TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.9.2018.
Jedanaesto izdanje Weekenda okupilo je više od 5000 sudionika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata.
Fantastičnim nastupom belgijskog dua 2manydjs zatvoren je 11. Weekend Media Festival, najveći festival komunikacijske industrije u regiji. Međunarodne zvijezde koje je obožavao i genijalni David Bowie na završnom partyju pod nazivom "Weekend Goes Global" rasplesali su staru tvornicu duhana u Rovinju i posjetiteljima priuštili zabavu svjetskog nivoa.
„Siguran sam da ni ove godine Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim. U tri dana imali smo raznovrsne partyje, od legendarne Zdenke Kovačićek i Marka Tolje uz pratnju Jazz orkestra HRT-a, preko Bolesne braće pa sve do 2manydjs-a. Još jednom smo stvorili savršeni ambijent za druženje sudionika iz komunikacijske industrije iz cijele regije, a pripreme za sljedeći Weekend počinju već sutra“, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.
11. Weekend Media Festival okupio je više od 5000 sudionika, uključujući više od 550 novinara i 350 studenata. Posjetitelji su u šest dvorana sudjelovali na preko 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje je održalo više od 150 utjecajnih govornika iz cijeloga svijeta. Više informacija ovdje, http://2018.weekendmediafestival.com/, a na njihovom službenom YouTube kanalu možete pogledati i intervjue s nekim od govornika.
Foto via Weekend Media Festival PR
TEKST: Emina Smaka
Bonjour x Via Media Gala Night i ove je godine nadmašio očekivanja, sada drugi put zaredom, večer je okupila istaknute goste u ambijentu koji briše granice između elegancije i emocije.
Naš Gala Night održan je u otmjeno uređenom prostoru čiji je ambijent, od srebrnih svijećnjaka na stolovima, transparentnih Tiffany stolica do dramatičnog svjetla, izgledao kao najluksuznija modna gala večer. Svaki detalj je bio pomno biran kako bi reflektovao duh koji slavi ljepotu, kreativnost i zajedništvo.
Uz gudački kvartet, tople govore i pažljivo osmišljen koncept večeri nazvan What’s Inside The Box , događaj je ponudio priču uz uspomene koje neće izblijediti.
Već na samom ulazu gosti su dobili crnu kutiju s natpisom Do not open yet , a ono što ih je čekalo unutra bilo je pravo premium iznenađenje u obliku praline sa 24k zlatom te ekskluzivan poklon Zlatarne Celje . Brend koji već 180 godina slavi bezvremensku ljepotu!
No, među svijećama i reflektorima, u dugoj crnoj haljini minimalističkog kroja, s niskim repom i smokey eye makeupom istakla se Ana Ćavar, vlasnica i direktorica Bonjour.ba portala. Njeno prisustvo bilo je utjelovljenje snage i elegancije
A ono što je dodatno naglasilo njen look bili su komadi nakita iz Majestic kolekcije brenda Zlatarna Celje, tačnije naušnice i prsten izrađeni od bijelog zlata, ukrašeni smaragdima i dijamantima.
Raskošan prsten izrađen od bijelog zlata krasi centralni zeleni smaragd dimenzija 8 x 6 mm, prigrljen svjetlucavim briljantima koji dodatno naglašavaju njegovu duboku boju i profinjenu liniju.
S druge strane tu su otmjene, ali nježne naušnice od bijelog zlata obasjane zelenim smaragdima dimenzija 6 x 4 mm, postavljenim tako da prate liniju uha s diskretnom elegancijom. Pravougaoni oblik kamena donosi jasnoću forme, a zeleni ton unosi dašak impozantne prirode.
Zlatarna Celje – Majestic kolekcija
Ova kolekcija slavi kontrast, onaj između klasične, tradicionalne forme i savremenog dizajna, zelenih smaragda i bijelih dijamanata, minimalizma i teatralnosti. Savršen izbor za jednu ovakvu večer.
Smaragdni tonovi Majestic nakita savršeno su se uklopili s dubokom crninom haljine, stvarajući dojam koji je istovremeno moćan i profinjen. Ana je izgledala kao glavna protagonistica vlastite modne priče, one u kojoj se luksuzni komadi nose s lakoćom, a nakit ima ulogu pojačanja karaktera.
Ako tražite inspiraciju za kombinaciju koja ne prolazi nezapaženo, pratite Anin spoj crne elegancije i smaragdne raskoši koji je nepogrešiv izbor.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!