TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.7.2019.
Aleksandra Marković mlada je stilistica koja je u svoj portfolio ove godine upisala par odličnih editorijala koji su privukli pozornost svjetskih urednika.
„Moram da priznam da je ova godina donela baš ludu vožnju! Počelo je snimanjem Jasmine Sanders u Los Angelesu za naslovnu ruskog magazine Numero, zatim snimanjem Coco Rocha za italijansko izdanje magazine Grazia u New Yorku, pa samo zaredali Bebe Rexha u LA-u, Lorena Rae na rooftopu na 48. spratu opet u Njujorku i zatim Olivija Palermo da začini sva ta snimanja. Ali to nije sve, a većina devojaka bi mi pozavidjela, jer sam nedavno uradila i snimanje sa J Balvinom zajedno sa Leslie Grace (znam devojke, nije lako ostati ravnodušan pored njega!) opet za ruski Numero. Trenutno smo u pregovorima za par snimanja LA-u tako da se nadam da ćemo imati razloga da pričamo ponovo.“ – otkrila nam je Aleksandra na početku razgovora, koji smo dogovorili jako brzo, unatoč razlici od nekoliko vremenskih zona i udaljenosti od tisuće kilometara.
Aleksandra Marković
Foto: Milos Nadazdin
Aleksandra trenutno radi kao stilistica u New Yorku, a u skladu s njenim posljednjim angažmanom, Aleksandru smo zamolili da nas odvede iza kulisa snimanja naslovnice i editorijala za novo izdanje talijanskog Grazia magazina, koju krasi omiljena IT cura, Olivia Palermo, a za koju je Aleksandra radila kompletan styling. Uz video sa seta, koji vam ekskluzivno donosimo u nastavku, nismo mogli odoljeti da Aleksandru ne pitamo i koliko je bilo izazovno osmisliti kombinacije za ovu ikonu stila kao i kakva je atmosfera vladala na setu.
https://www.youtube.com/watch?v=1F7F3SuFA6A
Što ti je bila inspiracija za ovaj editorijal i naslovnicu?
Već par snimanja sam odradila sa photo duom Caleb & Gladys i kada su mi javili da možemo da snimamo Oliviju, bila sam van sebe od uzbuđenja. Oduvek, dok sam uređivala magazine u Srbiji, sam želela da radim nešto s njom, ali je u tom momentu delovalo samo kao san. I dan danas se sećam kako sam sa blogerkom Jelenom Karakaš pomno pratila svaki njen pokret i svaki outfit.
A moodboard s puno zelenila i s idejom da snimamo u nekoj od botaničkih bašti u New Yorku sam napravila još pre ideje da snimamo s Olivijom Palermo, tako da je ova ideja čekala pravi momenat i pravu osobu. Željela sam nešto egzotično, s puno kaktusa i prelepim svetlom u stakleniku kako bi izgledalo kao da smo snimali negde van grada zapravo. Ideja se super uklopila s idejom kako sam željela da predstavim Oliviju jer mislim da već dosta dugo ide na sigurne outfite i sve manje eksperimentiše. Takođe, s obzirom na to da je ideja potekla od toga da snimamo u jednoj od njujorških oaza, shvatila sam da je odlična konekcija jer je ona rođena Njujorčanka.
Koliko je bilo izazovno osmišljavati izdanja za ikonu stila koju voli cijela modna industrija?
Kako je ideja potekla iz tog zelenila, želela sam da i kombinacije izgledaju upravo tako – s puno floralnog printa, u bojama i dezenima koji su u mix&match odnosu s okruženjem.
Koji je dio snimanja bio najizazovniji/najzanimljiviji?
Najizazovniji deo je svakako bio dok smo pred početak snimanja prolazile kroz sve stylinge koje sam za nju osmislila. Iskreno se ne sećam kada sam imala toliku tremu.
A koji je tvoj najdraži look sa snimanja?
Moj najdraži look je definitivno Prada jer se odlično uklopio u ceo ambijent. Obožavam i Versace jer izgleda savršeno na njoj i cela ta poza mi je fenomenalna. Ali ne smem ni da izostavim Amina Muaddi look u pastelno-zelenom odelu. Zatim naravno, Chanel… Izgleda da su mi svi omiljeni. (smijeh)
Veselimo se novim modnim pričama u Aleksandrinom potpisu, koje će vjerujemo, baš kao i ova, unijeti svježinu na stranice omiljenih nam magazina.
