TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 4.7.2014.

Kultni ck One dobio novu reklamu    Društvene mreže danas su posvuda. Nemati profil na Facebooku, Twitteru ili Instagramu ekvivalent je nepostojanju u virtualnom svijetu koji iz dana u dan preuzima sve veću važnost u svim sferama našeg života. Društvene mreže izrodile su i pojam selfie, toliko popularan da za njega i domaći lingvisti traže adekvatan prijevod. Sebić, samoslik ili osobnja

Ova kuća je, u čast dvadesetog rođendana svog kultnog parfema ck one, lansirala novu reklamnu kampanju inspiriranu upravo selfie fotografijama. Kampanju čine kolaži na kojima su fotografije brojnih modela obrađene 'po instagramski'. "Nakon što je prije dvadeset godina pomaknuo granice kao prvi pravi unisex parfem, ck one je i dalje jedan od najbolje prodavanih parfema na svijetu. Nova kampanja nastoji pokazati važnost branda za novu generaciju", poručuju iz kuće Calvin Klein.
Za fotografije je zaslužan Mario Sorrenti, a na njima ćete primijetiti Deva Hynesa, Say Lou Lou, Samanthu Urbani, Edie Campbell, Ali Michael, Jing Wen i dr.
Kampanji parfema prethodila je Instagram kampanja #mycalvins u kojoj su svijezde i modeli putem svojih Instagram profila dijelile fotke u svom omiljenom Calvin Klein rublju.




A.S.
Foto: calvinklein.com


Bonjour

Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover

TEKST: Bonjour.ba

Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover Bob u boji kestena koji osvaja: Savršen jesenski makeover

Kada govorimo o frizuri koja uspijeva biti istovremeno moderna, praktična i elegantna, bob već godinama zauzima 1. mjesto.


No, ove sezone on dobija novu dimenziju zahvaljujući nijansi kestena, toploj, bogatoj boji koja reflektuje sve ono što volimo kod jeseni pred nama: prirodne tonove, mekoću i suptilnu sofisticiranost.

 




Kestenasta nijansa je idealna za ovo doba godine jer unosi toplinu i dimenziju u kosu, a pritom savršeno nadopunjava tipične boje garderobe ovog perioda, od bež i karamel nijansi, do sive, maslinaste i tamnoplave. Upravo zato, bob u boji kestena djeluje kao svojevrsni 'modni aksesoar' koji povezuje cijeli styling u jednu skladnu cjelinu.

 

 


Osim estetskog dojma, praktičnost boba ostaje neupitna. Lako se održava, može se stilizirati ravno, s blagim valovima ili naglašenim šiškama, pa je podjednako dobar izbor za poslovne prilike, večernje izlaske ili opuštene vikende. 


Stručnjaci ističu da je ovo nijansa koja laska gotovo svim tonovima kože i pristaje različitim teksturama kose. Za one koji žele dodatni efekt, moguće je uvesti suptilne pramenove u karamel ili med boji, što bobu daje dimenziju i čini ga još zanimljivijim.

 

 

 Naslovna fotografija: @ilhamette_


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!