TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.9.2016.
U okviru dm look kampanje pod nazivom Ljepota kako je MI vidimo, dm i poznati brendovi predstavljaju nove make-up trendove.
U suradnji s partnerima te poznatim bh. blogericama, kompanija dm drogeriemarkt ove jeseni želi poslati poruku kako je ljepota u očima promatrača te kao takva i individualna.
Najbolje to pokazuju zaštitna lica ovogodišnje dm look kampanje – poznate bh. blogerice. Govoreći o svojim posebnostima ali i manama, sigurno će inspirisati mnoge pripadnice nježnijeg spola. Šest nosivih, efektnih i modernih lookova potpisuju L'oréal Paris by @divaisback (Erna Saljević), Max Factor by @lutkarka (Midheta Agić), Deborah Milano by @dzcosovic (Dženana Ćosović), Maybelline New York by @ma_petit_blog (Ajla Hodžić), Rimmel London i misssporty by @miakozo (Mia Kozo) te alverde by @simply.selma (Selma Aganagić-Gabela).
Za vrijeme kampanje koja traje do 18.10. u dm prodavnicama možete pronaći odabrane make-up proizvode kao i proizvode za njegu lica snižene do 30%, dok vas za kupovinu istih u vrijednosti iznad 25 KM očekuje USB stick s kristalima na poklon. U dm prodavnicama vas očekuju i brošure sa savjetima blogerica za njegu kože i svakodnevnim make-up trikovima.
Više o kampanji, lookovima, proizvodima i ponudi možete pogledati na dm web i facebook stranici, you tube kanalu te na Instagram profilima i blogovima dm look blogerica.
NAGRADNA IGRA:
Osvoji dm USB s kristalima i Alverde poklon paket!
Kompanija dm drogeriemarkt je za dvije najkreativnije MODAMO.čitateljice pripremila dva prekrasna USB sticka s kristalima koji dolaze uz Alverde poklon paket. Kako bi se upravo u vašoj torbici pronašao ovaj chic USB dovoljno je da na OVOM LINKU napišete što je za vas ljepota. I uz malo sreće možda se baš vaš komentar sakrije ispod broja koje ćemo odabrati slučajnim odabirom preko alata random.org.
Igramo se do srijede 28.9.2016. u 12:00h. Sretno!
Foto: dm PR
TEKST: Nevena Divčić
Čekate početak godine i 1. januar da biste krenuli s novim rutinama i promjenom? Greška.
TikTok kaže da trebamo krenuti prije. Društvene mreže postale su izvor raznih izazova i trendova koji nas inspirišu na lični rast i promjene. Jedan od najnovijih je “Winter Arc” izazov, koji je eksplodirao na TikToku i Instagramu, a mnogi ga vide kao priliku da se pripreme za zimu i transformišu do kraja godine.
Ali, šta zapravo znači "Winter Arc" i kako ga možete primijeniti u svom životu?
Šta je Winter Arc?
Za razliku od 75 hard i soft izazova Winter Arc ima dosta jednostavniji i fleksibilniji pristup. Odnosi se na posljednjih 90 dana u godini (iako možete početi i bilo kada tokom tog perioda) kada ljudi odluče preduhitriti klasične novogodišnje odluke i krenuti s radom na sebi već od oktobra. To znači da je 1. oktobar "novi 1. januar" za mnoge ljude koji žele ući u novu godinu već unaprijeđeni, bilo fizički, emocionalno, ili psihički.
Koji ciljevi su dio ovog izazova?
Ciljevi su različiti, ali uglavnom se fokusiraju na:
Mnogi vide Winter Arc kao savršenu priliku da uhvate zalet prije početka nove godine, dok drugi prepoznaju da zima često vodi ka opuštanju i zanemarivanju zdravih navika. Ovaj izazov će dodatno zabavnim učiniti ako se odlučite raditi ga s prijateljima. Pridružujete li nam se?
* * *
Naslovna fotografija: @shelly.camar
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!