TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.7.2019.
Aleksandra Marković mlada je stilistica koja je u svoj portfolio ove godine upisala par odličnih editorijala koji su privukli pozornost svjetskih urednika.
„Moram da priznam da je ova godina donela baš ludu vožnju! Počelo je snimanjem Jasmine Sanders u Los Angelesu za naslovnu ruskog magazine Numero, zatim snimanjem Coco Rocha za italijansko izdanje magazine Grazia u New Yorku, pa samo zaredali Bebe Rexha u LA-u, Lorena Rae na rooftopu na 48. spratu opet u Njujorku i zatim Olivija Palermo da začini sva ta snimanja. Ali to nije sve, a većina devojaka bi mi pozavidjela, jer sam nedavno uradila i snimanje sa J Balvinom zajedno sa Leslie Grace (znam devojke, nije lako ostati ravnodušan pored njega!) opet za ruski Numero. Trenutno smo u pregovorima za par snimanja LA-u tako da se nadam da ćemo imati razloga da pričamo ponovo.“ – otkrila nam je Aleksandra na početku razgovora, koji smo dogovorili jako brzo, unatoč razlici od nekoliko vremenskih zona i udaljenosti od tisuće kilometara.

Aleksandra Marković
Foto: Milos Nadazdin
Aleksandra trenutno radi kao stilistica u New Yorku, a u skladu s njenim posljednjim angažmanom, Aleksandru smo zamolili da nas odvede iza kulisa snimanja naslovnice i editorijala za novo izdanje talijanskog Grazia magazina, koju krasi omiljena IT cura, Olivia Palermo, a za koju je Aleksandra radila kompletan styling. Uz video sa seta, koji vam ekskluzivno donosimo u nastavku, nismo mogli odoljeti da Aleksandru ne pitamo i koliko je bilo izazovno osmisliti kombinacije za ovu ikonu stila kao i kakva je atmosfera vladala na setu.
https://www.youtube.com/watch?v=1F7F3SuFA6A
Što ti je bila inspiracija za ovaj editorijal i naslovnicu?
Već par snimanja sam odradila sa photo duom Caleb & Gladys i kada su mi javili da možemo da snimamo Oliviju, bila sam van sebe od uzbuđenja. Oduvek, dok sam uređivala magazine u Srbiji, sam želela da radim nešto s njom, ali je u tom momentu delovalo samo kao san. I dan danas se sećam kako sam sa blogerkom Jelenom Karakaš pomno pratila svaki njen pokret i svaki outfit.
A moodboard s puno zelenila i s idejom da snimamo u nekoj od botaničkih bašti u New Yorku sam napravila još pre ideje da snimamo s Olivijom Palermo, tako da je ova ideja čekala pravi momenat i pravu osobu. Željela sam nešto egzotično, s puno kaktusa i prelepim svetlom u stakleniku kako bi izgledalo kao da smo snimali negde van grada zapravo. Ideja se super uklopila s idejom kako sam željela da predstavim Oliviju jer mislim da već dosta dugo ide na sigurne outfite i sve manje eksperimentiše. Takođe, s obzirom na to da je ideja potekla od toga da snimamo u jednoj od njujorških oaza, shvatila sam da je odlična konekcija jer je ona rođena Njujorčanka.

Koliko je bilo izazovno osmišljavati izdanja za ikonu stila koju voli cijela modna industrija?
Kako je ideja potekla iz tog zelenila, želela sam da i kombinacije izgledaju upravo tako – s puno floralnog printa, u bojama i dezenima koji su u mix&match odnosu s okruženjem.

Koji je dio snimanja bio najizazovniji/najzanimljiviji?
Najizazovniji deo je svakako bio dok smo pred početak snimanja prolazile kroz sve stylinge koje sam za nju osmislila. Iskreno se ne sećam kada sam imala toliku tremu.

