Ovo je 8 navika kojih se morate riješiti kako biste povećali svoju produktivnost
Tekst:Bonjour.ba
BONJOUR.CLUBKada je u pitanju produktivnost, uvijek možemo pronaći razne savjete kako je povećati i na što obratiti pozornost, ali postoje mnoge navike koje, iako toga niste svjesni, znatno utječu na vašu fokusiranost i organizaciju. Kako biste to spriječili i kroz ovaj tjedan iskoristili svaki sat baš onako kako ste htjeli, predstavljamo vam nekoliko navika koje biste trebali izbaciti iz svog planera i svakodnevnih aktivnosti već danas.
#1 Učestalo provjeravanje obavijesti na mobitelu
Ova navika vas stalno odvraća od aktivnosti koju trenutno radite. Bio to sastanak, pisanje važnog izvješća ili grupna radionica, mobitel ostavite po strani dok sa svojim poslom ne budete u potpunosti gotovi.
#2 Zadržavanje u zoni ugode
S pravom kažu da u toj zoni nikada nećete upoznati niti postići ništa novo. Morate je tu i tamo napustiti kako biste upoznali situacije i rješenja koja prije toga niste susreli niti vidjeli. Riskirajte i budite poduzetni.
#3 Odgađanje
Stalno odgađanje može vam stvoriti ogromnu hrpu papira na stolu, koju ste, vjerujemo, već vidjeli. Kako biste ju izbjegli, organizirajte se bolje i onda kada se osjećate najviše motivirani za rad - radite najteže poslove koji su vam na rasporedu taj dan u želji da obveze ispunite što bolje.
#4 Neprestano provjeravanje email poruka
Ovom navikom stvarate stalan osjećaj dostupnosti kod svojih klijenata, što ponekad može narušiti način na koji radite i vašu posvećenost radu. Pokušajte u danu izdvojiti određenu količinu vremena (s obzirom na to koliko vam je potrebno) i namijeniti je samo za odgovaranje na email poruke.
#5 Preskakanje obroka
Uravnotežena prehrana je put do uspjeha na bilo kojem polju, pa tako i poslovnom, jer nedostatak energije i koncentracije može znatno utjecati na vašu produktivnost tokom radnog dana.
#6 Manjak vježbanja i kretanja
Prikovani za radni stol, često zaboravimo na to da se trebamo kretati i uključiti u neku fizičku aktivnost. Naše zdravlje i posvećenost njemu je osnovni put do uspjeha u uredu. Stoga, već danas dodajte trčanje na svoju listu obveza.
#7 Izbjegavanje prioritiziranja
Kada se probudite i u planeru ugledate 30 obveza za današnji dan, morate prioritizirati. U tolikim obvezama se možete izgubiti, uraditi ih napola ili nikako i na taj način ugroziti i poslovni život, ali i svoje slobodno vrijeme i vrijeme s najbližima.
#8 Stalno pokušavanje dostizanja savršenosti
Nitko nije savršen, pa tako ni vi. Oprostite si sitne greške na poslu i krenite dalje. Iz njih izvucite lekciju i nastavite sa svojim poslom u jednakom žaru kao i ranije.
Za MODAMO.info piše: Marija Perić
Foto: careerdaily.com