Ovaj sastojak koji se nalazi u svakoj kuhinji sadrži veliku količinu vitamina D i jača imunitet

ZDRAVLJE I NJEGA
18.11.2020.

Sada više nego ikada ranije, dodatnu pozornost usmjeravamo ka jačanju našeg imuniteta. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Imunosni sustav sastavljen je od raznih organa i stanica koji su raspoređeni po cijelom tijelu te štite naš organizam od vanjskih utjecaja i toksina koji izlučuju virusi, bakterije, paraziti…

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog toga je važno izgraditi i zadržati naviku uravnotežene prehrane pri čemu posebnu pažnju usmjeravamo ka unosu preporučene doze vitamina D, kao i kvalitetnog sna, unosa tekućine, kao i smanjenja unosa šećera. 

KOJE SU PREDNOSTI VITAMINA D?

Kao važan dio uravnotežene prehrane, posebice u zimskom periodu kada se ne možemo toliko izlagati sunčevim zrakama, spominje se upravo vitamin D.
Vitamin D je nerijetko poznat i kao 'vitamin sunca' koji pridonosi boljem raspoloženju.
Jednako je važan za odrasle i djecu budući da pomaže ojačati kosti te apsorbirati kalcij i minerale iz hrane. Djeluje na cjelokupan imunitet, pripomaže da budemo koncentrirani te štiti od dijabetesa i bolesti srca. Djeluje i na tlak, a može imati i utjecaja u liječenju pojedinih kožnih bolesti. No, osim posredstvom sunca, vitamin D u organizam možemo unijeti i putem hrane. 
Kao odličan izvor vitamina D najčešće se ističe upravo plava riba. 

SARDINA – PLAVA RIBA KOJA IMA DVOSTRUKO VIŠE VITAMINA D OD JAJA

Sardina je bogata omega 3 masnim kiselinama, proteinom i kalcijem, a prema istraživanjima USDA National Nutrient Database for Standard Reference, sardina u konzervi ima dvostruko više vitamina D od jaja koja se nerijetko spominju kao dobar izvor ovog vitamina.
Jednake benefiti donosi i svježa i konzervirana riba poput Eva sardine, što ju pretvara u superhranu koja će postati savršeno uravnoteženi obrok, čak i u užurbanim danima. 

Foto: freepik.com

Eva sardine dolaze u prepoznatljivoj plavoj kutijici koja krije pravo nutritivno bogatstvo i motivira na pripremu jela u kojima će uživati cijela obitelj. S obzirom na to da Eva sardine dolaze bez konzervansa i sadrže ključne sastojke za ukusno jelo – sol i ulje, možete ih jesti direktno iz konzerve ili uživati u pripremi namaza, pizza ili ukusnih pogača. 

2 PRIJEDLOGA KAKO PRIPREMITI UKUSNA JELA SA SARDINAMA

ŠARENA SALATA SA SARDINAMA

Ukusan recept s avokadom, rajčicama i rikulama koji će unijeti boje na meni u ovim sivim danima, ali i nahraniti organizam te mu pružiti bogatstvo okusa i tekstura. 
Kompletan recept donosimo klikom OVDJE.

QUICHE SA PORILUKOM I SARDINAMA

Savršen comfort food koji će obogatiti vikend druženja, a element iznenađenja dat će upravo kockice pancete.
Kompletan recept donosimo klikom OVDJE.

 

***
Naslovna fotografija: freepik.com
Tekst: BONJOUR.ba/Promotivni članak

ZDRAVLJE I NJEGA , 18.11.2020.

Klik i saznajte više o sljedećim pojmovima:

Sviđa ti se članak? Podijeli ga s prijateljima.

Povezani članci

Članci iz rubrike