A koji je tvoj najdraži look sa snimanja?
Moj najdraži look je definitivno Prada jer se odlično uklopio u ceo ambijent. Obožavam i Versace jer izgleda savršeno na njoj i cela ta poza mi je fenomenalna. Ali ne smem ni da izostavim Amina Muaddi look u pastelno-zelenom odelu. Zatim naravno, Chanel… Izgleda da su mi svi omiljeni. (smijeh)



Veselimo se novim modnim pričama u Aleksandrinom potpisu, koje će vjerujemo, baš kao i ova, unijeti svježinu na stranice omiljenih nam magazina.
***
Photo: Caleb&Gladys
Styling: Aleksandra Markovic
Makeup: Andrea Tiller
Kosa: Nicolas Eldin
Assistant Stiliste: Natalia Chagas
Makeup Assistant: Ann Benjamas Liendo
Video: Alfonso Victoria Vargas
Assistant fotografa: Fernando Sippel
TEKST: Ada Ćeremida
Ako ste se ikada zapitale zašto večernji komadi rijetko ostanu u ormaru duže od jedne sezone, Plusminus ima odgovor.
Plusminus Festive Night kolekcija dolazi u trenutku kada smo svi pomalo umorni od odijevanja koje traje jednu noć i nestaje s prvom fotografijom. Nakon denim kolekcije koja nas je iznenadila i pokazala koliko daleko ovaj brend može otići bez gubitka identiteta, povratak večernjim siluetama djeluje kao siguran, ali uzbudljiv potez.
Ovo nije klasični party wear, niti kolekcija koja traži strogi dress code. Festive Night je zamišljena za stvarne trenutke izlaske, večere, praznike, ali i one obične dane kada želite da outfit nosi raspoloženje umjesto vas. To je moda koja vam daje samopouzdanje prije nego izađete iz stana

Kada večernji komad ima strukturu, a ne samo efekat
Na prvi pogled, Festive Night osvaja estetikom noćnog izlaska: duboka crvena, metalik sjaj, precizni krojevi i naglašena silueta. Ali ono što zadržava pažnju duže od nekoliko sekundi jeste konstrukcija.
Haljine i korzeti su oblikovani tako da prate tijelo, ali ga ne ograničavaju. Svaki komad ima jasnu formu, skoro arhitektonsku, zbog čega lako prelazi iz svečane u svakodnevnu priču. Ovo su komadi koji ne traže mnogo stiliziranja, oni već znaju šta rade.

Večernji komadi koji počinju prije izlaska
Festive Night se ne dešava samo na plesnom podiju, ona počinje u trenutku kada zatvarate vrata stana i znate da ste obučeni kako treba. Prve siluete u editorijalu igraju se kontrastima: zatvoreni dekoltei, dugi rukavi i naglašeni struk stvaraju osjećaj kontrole, dok korzeti od metaliziranih materijala unose dozu smjelosti.
Ovo su haljine koje ne traže dodatne slojeve ni objašnjenja. Dovoljno su snažne same po sebi, ali ostavljaju prostor da ih stilizirate po svom.
Posebno je zanimljiv kontrast s crnim osnovama kolekcije. Crna ovdje nije ravna ni stroga ona ima dubinu, težinu i onaj gotovo lavinski tok, kao užarena magma koja se sporo kreće kroz noć.
U tom odnosu, metalik djeluje kao akcenat koji naglašava energiju, a ne kao dekor koji dominira. Rezultat su komadi koji izgledaju moćno bez potrebe za teatralnošću, večernji bez kostimografije i luksuzni na način koji se osjeti tek kada im se približite.

Metalik kao akcenat, ne kao kostim
Metalik u Festive Night kolekciji je onaj tihi sjaj koji Plusminus već godinama koristi kao svoj potpis, materijal koji se ne ponaša kao površina, već kao struktura. U formi korzeta i precizno postavljenih panela, metalik ne reflektuje svjetlo ravno, nego ga lomi, prati liniju tijela i mijenja se s pokretom. Svaki kadar otkriva drugačiju teksturu, gotovo kao da tkanina diše zajedno s tijelom.

Moda koja svjesno bira kontekst
Poseban sloj priče ovog editorijala donosi i lokacija snimanja, ispred postavke izložbe Warming Warning umjetnika Almina Zrne. Taj vizualni susret mode i umjetnosti nije slučajan on direktno komunicira vrijednosti koje Plusminus njeguje godinama. Etička proizvodnja, poštovanje ljudi u procesu rada i ideja trajnosti ovdje nisu dodatak, već osnova.
Sve zajedno djeluje kao tiha poruka protiv brzine, viška i zaborava. U tom kontekstu, večernja moda dobija novu dimenziju – postaje promišljena, usporena i lišena viška.

Festive Night nije kolekcija koja vam diktira kako da se obučete, već nas podsjeća zašto ste večernju modu nekada doživljavali kao lični izraz, a ne kao obavezu. Plusminus i ovdje ostaje vjeran svom jeziku: krojevima koji imaju svrhu, materijalima koji nose karakter i estetici koja ne podliježe sezonskoj buci.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!