TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 18.5.2021.
Šesto izdanje regionalnog komunikacijskog događaja Play Media Day, prilagodilo se trenutnoj epidemiološkoj situaciji, spojilo online i offline format te dokazalo točnost slogana - Komunikacija je beskonačna.
Ovogodišnje izdanje će se održati 04. i 05.6. u CineStar Cinemas Delta Planet Banja Luka sa ograničenim brojem učesnika, ali i online i to potpuno besplatno za sve učesnike, koji žele biti dio komunikacijske i kreativne industrije.
POZNATA SU IMENA 12 PREDAVAČA, koji će svoja znanja i iskustva podijeliti sa svim kreativcima, koji nemaju namjeru da prestanu sa učenjem i sticanjem novih vještina.
Organizator događaja, kreativna agencija Play Team, okupila je inspirativnu i stručnu ekipu iz različitih branši kreativne industrije, kako bi što opsežnije i potpunije obradili ključne teme kroz prizmu novih izazovnih vremena.
Direktori kreativnih agencija, storytelleri, influenseri, blogeri, podcasteri i PR menadžeri čine ovogodišnji Play Media Day tim predavača, koji će pričati o najaktuelnijim trendovima i u fokus staviti važnost komunikacije, tokom posljednjih 15 mjeseci.
I dok je trenutna pandemija privremeno onemogućila slobodu kretanja, internet je omogućio da se održe značajna online predavanja ljudi, koji se fizički nalaze daleko od Banjaluke, ali čije iskustvo ne poznaje granice. Bogdan Stevanović, Ilija Brajković, Iva Majstorović i Valentina Bugarin će iz regiona i Španije učestvovati na šestom Play Media Day-u, dok će za sada 8 predavača uspjeti da dođe i održi predavanje pred ograničenim brojem ljudi.
Bogdan Stevanović je TEDx govornik, kolumnista i književnik, koji pod imenom Blogdan piše o svakodnevnim političkim i društvenim temama, a o moći medija i društvenih mreža će govoriti iz ličnog iskustva.
Ilija Brajković za sebe kaže da je u duši geek, koji se bavi poslom u kojem istinski uživa - digitalnim marketingom. Partner je u digitalnoj agenciji „Kontra“, a tema koju će obrađivati je „Content marketing - mašina za generisanje prodajnih leadova”.
Iva Majstorović je dio Degordian tima već 7 godina, a trenutno radi na funkcijji Employer Branding direktorice, o čemu će i podijeliti svoja znanja putem online predavanja, te u fokus staviti ovaj segment kroz prizmu pandemije.
Valentina Bugarin, direktorka projekata agencije Bruketa&Žinić&Grey je takođe jedna od predavačica, koja će svim učesnicima dati korisne savjete, o poslovima iz oblasti kreativne industrije, kroz znanje koje je stekla tokom dugog agencijskog i korporativnog rada.
Valentina će nam otkriti kako je pandemija uticala na trendove u kreativnoj industriji, te kako je jedna od najvećih regionalnih agencija odgovorila na ove izazove zajedno sa klijentima.
Uprkos izazovnim vremenima, Play Media Day će po prvi put trajati dva dana, čime potvrđuje svoj rast, imidž i kredibilitet građen godinama. Cinestar Cinemas Delta Planet Banja Luka, će na dva dana postati centar kreativne industrije, gdje će se kroz predavanja, podcaste i panele sumirati trenutno stanje u kreativnoj industriji.
Jedan od noviteta ovogodišnjeg Play Media Day-a biće live podcast zona za koju će biti uređen poseban dio konferencijskog prostora.
PR menadžer NAXI radija Marko Spalević, nedavno je pokrenuo podcast “Moja priča”, a u okviru Play Media Day 06 će ugostiti regionalnu muzičku zvijezdu Saru Jo. Da je podcast u velikom usponu govori i dolazak Vladimira Trifunovića, osnivača “Dijalog podcasta” te Ivana Kosogara, čovjeka koji snima edukativne podcaste o preduzetništvu, navikama, zdravom životu te uspješnim ljudima, koji će podijeliti svoje inspirativne priče.
Direktorica “Drive” agencije Danka Trbojević će iz prve ruke govoriti o vrednovanju kreativnog i agencijskog rada i novim izazovima, kroz koje agencije prolaze posljednih godina.
Još jedna žena koja se nalazi na direktorskoj poziciji u kreativnoj medijskoj agenciji je Nermina Kelić. Ona je izvršna direktorica u “Universal Media Sarajevo” agenciji, a na Play Media Day 06 će govoriti o značaju podataka, te vezi između kreativnosti i medija.
Da se glas žena sve više čuje, ali i poštuje u kreativnoj industriji, potvrđuje i gostovanje Katarine Ivakić, svestrane i talentovane djevojke, koja je uspješno zaplovila influens vodama na osnovu dugogodišnjeg iskustva stečenog u medijskim i marketing krugovima.
