upravo selfie fotografijama. Kampanju čine kolaži na kojima su fotografije brojnih modela obrađene 'po instagramski'. "Nakon što je prije dvadeset godina pomaknuo granice kao prvi pravi unisex parfem, ck one je i dalje jedan od najbolje prodavanih parfema na svijetu. Nova kampanja nastoji pokazati važnost branda za novu generaciju", poručuju iz kuće Calvin Klein.
Za fotografije je zaslužan Mario Sorrenti, a na njima ćete primijetiti Deva Hynesa, Say Lou Lou, Samanthu Urbani, Edie Campbell, Ali Michael, Jing Wen i dr.
Kampanji parfema prethodila je Instagram kampanja #mycalvins u kojoj su svijezde i modeli putem svojih Instagram profila dijelile fotke u svom omiljenom Calvin Klein rublju.




A.S.
Foto: calvinklein.com

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno