TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 26.9.2016.

U okviru dm look kampanje pod nazivom Ljepota kako je MI vidimo, dm i poznati brendovi predstavljaju nove make-up trendove.

U suradnji s partnerima te poznatim bh. blogericama, kompanija dm drogeriemarkt ove jeseni želi poslati poruku kako je ljepota u očima promatrača te kao takva i individualna.

Najbolje to pokazuju zaštitna lica ovogodišnje dm look kampanje – poznate bh. blogerice. Govoreći o svojim posebnostima ali i manama, sigurno će inspirisati mnoge pripadnice nježnijeg spola. Šest nosivih, efektnih i modernih lookova potpisuju L'oréal Paris by @divaisback (Erna Saljević), Max Factor by @lutkarka (Midheta Agić), Deborah Milano by @dzcosovic (Dženana Ćosović), Maybelline New York by @ma_petit_blog (Ajla Hodžić), Rimmel London i misssporty by @miakozo (Mia Kozo) te alverde by @simply.selma (Selma Aganagić-Gabela).

dm blogerice nsl

Za vrijeme kampanje koja traje do 18.10. u dm prodavnicama možete pronaći odabrane make-up proizvode kao i proizvode za njegu lica snižene do 30%, dok vas za kupovinu istih u vrijednosti iznad 25 KM očekuje USB stick s kristalima na poklon. U dm prodavnicama vas očekuju i brošure sa savjetima blogerica za njegu kože i svakodnevnim make-up trikovima.

Više o kampanji, lookovima, proizvodima i ponudi možete pogledati na dm web i facebook stranici, you tube kanalu te na Instagram profilima i blogovima dm look blogerica.

NAGRADNA IGRA:

Osvoji dm USB s kristalima i Alverde poklon paket!

Kompanija dm drogeriemarkt je za dvije najkreativnije MODAMO.čitateljice pripremila dva prekrasna USB sticka s kristalima koji dolaze uz Alverde poklon paket. Kako bi se upravo u vašoj torbici pronašao ovaj chic USB dovoljno je da na OVOM LINKU napišete što je za vas ljepota. I uz malo sreće možda se baš vaš komentar sakrije ispod broja koje ćemo odabrati slučajnim odabirom preko alata random.org.

Igramo se do srijede 28.9.2016. u 12:00h. Sretno!

dm usb kristali

 

Foto: dm PR

 


Bonjour

Počnite prije drugih! Otkrijte zašto ovaj fitness trend svi prate ove jeseni.

TEKST: Nevena Divčić

Počnite prije drugih! Otkrijte zašto ovaj fitness trend svi prate ove jeseni. Počnite prije drugih! Otkrijte zašto ovaj fitness trend svi prate ove jeseni.

Čekate početak godine i 1. januar da biste krenuli s novim rutinama i promjenom? Greška.


TikTok kaže da trebamo krenuti prije. Društvene mreže postale su izvor raznih izazova i trendova koji nas inspirišu na lični rast i promjene. Jedan od najnovijih je “Winter Arc” izazov, koji je eksplodirao na TikToku i Instagramu, a mnogi ga vide kao priliku da se pripreme za zimu i transformišu do kraja godine.

Ali, šta zapravo znači "Winter Arc" i kako ga možete primijeniti u svom životu?

 



Šta je Winter Arc?

Za razliku od 75 hard i soft izazova Winter Arc ima dosta jednostavniji i fleksibilniji pristup. Odnosi se na posljednjih 90 dana u godini (iako možete početi i bilo kada tokom tog perioda) kada ljudi odluče preduhitriti klasične novogodišnje odluke i krenuti s radom na sebi već od oktobra. To znači da je 1. oktobar "novi 1. januar" za mnoge ljude koji žele ući u novu godinu već unaprijeđeni, bilo fizički, emocionalno, ili psihički.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daurpower (@daurpower)

 


Koji ciljevi su dio ovog izazova? 

Ciljevi su različiti, ali uglavnom se fokusiraju na:
 

  • Redovnu fizičku aktivnost i izgradnju kondicije
  • Poboljšanje prehrane
  • Osobni razvoj kroz postavljanje granica, rad na mentalnom zdravlju ili izbacivanje toksičnih navika iz života

     



Mnogi vide Winter Arc kao savršenu priliku da uhvate zalet prije početka nove godine, dok drugi prepoznaju da zima često vodi ka opuštanju i zanemarivanju zdravih navika. Ovaj izazov će dodatno zabavnim učiniti ako se odlučite raditi ga s prijateljima. Pridružujete li nam se? 

* * *
Naslovna fotografija: @shelly.camar


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!