Reditelj po obrazovanju, a preduzetnik po opredjeljenu, Darko Soković je izvršni partner za strategiju i razvoj u kompaniji “Propulsion Fund”, a na ovogodišnjoj konferenciji će usmeno režirati svoju inspirativnu i pokretačku priču, koja ga je dovela do današnjeg poslovnog uspjeha.
Na Play Media Day 06 dolazi i Natalija Čorbić, strateška planerka u agenciji Pioniri. Od intuicije do idealizacije linija je tanka - gdje griješimo sa ciljnim grupama? Natalijino je pitanje, a odgovor na isto će dati u inspirativnom predavanju 04.6.
Programski sadržaj Play Media Day-a već sada obećava mnoštvo kreativnosti, korisnih informacija, ideja, odlične energije i korisnog znanja, a organizatori poručuju da je moguće da do prvog petka u šestom mjesecu otkriju još noviteta i iznenađenja u vezi ovogodišnjeg omiljenog komunkacijskog događaja na ovom prostoru.
Više o događaju dostupno je na Play Media Day web stranici, kao i na društvenim mrežama Play Media Day Instagram i Facebook.
Vidimo se na Play Media Day 06!
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba
Održan na Vilsonovom šetalištu 8, ovaj ekskluzivni događaj okupio je najistaknutija imena modne i lifestyle scene regiona.
Bonjour.ba x Via Media Gala Night još jednom je postavila standarde sofisticiranosti, spajajući luksuz, modu i vrhunska iskustva u nezaboravnu noć.
Večer je započela u znaku gracioznosti gdje je Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba, poželjela dobrodošlicu zvanicama, svečano otvorivši događaj. Dok su se zvuci živog gudačkog kvarteta širili prostorom, atmosfera je postala sinonim za bezvremenski glamur.
Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba
Svaki detalj, od pažljivo osmišljene scenografije do gourmet ponude, kreiran je s ciljem da pruži besprijekorno iskustvo luksuza.
Večera, koju je podržao Podravka, započela je predjelom na bazi O'Plant muslija i bademovog mlijeka, postavljajući ton za gastronomski užitak koji je uslijedio.
Kao poseban detalj večeri, Fashion&Friends je gostima priredio interaktivan trenutak iznenađenja. Između serviranja jela, svaka zvanica je primila elegantan bijeli buket omotan trakama s prepoznatljivim Fashion&Friends logotipom, uz ekskluzivnu ponudu QR kod koji omogućava poseban popust na dizajnerske komade, povezujući modu, iskustvo i ekskluzivitet u jedinstvenom spoju.
Mirza Mustafagić odabrao je klasičnu eleganciju, noseći besprijekorno skrojen Hugo Boss smoking, upotpunjen bijelom košuljom.
Emina Tsiligkros donijela je odvažnu modnu kombinaciju s elementima maskuline estetike oversized Calvin Klein blejzer, Guess pantalone i muška Hugo Boss kravata bili su balansirani s klasičnom bijelom Diesel košuljom. Styling je upotpunila Diesel torbom i visokim crnim čizmama koje su dodatno pojačale njen statement look.
DJ Forora unijela je moderan minimalizam u svečani ambijent, odabravši potpuno Hugo Boss izdanje bijeli blejzer i pantalone, kao detalj dodala je metalik Guess torbicu i svjetlucave otvorene sandale istog brenda, koje su cijelom izgledu dale dozu glamura.
Uz to, Kérastase je predstavio svoju Gloss Absolu liniju, savršenu za njegu kose koja prati eleganciju ove večeri.
Od prvog gutljaja, gosti su bili uronjeni u iskustvo koje je laskalo svim čulima. Večer je bila obogaćena selekcijom vina iz Carskih vinograda Emporia, savršeno upareni s pažljivo odabranim jelovnikom.
Glavno jelo dobilo je dodatnu dubinu zahvaljujući aromatičnim notama Pelinova pelinkovca, koja je unijela neočekivanu, ali savršeno uravnoteženu dimenziju gorko-slatkog ukusa.
Zaokruženje ovog gurmanskog iskustva stiglo je u formi osvježavajućih gotovih koktela: Milhil's gin & tonic za one s profinjenim ukusom i Stock & Cola za dozu nostalgičnog šarma s modernim zaokretom.
Dodatno, u goodie bagu se našla i knjižica s Pelinova koktelima za jednostavnu pripremu kod kuće, pozivajući svakog posjetitelja da postane sam svoj koktel majstor.
Na večerašnjoj gali, brojni IQOS korisnici zakoračili su u intrigantni svijet Curious X Hidden Experience skriveni kutak večeri koji je donio iznenađenja i sasvim novo poglavlje personalizacije.
Kroz mogućnost graviranja inicijala, riječi ili stihova s ličnim značenjem, svaki uređaj postao je intiman izraz identiteta, emocije ili uspomene koju žele nositi sa sobom.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.
A zatim, pravi spektakl noći, gosti i njihove besprijekorne modne kombinacije.
Kreacije koje su nas oduševile
Svake godine, Bonjour.ba x Via Media Gala Night postaje večer na kojoj se spajaju vrhunski dizajn, prefinjen stil i osobna interpretacija glamura. Ni ova godina nije bila izuzetak.
