TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.9.2016.
Zagreb će na Staru Godinu i tijekom prvog tjedna 2017. ugostiti sedmodnevno događanje! ULTRA Europe predstavlja Croatia Music Week, koje donosi niz nastupa vrhunskih svjetskih DJa, spektakularan novogodišnji doček i prvi europski Road To Ultra FESTIVAL koji će se tijekom zimskih i proljetnih mjeseci nastaviti održavati po najvećim europskim gradovima s ciljem promocije ULTRA Europe festivala u S
ULTRA Europe održava se u Splitu i najveći je međunarodni festival u Hrvatskoj koji je ove godine u srpnju okupio više od 100.000 posjetitelja iz 143 zemlje. Jedini europski ULTRA festival nosi i poseban naziv ULTRA DESTINATION jer uz najbolje svjetske DJe i vrhunsku produkciju promovira i hrvatske prirodne ljepote, a program u sklopu Croatia Music Weeka održava se na Braču, Hvaru i Visu. ULTRA je jedan od najvećih svjetskih EDM festivala koji se održava na 5 kontinenata i 10 lokacija, među kojima su neki od najvećih svjetskih gradova: Miami, Rio De Janeiro, Singapore, Tokio, Santiago De Chile, Seul, Hong Kong, Bangkok i Buenos Aires.
Četvrto izdanje festivala online je pratilo više od 6 milijuna fanova, što splitsku ULTRU čini drugim najjačim ULTRA festivalom na svijetu nakon Miamija koji se održava još od 1999. godine. Prvi Road to ULTRA festival u Europi Zagrebu nudi sadržaj kakav imaju brojne svjetske i europske metropole i pretvara ga u svjetsku novogodišnju destinaciju, a očekuje se da će više od 10.000 posjetitelja doći u Zagreb dočekati Novu godinu i uživati u ULTRA doživljaju. Posjetitelji festivala obično se zadržavaju u mjestu održavanja i nešto duže u odnosu na trajanje festivala pa Grad Split bilježi prosječno trajanje boravka od 7 dana u tjednu održavanja trodnevnog ULTRA Europe festivala u srpnju. Program Croatia Music Weeka starta u subotu, 31.12, sa spektakularnim New Year's Eve 360° partyjem u zagrebačkoj Areni. Zagrepčanke, Zagrepčani i njihovi gosti iz Europe i svijeta imat će priliku ući u 2017. u ritmu najbolje svjetske elektronske plesne glazbe, uz vrhunsku milijunsku produkciju.
Headliner večeri je legendarni Armin Van Buuren, jedan od najpoznatijih svjetskih DJa koji je čak 5 puta proglašen najboljim svjetskim Djem i jedini koji je tu titulu osvajao 4 godine zaredom! Autor je radijske emisije koja ima više od 37 milijuna slušatelja, a hrvatska publika ga itekako dobro poznaje i obožava njegove energične nastupe. Nakon četiri nastupa na ULTRA Europe festivalu u Splitu, Armin prvi puta u svojoj karijeri dolazi u Zagreb da bi svim posjetiteljima New Year's Eve 360° omogućio nezaboravan novogodišnji doček kao u najvećim svjetskim metropolama. Na stageu će mu se pridružiti i MOTi, nizozemski producent i electro house DJ, koji je najpoznatiji po svojim suradnjama s vrhunskim svjetskim DJima, kao što su Tiësto, Major Lazer i Martin Garrix. Iz Nizozemske dolazi i Sander van Doorn, DJ i producent elektronske plesne glazbe. Tijekom karijere remiksirao je brojne svjetske izvođače, kao što su Depeche Mode, Sia, The Killers i Robbie Williams, a karijeru su mu obilježile i suradnje s kolegama, Swedish House Mafiom, Martinom Garrixom te Dimitri Vegasom & Like Mikeom. Line up NYE 360° programa čine i Juicy M, mlada ukrajinska electro i progressive house DJ-ica i producentica, nizozemski DJ Julian Jordan i trance DJ David Gravell.
U nedjelju, 01.01. održat će se NYE REPLAY (repriza novogodišnjeg dočeka) uz nastupe poznatih DJa, a na najvećoj reprizi novogodišnjeg dočeka u Hrvatskoj očekuje se velik broj partijanera iz Hrvatske, regije, iz Europe i s drugih kontinenata. Paralelno će se u Areni u ponedjeljak i utorak, 02. i 03. 01. u Areni održavati i Zagreb Gaming Championship gaming turnir, a sudjelovanje su najavili neki od najboljih svjetskih timova. U srijedu, 04.01, Road to ULTRA, prvi u nizu festivala u Areni donosi nastupe nekih od najpopularnijih svjetskih DJ zvijezda koje redovno nastupaju na ULTRA festivalima širom svijeta, a line up će biti objavljen uskoro. Četvrtak, 05.01. donosi bogat program, a DJi će biti objavljeni uskoro putem komunikacijskih kanala projekta. Zadnji dan Croatia Music Weeka u petak, 06.01, u Arenu donosi RESISTANCE™ program UMEK 1605 uz slovenskog DJa Umeka koji je jedan od najzaposlenijih techno DJa u regiji. Na stageu će mu se pridružiti još jedna regionalna DJ zvijezda u usponu, a organizator će uskoro objaviti o kome je riječ.
Organizatori Croatia Music Weeka su ULTRA Europe, Grad Zagreb, Turistička zajednica Grada Zagreba i Atlas, vodeća turistička agencija u Hrvatskoj.
