TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.12.2019.
U četvrtak navečer, u Sali Atrium u hotelu Europe u Sarajevu održana je prva novogodišnja zabava BONJOUR.ba portala kroz koju smo na jednu sasvim posebnu večer željeli okupiti uspješna imena s domaće modne i lifestyle scene, njih gotovo 150 točnije te kroz pomno odabrane dekoracije i iskustva pružiti im magične uspomene. Ali i dokazati da se snovi ostvaruju.
Upravo zbog toga je sve uzvanike na ulazu u salu izgrađenu u austrougarskom stilu dočekao BONJOUR.ba photowall ukrašen oblacima i ljestvama koji je kroz pomno odabrane elemente i dokazao da uz val dobre energije i trud uistinu možete zakoračiti u zemlju snova.




Na eventu smo uživali i u neodoljivim slasticama, piću ukrašenom šećernom vatom, dekoracijama u obliku mjeseca, odličnoj atmosferi za koju je bio zadužen DJ, ali i ukusnim vinima, čarobnom ogledalu i novim mirisnim novitetima.

Za svečanu atmosferu tijekom večeri zaslužne su i BONJOUR.ba hostese koje su izgledale ženstveno i elegantno u asimetričnim Pavone 'Elza' haljinama koje uz moderan kroj i naglašene rukave jamče sofisticiran izgled, a uz to su jako udobne. Željeli smo da dame nose domaći dizajn, izgledaju elegantno, ali i da se osjećaju sjajno dok dočekuju goste.
Shodno tome, pri odabiru haljine koja bi se najbolje uklopila u temu eventa te na stilski najljepši način dočarala svečanu notu zabave, odabir je pao na jedan od Pavone bestsellera. Uz to, pastelno roza nijansa haljine savršeno se uklopila u nježnu sanjarsku atmosferu koja je vladala na zabavi.

„Elza” je u ove tri godine postala naš proizvod koji napravimo relativno brzo i u mogućnosti smo prilagoditi mjerama i najvažnije visini s obzirom da je naprijed kraća, a otraga duža. Priča o ovoj haljini je i priča o našem uspjehu, jer svi su rekli da nema šanse da će se to prodavati jer je široka, asimetrične dužine i ne pripada nijednoj kategoriji, a ona je postala naš najprodavaniji model koji se nosi i u zemljama Europe, SAD-u i čak Australiji.“ – otkrila nam je Marija Ivanković Koci, članica Pavone tima.

„Brend je osnovan 2002. godine, ali je rebrendiran i repozicioniran 2016.godine kada kreativu i komunikacije preuzima mlađi tim. Pavone je u srži obiteljski brend, mama Marijana je vlasnica, a sestre Josipa i Marija su zadužene od kreative, prodaje do komunikacije. Uz sve to imamo fantastičan mini tim od 6 krojačica i šivačica koje realiziraju ideju u finalni proizvod. Posebnim ga čini boutique proizvodnja gdje smo u mogućnosti svaki standardni proizvod prilagoditi po mjeri i reagirati brzo na promjene na tržištu. Svako tijelo je drugačije i ne vjerujemo u univerzalne veličine.“ – nadodala je.

Naravno, djevojkama smo ovaj elegantan look i dodatno personalizirali dodajući im BONJOUR.ba satensku traku oko ruke koja je na nonšalantan način zaokružila cijeli look.

„Nama je uvijek zaista zadovoljstvo surađivati s BONJOUR timom jer ste bili među prvima koji su objavili naš #FurFree editorijal i od tada još mnogo kampanja. BONJOUR je mnogo više od portala, Vi zaista radite na promociji BiH kreativaca i pružate komunikacijski kanal koji gotovo ne postoji na tržištu što nekada i mijenja živote. Zato kada ste nas kontaktirali, nismo razmišljali niti sekundu :)“ – komentirala je Marija.