Počinjemo sa našom Anom Ćavar, koja je zablistala u custom-made kreaciji Kaftan studija, besprijekorno krojenoj stvarajući spoj sofisticiranosti i modernog minimalizma.
Njen look upotpunjen je s Zlatarna Celje nakitom, s blistavim dijamantima ukrašenim smaragdno zelenim akcentima, dodajući notu raskoši njenom izgledu.
Amna Džambić - Branković u futurističkom sjaju srebrne metalik tkanine, ova skulpturalna silueta sa dramatičnim plaštom redefinira pojam večernje elegancije kroz prizmu avangarde.
Posebnu pažnju privukla je Amra Džeko, u kreaciji Armina Hodžića, njegovog brenda Elysian, gdje klasična sofisticiranost utjelovljena je u baršunastoj crnoj haljini s raskošnim ramenima, gdje profinjeni dekolte i silueta sirene prizivaju bezvremensku ženstvenost.
Za večer u znaku stila i elegancije, Džejla Ramović odabrala je dramatičnu Zimmermann haljinu u crnoj nijansi, raskošnu siluetu upotpunjenu eteričnim teksturama koje balansiraju između glamura i suptilne dekadencije.
Nadine Mičić i Erna Saljević, odjevene u sofisticirane kreacije Armina Hodžića, njegovog brenda Elysian, gdje su se bezvremenska elegancija i moderna estetika susrele u savršenoj harmoniji.
Modni spektakl nastavljen je kroz zvanice koje su birale smjele i prefinjene modne kombinacije. Martina Saira Keškić, u smjeloj fuziji Marka Fehera buntovnog i bajkovitog – vinilni crni mantil uparen s voluminoznim tilom tvori teatralni izraz snage, kontrasta i neukrotive mode.
Emina Ganić u bijeloj satenskoj haljini koja sa čistim formama prati siluetu i donosi savršen balans između luksuza i minimalizma. Sa njom je Elma Porobić u prozračnoj crnoj haljini sa baršunastim elegantnim blejzerom koji daje dozu nonšalantnog šika.
Ena Avdić u uskoj, sjajnoj Mykash haljini bez naramenica, koja poput tečne svjetlosti prati liniju tijela, ostavila je upečatljiv dojam minimalističkog glamura s maksimalnim efektom.
Muška moda nije ostala u sjeni Marko Feher i Edvin Kalić osvajali su pažnju u besprijekornim odijelima, dok je Ensar Dervišbegović redefinirao formalni stil sa širokim šeširom. S druge strane, Adi Hasić se istakao u rekonstruisanom odijelu.
U upečatljivoj kreaciji dizajnerice Amne Kunovac Zekić, Gasha Miladinović plijeni pažnju u asimetričnoj futurističkoj silueti. Savršeno uklopljeno u atmosferu gala večeri sa dodatkom dramatičnosti.
Još izdanja koje nismo mogli zaobići
Istovremeno, posebna interakcija odvijala se i na društvenim mrežama u suradnji s brendom Eronet, naš tim je kreirao dinamičan sadržaj koji je dodatno prenio atmosferu eventa kroz intervjue sa našim uzvanicima.
Emina Tsiligkros intervjuisala je uzvanike, dok su objave i snimci u realnom vremenu omogućili gostima da budu dio magičnog povezivanja, kako na samom događaju, tako i online.
U pauzama između zalogaja i razgovora, gosti su mogli isprobati Lancôme proizvode uključujući Renergie Triple Serum Retinol i mini verzije njihovih kultnih proizvoda. Kao pažljivo odabran poklon, ovaj beauty trenutak omogućio je da glamur večeri traje i dugo nakon njenog završetka.
Slatki kraj savršene večeri
Nijedno luksuzno okupljanje ne može proći bez vrhunskog deserta, a ni ova večer nije bila izuzetak. Gosti su uživali u Ledo King Desire sladoledu, sofisticiranom spoju bijele čokolade, amarena trešanja i kakaa, kojim se obilježava 30 godina ovog kultnog sladoleda.
Zaokružen s Grand Coffee koktelom, bogatim i aromatičnim pićem inspirisanim jedinstvenim okusom Grand kafe, kraj večeri bio je jednako luksuzan kao i njen početak. Naši gosti su u svojim goodie bags ponijeli i Insta Grand Cappuccino, idealan za jutro nakon gala night druženja.
Od besprijekorno osmišljenih detalja do nezaboravnih modnih trenutaka, Bonjour.ba x Via Media Gala Night još jednom je potvrdio status događaja koji redefiniše eleganciju u Bosni i Hercegovini.
Ovo nije bila samo noć glamura, bila je to proslava stila, umjetnosti i neprestano evoluirajućeg svijeta luksuznih iskustava.
Partneri Bonjour x Via Media Gala night:
Fashion&Friends, Lancôme, Kérastase, Zlatarna Celje, Ledo, Eronet, Grand kafa, Podravka, Pelinova Pelinkovac, Carski vinogradi Emporia, IQOS Curious X
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!