TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 17.7.2024.

Ambasadorka Španije u Bosni i Hercegovini, NJ.E. Teresa Lizaranzu, u ime Njegovog Veličanstva kralja Felipe VI, uručila je Orden za građanske zasluge Edini Spahić, Đani Šehu i Mirzi Redžepagiću, u prisustvu predstavnika institucija i kulturnih inicijativa u Bosni i Hercegovini s kojima Ambasada Španije sarađuje.


Orden za građanske zasluge ustanovio je kralj Alfonso XIII 1926. godine i dodjeljuje se španskim i stranim državljanima za njihov izuzetan doprinos. U slučaju ovih triju odlikovanja, dodijeljena su za doprinos širenju španskog jezika i kulture te jačanju kulturnih veza između Španije i Bosne i Hercegovine.

Edina Spahić doktorirala na univerzitetu COMPLUTENSE u Madridu iz polja lingvističkih znanosti, vanredna je profesorica španskog jezika na Odsjeku za romanistiku Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. 


Edina Spahić i NJ.E. Teresa Lizaranzu


U svom istraživačkom radu osim studija o suvremenom španskom jeziku bavi se i teorijom prevođenja te sefardistikom. Objavila je preko dvadeset znanstvenih radova. U suradnji sa Historijskim arhivom grada Sarajeva vodila je projekat Digitalizacija i publikovanja ličnog fonda sefardske književnice Laure Papo Bohoreta, te uredila tri izdanja Rukopisa Laure Papo Bohoreta. Jedna je od članica projekta Demolingvistika španskog jezika u Evropi kojeg je Fondacija “Duques de Soria” nagradila i proglasila najperspektivnijim projektom iz oblasti hispanistike za 2024. godinu. Stalna je članica Centra za leksikologiju i leksikografiju ANUBiH. 

Đani Šehu rođen je u Sarajevu, a studije gitare završava na Universität für Musik und darstellende Kunst Wien. Kao solista i kamerni muzičar, nastupao je u BiH, Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji, Crnoj Gori, Austriji, Francuskoj, Švedskoj, Italiji, Njemačkoj, Japanu, Danskoj, Španiji. Od 2006. god predaje na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu, gdje je danas redovni profesor.  Osnivač je i direktor Sarajevo International Guitar Festival-a (2011),  Internacionalne ljetne škole gitare “SIGF summer school”, te Predsjednik Udruženja gitarista FBiH od 2010. godine


Đani Šehu i NJ.E. Teresa Lizaranzu


Mirza Redžepagić započeo je svoju muzičku karijeru svirajući klasičnu gitaru, završivši osnovne studije na Muzičkoj akademiji u Sarajevu u klasi prof. Alexandera Swetea, gdje je diplomirao s najvećom ocjenom. Vođen strašću za španskom muzikom i flamenkom, usavršavao se u Granadi kod gitarskih majstora kao što su Juan Habichuela, Jorge el Pisao i Rubén Campos. 2015. godine specijalizirao se za gitaru i flamenko umjetnost, kao stipendista Španskog udruženja flamenko gitare (AEGF), u Madridu pod mentorstvom poznatog gitariste i profesora José Delune. 2023. godine magistrirao je na odsjeku za Savremenu muziku i produkciju na prestižnom Berklee College of Music u Valenciji.

Od 2017. godine radi kao profesor flamenko gitare i predstavnik AEGF - a za balkanske zemlje. Mirza je vrlo aktivan kao kompozitor, izvođač i producent i stvara djela inspirisana španskom muzikom koju kombinuje sa sopstvenim kulturnim naslijeđem i savremenom muzikom, predstavljajući je uspješno kroz koncerte širom Evrope. 


* * *
Foto: Aida Redžepagić


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!