Ponudu bh.brenda Pavone možete detaljnije istražiti i na njihovim službenim Facebook i Instagram profilima.
TEKST: Ada Ćeremida
Dok se dani skraćuju i sve više vremena provodimo u zatvorenom, Sarajevo se pretvara u grad koji svjetli iznutra.
Dok temperature polako padaju, gradske scene postaju toplije nego ikad. Oktobar je ušao u svoju zrelu fazu, a Sarajevo se pretvara u grad koji živi kroz muziku, teatar i umjetnost.
Od prvog bosanskohercegovačkog mjuzikla do izložbi koje slave prijateljstvo i održivost, vikend pred nama donosi trenutke koji podsjećaju da kultura nikada ne miruje.
Za one koji vole ritam, postoji mjesto. Za one koji traže priču, ima ih na svakom uglu, a ako ste samo raspoloženi za dobar osjećaj, ovaj vikend donosi ga u punom sjaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
„Sarajevo, moje drago“: Prvi bosanskohercegovački mjuzikl
Nakon predpremjere 22. oktobra, u Narodnom pozorištu Sarajevo 24. i 25. oktobra, publika svjedoči opet novom poglavlju domaće scenske umjetnosti, prvom originalnom bosanskohercegovačkom mjuziklu „Sarajevo, moje drago“, u režiji i produkciji Zlatana Fazlića Fazle.
Predstava okuplja ansamble Drame, Opere i Baleta NPS-a, Sarajevsku filharmoniju i prateći bend, čineći sintezu koja spaja sve oblike scenskog izraza u jedno snažno emotivno iskustvo.
„Sarajevo, moje drago“ je omaž gradu, njegovim ljudima, humoru i melanholiji koji su ujedno i srce i duša ovog prostora. Zbog izuzetnog interesa, sva četiri izvođenja nose status premijere, dok su reprize već najavljene za decembar.
Tramvaj zvani čežnja: klasika kroz novi pogled
U subotu, 25. oktobra, u Kamernom teatru 55, publika će imati priliku pogledati novu postavku drame Tennesseeja Williamsa „Tramvaj zvani čežnja“, u režiji Dine Mušanović.
Predstava, nastala kao diplomski rad na Akademiji scenskih umjetnosti, donosi svjež i intiman pogled na klasiku svjetske dramaturgije, priču o želji, iluziji i ljudskoj potrebi da se pronađe smisao u svijetu koji se raspada.
Uz glumačku postavu koju čine Dina Mušanović, Alban Ukaj, Matea Mavrak, Igor Skvarica i Noa Jugo, ovaj „Tramvaj“ je poziv da se ponovo ukrcamo u svijet koji, iako nastao prije više od sedam decenija, još uvijek vozi ka istim pitanjima.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvara vrata samostalnoj izložbi do 31. oktobra, Mirze Čizmića i Adnana Šopovića pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Collegium Artisticum: Izložba o prijateljstvu i formi
Od 17. do 30. oktobra, Collegium Artisticum okuplja tri imena koja su obilježila decenije umjetničkog stvaranja: Amru Zulfikarpašić, Čedomira Kostovića i Ismeta Berbića.
Izložba je posveta dugogodišnjem prijateljstvu i zajedničkom stvaralaštvu, ali i dijalog između boje, forme i ideje.
Njihova djela, svaka s prepoznatljivim rukopisom, zajedno stvaraju vizuelni razgovor o vremenu, trajanju i onome što umjetnost ostavlja iza sebe.
Orfej 2025: Tradicija u novom zvuku
U petak i subotu, 23. i 24. oktobra, SARTR postaje domaćin 4. međunarodnog festivala narodnih orkestara „Orfej 2025“.
Na sceni se susreću orkestri iz Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije, među kojima su KUD „Lola“, KUD „Baščaršija“, AFS „Študent“ i AKUDUNS „Sonja Marinković“.
Ovo dvodnevno slavlje tradicije i zajedništva podsjeća na ono najbolje što muzika može donijeti, a to je povezanost kroz ritam, emociju i instrumente koji govore univerzalnim jezikom.
Disco Gripa: povratak plesu koji ne zastaje
U petak, 24. oktobra, Amfiteatar Doma mladih ponovo postaje epicentar plesne nostalgije. Disco Gripa se vraća u svom prepoznatljivom izdanju, uz DJ Nodija, omiljene hitove i energiju koja spaja generacije.
Ovaj put bez subotnje groznice, ali s istim žarom, jer Disco Gripa petkom znači: vikend može početi uz muziku, svjetla i ritam koji traje do kasno u noć. Ulaz je besplatan, a vrata se otvaraju od 21:00h.
KAWA x DAMA Pop-Up Store: moda koja traje
U subotu, 25. oktobra, u Dama Pop-Up prostoru održava se događaj koji spaja krojačku vještinu i lični stil. Posjetioci će moći isprobati Dama kapute, birati materijale, razgovarati s glavnom majstoricom Edinom i naučiti kako odjeća postaje dugoročna investicija, a ne sezonski hir.
Kafa, boje i krojevi u subotu koja je u znaku estetike i održivog luksuza.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!