***
Photo: Caleb&Gladys
Styling: Aleksandra Markovic
Makeup: Andrea Tiller
Kosa: Nicolas Eldin
Assistant Stiliste: Natalia Chagas
Makeup Assistant: Ann Benjamas Liendo
Video: Alfonso Victoria Vargas
Assistant fotografa: Fernando Sippel
TEKST: Bonjour.ba | FOTO: Monika Andrić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Prošli tjedan je održana Bonjour x Via Media Gala Night, večer posvećena eleganciji, glamuru i iznenađenjima.
Nakon prošlogodišnjeg uspjeha i osvojenog srebra u kategoriji Event na No Limit Festivalu , sada s ponosom možemo reći da je ovo večer koja postavlja nove standarde te koju s nestrpljenjem iščekujemo svake godine.
„Nebrojeno mnogo puta smo čuli – Let's think outside the box. Mi smo ovog puta, inspirirani upravo ovim kockastim prostorom, odlučili zapitati se upravo suprotno – What's inside the box?“ – otkrila je Ana Ćavar, osnivačica i direktorica Bonjour.ba u svom govoru.
Bonjour.ba i Via Media tim
What's Inside The Box?
Koncept otkrivanja i očekivanja ove godine pretočen je u premium kutiju obogaćenu Bonjour x Via Media mašnom koja je bila poveznica kroz cijelu večer. Upravo smo iskustvo unboxing a željeli prenijeti na događaj koji je kroz cijelu večer držao pažnju uzvanika.
U savršeno tempiranom ritmu, ispred svakog gosta kroz večer se našlo sedam identičnih, brendiranih kutija otvaranih istovremeno na znak naratora.
Misterioznu notu večeri zadržali smo i kroz uređenje, pomno kreiranu rasvjetu koja se prostirala niz duge crne stolove koji su dodatno naglašeni visokim svijećnjacima. Dugi crni stolovi i igra svjetlom reflektirala se na 6 metara dugom zrcalnom zidu.
Ovoj savršenoj uigranoj predstavi dodatno je pridonio glas naratora koji se čuo u pozadini, a koji je vodio uzvanike kroz večer otkrivajući detalje o sadržaju kutija, dodatno potičući radoznalost uzvanika sa svakom novom kutijom.
Zavirite u backstage priprema Bonjour x Via Media Gala Night 2025.
Iako smo znali da ćemo event organizirati u 4.mjesecu ove godine, prvi pozivi, emailovi, izmjenjeni moodboardovi te sastanci započeli su već u 9.mjesecu prošle godine, kako bismo bili sigurni da baš svaki detalj savršeno odgovara konceptu.
Znali smo da želimo veliki prazan prostor koji možemo modelirati sukladno viziji koju imamo. Bonjour i Via Media tim zajedno su istraživali potencijalne lokacije za održavanje eventa imajući na umu dosadašnje lekcije, znanje i iskustvo.
Odabir je pao na veliki kockasti crni prostor koji je za potrebe realizacije eventa te savršenu kordinaciju 'unboxing' priče, imao i backstage koji je zauzimao površinu skoro jednaku kao i sam event.
Tjedni prije eventa nosili su izazove - od kordinacije 3 slijeda večere tijekom večeri, kako bismo osigurali da više od 180 uzvanika dobije u isto vrijeme svoju kutiju unutar kojeg se kriju fine dine zalogaji, preko pronalska idealnih dekoracija, kreiranje naracije i glasa koji je uzvanike vodio kroz večer pa sve do postavke dugog zrcala dužine 6 metara koji je kasnije postao omiljeni photo point.
Održali smo i generalnu probu. Zvuci violina koji su dolazili niz dugu salu ispunjenu savršeno orekstiranim snopovima svjetala koja su padala na srebrene svjećnjace, bile su poseban intro u gala večer.
O važnosti savršene kordinacije, fokusiranosti na baš svaki detalj te savršene harmonije baš svakog koraka eventa – glazbe, naracije i otvaranje kutije, dodatno potvrđuje i činjenica da je postavka eventa trajala dva dana.
Gala Night prepoznali su i partneri događaja: Fashion&Friends , Kérastase , Lancôme , Zlatarna Celje , Podravka , ERONET , Carski Vinogradi Emporia , Pelinova Pelinkovac , Ledo , Grand kafa i IQOS , koji su u ovom jedinstvenom događaju prepoznali važnost ekskluzivnih okupljanja uz aktere sa bh. lifestyle scene te kreiranja iskustava kojima ćemo se iznova rado vraćati.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne pušače.
Ova gala večer još je jedna potvrda važnosti kontinuiranog ulaganja i donošenja inovativnih riješenja koja će redefinisati način na koji percipiramo i gradimo lifestyle scenu u BiH.
Istovremeno, naša misija je inspirisati brendove da prepoznaju vrijednost autentičnosti, kreativnosti i zajedničkog stvaranja.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!