TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.1.2011.
Jučer je u Sarajevu održana promocija modnog udruženja MODIKO.Grupa talentiranih kreativaca, pokušala nam je približiti svoj rad kroz ovu društvenu organizaciju, koja okuplja ljude koji se bave modnim stylingom, dizajnom, fotografijom, kostimografijom, frizurama, make up-om kao i drugim profesijama koje su vezane za modu.Amna Kunovac-Zekić i Jasna Hadžimehmedović-Bekrić, osnivačice, su nam objasni
U svijet MODIKO website-a uvela nas je simpatična Gasha Miladinović i njen asistent Semir Dedić, koji je izjavio da je Gasha fantastična i da je zadovoljstvo raditi sa takvom osobom.
Vedra i nasmijana lica, spremni na upoznavanje i razgovor, članovi udruženja su napravili atmosferu tako opuštenom, da smo se osjećali, kao da samo na popodnevnoj kavi s kreativcima, ok ok, popodnevnoj čaši vina.:)
Neki od članova imaju iskustava sa radom i studiranjem u inostranstvu, a mnogi od njih se mogu pohvaliti i postignutim rezultatima, upravo na mjestima svjetske mode.
Ono što je zanimljivo, je to, da MODIKO čini najrazličitiji broj ljudi, a svatko od njih, kao pojedinac ima svoje vizije i viđenje mode, a mi se nadamo da ćemo ih svojim čitateljima približiti kroz intevjue koji će uslijediti.
Ovo modno udruženje, došla je podržati i glumica Zana Marijanović, o kojoj javnost puno piše zahvaljujući njenoj ulozi u filmu privijencu Angeline Jolie.
Fantastične glazbenice koje su pridonijele ugodnoj atmosferi promocije nosile su kreacije članica udruženja, dizajnerica Kao Pao Shu i Amne Kunovac-Zekić te Oxette nakit.
Budući da živimo u takvom svijetu, gdje je internet dostupan gotovo svima, nešto više o članovima, i njihovim kreacijama, a također i informacijama kako postati član MODIKA možete pročitati na njihovom website-u .
Bilo nam je zadovoljstvo biti dio ovog događaja, razgovarati s optimističnim ljudima koji su zaljubljeni u ono što rade, slušati zvukove violine u pozadini i ispijati već drugu čašicu vina. Nadamo se novim kreacijama ovih domaćih umjetnika i želimo im puno uspjeha u daljnjem radu.
Tekst & foto: Monika Šimunac
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!