TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.2.2020.
Jučer je u dvorani Dolby Theatre održana 92.dodjela Oscara, ujedno i prva u novom desetljeću.
Večer je donijela par iznenađenja na samoj dodjeli, dok smo na crvenom tepihu mogli vidjeti par sjajnih modnih izdanja popraćenih haljinama iz posljednjih kolekcija dizajnerskih brendova.
Parasite je postao prvi strani film na stranom jeziku koji je osvojio zlatnog kipića za najbolji film. Nagradu za najbolju mušku glavnu ulogu dobio je Joaquin Phoenix, kako je publika i predviđala, dok je nagradu za najbolju žensku ulogu dobila Renee Zellweger zahvaljujući ulozi u filmu Judy. Slavili su i Brad Pitt, koji je dobio nagradu za najbolju sporednu mušku ulogu i Laura Dern, koja je osvojila kipića za najbolju žensku sporednu ulogu.
Sudeći po crvenom tepihu, ovo je godina u kojoj će vladati trend neutralnih i pastelnih tonova, volana, otvorenih ramena i haljina popraćenih plaštom.
Dozu hollywoodskog glamura na crveni tepih donijele su Natalie Portman koja je odjenula elegantnu Dior haljinu ukrašenu zlatnim vezom i popraćenu plaštom u koji su ušivena imena svih ženskih redateljica koje se nisu našle na listi nominiranih. Time je Natalie još jednom poslala snažnu poruku o nejednakim standardima o kojima se sve više i priča u glumačkim krugovima. Caitriona Balfe je izgledala sjajno u Valentino haljini koju krasi volumenizirani donji dio i mašna oko vrata, Janelle Monáe je ostavila snažan utisak u metalik Ralph Lauren haljini s kapuljačom, Rooney Mara je u Alexander McQueen haljini unijela dozu boho romantike, dok je Renée Zellweger u Armani haljini još jednom potvrdila da sjajno promovira minimalizam. Pogledajte.

Florence Pugh u Louis Vuitton haljini

Scarlett Johansson u Oscar de la Renta haljini

Charlize Theron u Dior Haute Couture haljini

Margot Robbie u Chanel haljini

Tom Hanks

Cynthia Erivo

Leonardo DiCaprio

Renée Zellweger u Armani Privé haljini

Quentin Tarantino

Adam Driver u Burberry odijelu i Joanne Tucker

Kristen Wiig

Brie Larson u Celine haljini

Timothée Chalamet u Prada odijelu

Lucy Boynton u Chanel haljini

Brad Pitt

Rami Malek u Saint Laurent by Anthony Vaccarello odijelu

Rooney Mara

Léa Seydoux u Louis Vuitton haljini

Joaquin Phoenix

Patricia Taylor i Keanu Reeves

Natalie Portman u Dior Haute Couture haljini

Saoirse Ronan

Salma Hayek

Penélope Cruz u Chanel haljini

Chelsea Winstanley

Sandra Oh u Elie Saab haljini

Olivia Colman u Stella McCartney haljini

Sandy Powel

Janelle Monáe u Ralph Lauren haljini

Antonio Banderas u Dior Men odijelu

Billie Eilish u Chanel kompletu

Kaitlyn Dever u Louis Vuitton haljini

Dominique Lemonnier i Alexandre Desplat

Caitriona Balfe u Valentino haljini

Lily Aldridge u Ralph Lauren haljini

Zazie Beetz u Thom Browne haljini

Regina King u Versace haljini

Laura Dern u Armani haljini

Beanie Feldstein u Miu Miu haljini
TEKST: Bonjour.ba
Bonjour.ba kao vodeći lifestyle medij u BiH godinama predano gradi našu scenu.
Svaki novi format, svaki članak koji pomakne emociju, svaka digitalna priča koju publika podijeli jer ju je osjetila, gradi ono što Bonjour.ba danas jeste: medij koji je svjesan trendova, no medij koji ih implementira na bh. tržište na autentičan, već prepoznatljiv Bonjour način.

I zato nam ova godina mnogo znači. Prije svega zato što je publika prepoznala formate koje kreiramo, a stručnjaci su potvrdili. Četiri potpuno različita projekta, prijavljena na NO LIMIT BH Advertising Festival, ušla su u uži izbor finalista 2025. i osvojila dva zlata, jedno srebro i jednu broncu potvrđujući da se u Bosni i Hercegovini može graditi digitalna scena koja je ambiciozna, estetski snažna i da Bonjour.ba u njoj ima glavnu ulogu.
Misija NO LIMIT BH Advertising Festivala je jasna: priznati, nagraditi i promovisati rad pojedinaca, timova i agencija koji grade kreativnu industriju u BiH kroz ideje, izvedbu i visoku kreativnost. U ocjenjivanju kreativnih postignuća primjenjuju se visoki profesionalni standardi struke, prema principima koji vrijede u cijelom svijetu.

A evo i pregleda projekata Bonjour.ba koji su ove godine bili prijavljeni, svaki predstavljen u kategoriji koja najbolje odražava njegov karakter i doprinos digitalnom i lifestyle prostoru: projekat Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji Event osvojio je zlato, novi format Bonjour.ba “Behind the Scenes” u kategoriji Digitalne kampanje 360 osvojio je zlato, redizajn Bonjour.ba portala u kategoriji Digital - Web stranice i aplikacije osvojio je srebro, a Bonjour.ba x Podravka boutique event u kategoriji Event osvojio je broncu.