Tomislav Varga, predsjednik Uprave Atlasa, izrazio je zadovoljstvo novim projektom: „Spajanje turističke i festivalske priče za Atlas je počelo upravo s ULTRA Europe festivalom. Danas sudjelujemo u organizaciji preko 20 glazbenih i sportskih događanja i velikih manifestacija, a iza nas je i prvi uspješan Club MTV Europe Summerblast festival na kojem smo napravili poslovni iskorak kao organizatori. Festivali su odličan pokretač turističkih priča. Siguran sam da hrvatska metropola koja turistički raste, dovođenjem poznatog imena poput ULTRE postaje još poželjnija zimska destinacija. Projekt intenzivno prezentiramo našim inozemnim partnerima koji pokazuju velik interes za dovođenje gostiju u festivalsku Hrvatsku.“
Nikola Bušljeta, direktor festivala ULTRA Europe, komentirao je: “Grad Zagreb i ULTRA Europe čine idealan spoj. Zagreb se tijekom posljednjih nekoliko godina profilirao kao jedno od najzanimljivijih zimskih turističkih odredišta koje privlači turiste iz cijelog svijeta zahvaljujući brojnim manifestacijama kao što su Advent u Zagrebu i VIP Snow Queen Trophy. ULTRA Europe je upravo onaj brand koji će Zagreb učiniti najpoželjnijom destinacijom za mlade koji ULTRU doživljavaju kao sinonim za vrhunsku zabavu, produkciju i glazbu. Drago nam je da su grad i turistička zajednica prepoznali priliku za suradnju te da nam se pridružila i vodeća turistička agencija Atlas, što je jamstvo kvalitete projekta pa sam siguran da će Zagreb imati jedan od najatraktivnijih novogodišnjih dočeka u Europi.”
Foto: edmtunes.com, Ultra Europe
TEKST: Bonjour.ba
U Bonjour.ba redakciji vjerujemo da kreativnost i zajednički trenuci imaju moć da nas izvuku iz rutine i ponude novo iskustvo.
Upravo s tim ciljem, kreirali smo intimnu radionicu The Style Room osmišljenu da pokaže kako se moda i energija mogu spojiti kroz personalizirano iskustvo, u skladu s bojama Cedevita vitaminske vode i emocijama koje bude.
Da bi se ta ideja pretočila u stvarnost, jučer smo okupili naše goste u prirodno osvjetljenom studiu, pretvorivši ga u kreativno druženje gdje su bijele majice, šareni konci i vitaminska voda postali polazište za priču o personalizaciji, stilu i dobrim vibracijama.
Bijele majice, konci u svim bojama i boce vitaminske vode bile su polazište, a sve ostalo kreirali su učesnici svojim rukama, idejama i dobrim raspoloženjem.
Personalizacija nikad nije bila ovako zabavna (ni osvježavajuća)
Prvi dojam bio je važan. Studio je tog dana izgledao kao malo kreativno utočište u centru Sarajeva. Brendirani prozori odmah na ulazu davali su poseban ton događaju, dok su dugi stolovi u prostoru pozivali na druženje i zajednički rad.
Na stolovima su bili izloženi proizvodi Cedevita vitaminske vode, a QR kodovi diskretno su usmjeravali na dodatne informacije.
Finger food zalogaji, šarena pića i lagani razgovori među gostima stvorili su atmosferu opuštenosti prije nego što je sve krenulo.
A onda je svako mjesto za stolom, s bijelom majicom, priborom za vez i malom porukom dobrodošlice, postalo polazna tačka za priču koja se tek trebala isplesti.
Nismo znali šta će nastati i tu je bila čar
Kada je ova custom made radionica počela, svako je ispred sebe imao bijelu majicu s natpisom Body & Mind, kao i riječi Focus, Relaxing,
Upravo te riječi odražavale su suštinu samog druženja, trenutak da se opustimo, usmjerimo pažnju i napunimo energijom, dok je instruktorica ručnog veza povela prve poteze, a onda su svi ubrzo pronašli vlastiti ritam.
Na majicama su se pojavljivali inicijali, mala srca, emotikoni, sitni simboli koji nose ličnu priču. Upravo u tome je bila čar jer svaka majica postala je drugačija, baš kao što svako od nas bira vitaminsku vodu po raspoloženju i potrebama.
Dok su konci klizili kroz tkaninu, Cedevita vitaminske vode bile su na dohvat ruke.
Male kartice, velike istine (i par dobrih fora)
Nakon što su posljednji konci prošli kroz tkaninu i svaka majica dobila svoj unikatni pečat, učesnike je čekalo još jedno iznenađenje… kartice s pitanjima. Na njima nisu bile klasične rečenice, već mala pozivnica na iskrenost i razgovor.
Odgovori su donosili smijeh, neočekivane priče i nekoliko ozbiljnih misli koje se možda inače ne bi izgovorile naglas. Upravo ti trenuci, uhvaćeni kroz Bonjour intervjue, s Mirzom Mustafagićem, Josipom Milanovićem, Magdalenom Paradžik, Dejanom Rosuljaš i Zerinom Suyabatmaz, pokazali su da personalizacija ne znači samo detalj na majici, nego i ono što odlučimo podijeliti s drugima.
Šta smo zapravo ponijeli kući?
Više od personalizirane majice. Ponijeli smo iskustvo koje je bilo kreativno, zabavno i iskreno.
Ova radionica pokazala je da događaj ne mora biti “još jedan u nizu”. Kada se spoje moda, energija, Cedevita vitaminska voda i ljudi spremni da se otvore i ostave svoj trag, nastaje momenat koji se pamti i koji vas nasmije kad god pogledate detalj izvezen na svojoj majici.
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Cedevitom vitaminskom vodom
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Studio Soba za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!