TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.8.2014.
Kada smo u uredništvu razgovarali o ovogodišnjem, dvadesetom po redu Sarajevo Film Festivalu, u jednom smo se složili – želimo našim čitateljima dati potpuni uvid na ono što se događa na jednom crvenom tepihu tako prestižnog Festivala.
Kako je Emina Ganić u nedavnom intervjuu za MODAMO.info rekla: „Uspješni filmski festivali svijeta, pa tako i naš, su platforma za mnoge umjetničke branše, ne samo film. Modna industrija posebno, očigledno, crpi ogromne beneficije te savršene oluje fokusa medijske pažnje, biznisa koji traže svoju promociju kroz sponzorske ugovore, umjetnika, filmskih zvijezda sadašnjih i budućih, starleta i starletica, te svih onih čija se kupovna moć i interes proteže od modnog časopisa do komada garderobe za potpisom dizajnera.“, tako i domaći dizajneri iz godine u godinu sve više 'iskorištavaju' potencijale koje im Sarajevo Film Festival nudi.
Vrativši se na želju našeg uredništva s početka priče, složili smo se i da je idealna osoba koja nas može provesti kroz crveni tepih Festivala, naša IT djevojka, poduzetnica Martina Saira Konaković. Za početak, dopustila nam je ekskluzivno 'zavirimo' u njen ormar i vidimo kreaciju u kojoj će se pojaviti večeras na otvorenju Sarajevo Film Festivala.
„Stilistica Nina Varga čiju haljinu i nosim predstavila je moj look ovako - Golden Magic Gown with a punk touch. Želim da ovom haljinom obilježim ovogodišnje poplave koje su zadesile BIH, Srbiju i Hrvatsku. Zato sam birala materijal haljine koji asocira na kišne kabanice, a kada govorimo o kosi – odabir je bio jasan – 'mokra (wetlook) kosa', vlažno- sjajno lice s punk elementima kao što su tamne usne i ogrlica od metalnih lančića u zlatnoj, srebrenoj i bakrenoi boji. Kako bi naše inozemne modne kolege opisali njezin večerašnji look - Martina made a 'Splash' on the SFF red carpet! Uživam u činjenici da Martina izgleda besprijekorno u ovoj haljini koja ističe ljepotu ručnog rada, kako haljine tako i ogrlice.“
„Ja sam prepustila riječi Nini koja ce biti zaslužna za većinu mojih kombinacija na SFF-u. Jako sam sretna što možda ovim zajedničkim projektom stimuliramo modne stiliste i možda stvorimo ili budemo mali dio razvijanja nove modne scene. Kada sam prvi put vidjela ovu haljinu, znala sam da je to to!! Nadam se da ce večerašnja pojava biti dovoljno jaka slika truda, rada i angažmana Nine Varge kao dizajnera i stiliste. Vidimo se na crvenom tepihu!“, nadodala je Martina.
Nina Varga i Martina Saira Konaković
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!