Kategorija: Event
Bonjour x Via Media Gala Night nas je podsjetila da lifestyle scena postoji tek kada postane živa i kada ljudi dobiju večer koja je posvećena upravo njima, profesionalcima iz iste industrije koji dijele viziju, estetiku i standarde.




Realizovan kao zajednički projekt Bonjour.ba × Via Media, Gala Night je postavila fokus na ono što se često ne vidi: pripremu, produkciju i saradnju koja stoji iza svakog kvalitetnog eventa. Bonjour x Via Media Gala Night kreirana je kao fuzija neočekivanog i hrabrog kreativnog koncepta, iznimne estetike, umjetnosti i vrhunskog gourmet iskustva.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Ilda Lihić-Isović, Ada Ćeremida i Nevena Divčić, Bonjour.ba novinarke
Amna Džamić Branković, Via Media partner
Haris Mujanović, CEO Via Media
Kanita Alić, Via Media creative and event manager
Bakir Ćatić, Via Media Event & BTL Manager
Berina Skorupan, Via Media Event&BTL Executive
Ammar Mujakić, Via Media BTL Executive
Danijel Nenadić, Via Media grafički dizajner
Kategorija: Digitalne kampanje 360
Godinama su kulturni događaji bili svedeni na formalne najave, a onda smo rekli: vrijeme je da se vrati emocija i snaga kulturne scene. Rezultat? Novi format koji je spojio estetiku, storytelling i blizinu umjetnicima, pokazujući kulturu onako kako je publika nikada ne vidi, iza scene.


Na Sarajevo Film Festivalu se jasno vidjelo da publika želi više od protokola. Sadržaj iza scene postao je onaj koji se najviše dijelio, spremao, komentarisao i kome se vraćalo ponovo.
U konačnici jasna poruka da kultura nije ni tiha ni marginalna kada joj se priđemo srcem i modernim digitalnim jezikom, na Bonjour.ba način.

PROJEKTNI TIM
Bonjour.ba produkcija
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Nevena Divčić i Ada Ćeremida, Bonjour ba. novinarke
Tesnim Ališah, Bonjour.ba Social media menadžerica
Monika Andrić, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Kategorija: Event
Ovdje je fokus bio na detalju: intimno, iskustveno, personalizirano druženje koje učesnike stavlja u centar. Željeli smo aktivaciju koja će mlađim generacijama prenijeti poruku Podravka brenda, Pokaži svoje najbolje, na način koji je autentičan, moderan i iskustven. Naš zadatak bio je osmisliti format koji omogućava da se brend doživi.


Realizovali smo boutique gourmet event s fokusom na ljude, proces i emociju. Kuhinja je kreirana na licu mjesta, baš za ovaj event: prostor koji je izgledom, rasporedom i atmosferom bio zamišljen da potakne spontanost i samopouzdanje u kuhanju. U takvom okruženju, 10 influencera prihvatilo je izazov da pripreme jelo koje nikada ranije nisu kuhali, oslanjajući se na vlastiti stil, instinkt i Vegetu kao ključan alat. Pod vodstvom profesionalnog chefa, svaka odluka, od izbora namirnica do završnog servisa, postala je dio sadržaja koji autentično pokazuje kako brend funkcioniše u realnoj, stvarnoj upotrebi.

PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Dijana Ćavar, Bonjour.ba marketing direktorica
Semra Manjura, Bonjour.ba marketing menadžerica
Tesnim Ališah, Bonjour.ba social media menadžerica
Ilda Lihić-Isović, Bonjour.ba novinarka
Enida Kajević, fotografkinja za Bonjour.ba
Marko Jovančić, Bonjour.ba videograf
Haris Arnautović, Podravka BiH direktor marketinga
Silvija Čuljak, Podravka BiH senior brand manager
Kategorija: Digital - Web stranice i aplikacije
Redizajn portala bio je trenutak kada smo odlučili da način na koji pričamo priče mora biti jednak emociji koju one nose.
Novi UX/UI, mobilno-prvi pristup, brže učitavanje, crno-bijeli identitet, mogućnost video sadržaja i intuitivno istraživanje tekstova postali su temelj koji poziva čitatelja na duže trajanje sesije i ponovan dolazak na Bonjour.ba.



PROJEKTNI TIM:
Ana Ćavar, Bonjour.ba CEO
Purple Key i Bonjour.ba, grafički dizajn
Emina Smaka, Bonjour.ba glavna urednica
Marija Perić, Bonjour.ba brand specialist
Da je lifestyle mnogo više od estetike. Da digitalna i lifestyle scena u BiH raste kroz Bonjour.ba. Da autorski formati imaju moć i da se publika povezuje sa sadržajem onda kada je sadržaj autentičan, savremen i emotivan.
Četiri prijavljena projekta ispred Bonjour.ba, osvojena dva zlata, jedno srebro i jedna bronca potvrda je pravca kojim idemo: hrabro, moderno i sa stalnom željom da unaprijedimo način na koji živimo, osjećamo i dijelimo inspiraciju online i offline.

Nastavljamo u istom smjeru sa još više ideja koje istražuju kako se lifestyle može osjetiti. Sljedeće? Reći ćemo samo - stay tuned.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!