TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.3.2019.
U Galeriji Roman Petrović, uz izložbu fotografija ambasadorice Amre Džeko, predstavljena je nova kampanja brenda Max Factor, pod nazivom #MaxFactorStories. Kampanja je inspirirana emotivnim pričama izvanrednih žena koje su uz strast, trud i rad uspjele savladati životne poteškoće i ostvariti svoje snove.

„Kada sam čula da je cilj Max Factor kampanje #MaxFactorStories kroz iskrene priče stvarnih žena motivirati žene širom svijeta da podijele svoju životnu priču i inspirisati ih da se usude da ostvare svoje snove znala sam da je ovo projekat u kojem želim učestvovati. Vjerujem kako istinska ljepota žene leži u izazovima, iskustvima i životnom putu koji ju je oblikovao u snažnu ženu kakva ona jeste danas. Kroz Max Factor kampanju, ja sam imala priliku ispričati baš svoju priču i nadam se podstaći mnoge žene da i one to urade“, rekla je Amra na otvaranju događaja.

Amrina emotivna priča poručuje ženama da se odvaže i podijele svoje priče te da žene trebaju podržavati jedna drugu u životnom putovanju punom izazova. Svaka žena treba biti u potpunosti svjesna svojih kvaliteta kako bi bila ispunjena i sretna.

Na samom događaju gosti su imali priliku zapisati zlatnom bojom i svoje inspirativne poruke, kao motivaciju ženama u ostvarenju snova. Zamisao je također da dame na društvenim mrežama podijele svoje uspone i padove, trenutke koji su ih obilježili i oblikovali u ličnosti kakve su danas uz oznaku #maxfactorstories. S jedne strane, ženu karakterizira njena nježnost i ljepota, kao i intenzivne emocije. S druge strane karakterizira je njen snažan i nepokolebljiv karakter.

Max Factor vjeruje da ljepota žene leži u njenom neslomljivom duhu da iznova gradi put do uspjeha. Kampanja #MaxFactorStories kroz svoj rad ima za cilj jačati žene koje su majke, poduzetnice, aktivistice i pokretači pozitivnih promjena u društvu. Samo žena može razumjeti ženu, izazove i nesigurnosti s kojim se susreće svaki dan.
Kampanja #MaxFactorStories je nastavak i nadogradnja, još jedan korak više, ka motiviranju žena na hrabrost i odvažnost, jer sve je moguće. U raznim zemljama svijeta tijekom ove godine, pokrenuta je kampanja u kojoj ambasadorice, slavne lokalne dame, iskreno i otvoreno, pričaju svoju životnu priču. Otvaraju svoje srce i svoje živote, kako bi bile inspiracija svakoj ženi, koja se boji i nije sigurna kako krenuti ka ostvarenju snova. Kampanje su već lansirane u Skandinaviji i Srbiji, baš u martu, mjesecu posvećenom ženama, a tijekom godine će i druge zemlje se pridružiti, ističu iz Max Factor tima.

U okviru #MaxFactorStories kampanje Amra je predstavila svoje omiljene beauty favorite, te je podijelila beauty trikove koji su joj neophodni kako bi uvijek bila u svom najboljem izdanju. Istaknula je da je tempo njenog života veoma brz i zahtjevan te da su joj Max Factor proizvodi na usluzi kada je riječ o lakom i brzom nanošenju šminke koja ne gubi svoj učinak i nakon dugog i napornog radnog dana.

Za svoje favorite izdvojila je Radiant Lift tečni puder, koji njenoj koži daje prirodan sjaj i prikriva tragove umora na licu. Također je dodala da maskara Volume Infusion vidljivo naglasi i poveća volumen njenih trepavica. Amra preferira neutralne nijanse, stoga je Color Elixir 833 Rosewood ruž baršunaste teksture idealan za postizanje natural izgleda te hidratizira i pruža intenzivnu svježinu njenim usnama.

Na društvenim mrežama Max Factor BiH možete pogledati Amrinu životnu priču, kako je teklo snimanje #MaxFactorStories kampanje te pratiti vaše Max Factor beauty favorite.
TEKST: Bonjour.ba
Zar se ne čini da naš makeup svake jeseni izgleda isto? Ok, istina da ruž mijenjamo od nude do jarkog, puder prilagodimo sezoni, rumenilo nekad bude peachy, nekad roskasto, ali maskara? Ona nekako uvijek ostane crna.
Ove jeseni trend je odlučio drugačije i mi ga potpuno podržavamo. Ako jesen već mijenja boje oko nas, vrijeme je da to uradimo i mi… barem na trepavicama.

Video: @kremmania
Maskara je konačno dočekala svoj princess momenat
Na TikToku već neko vrijeme kruži teorija da burgundy nijansa maskare posebno ističe smeđe oči jer ih čini toplijima, dubljima i daje onaj neobjašnjivi “wow, nešto je drugačije” efekat.

Naravno da smo odmah krenuli istraživati šta je dostupno kod nas i nismo morali dugo tražiti. essence Lash Princess False Lash Effect pojavila se u novom, burgundy izdanju i instantno preuzela naslov beauty favorita sezone.
@c.ilara burgundy mascara for fall season🍁🍂 #mascara #essence #burgundymakeup #autumn #makeup @essence.cosmetics ♬ original sound - whimsigothiic
Dovoljno je da pogledate komentare jer svi je hvale, od onih koji tek otkrivaju ovu liniju do onih koji su joj vjerni godinama. Cijena? Znači, u trenutku kad pomislite “okej, uzet ću da probam”, već ste u fazonu bolje odmah tri, da ne nestane.

Šta smo saznali o njoj?
Nova essence Lash Princess False Lash Effect dolazi s istom onom konusnom četkicom od vlakana koja je ovom bestselleru donijela kultni status.

Hvata svaku dlačicu od korijena do vrha, produžuje trepavice i daje im dramatičan volumen, ali bez težine ili grudvica.

Video: @marigold7_25
Ambalaža je prepoznatljiva “večernja haljina” u kombinaciji bordo i nježne nude nijanse. Ako vam je naziv poznat, nije slučajno jer iz iste linije dolazi maskara koja je bila najprodavanija na Amazonu.


Možda nećete promijeniti cijelu rutinu, ali promjena boje maskare mogla bi biti onaj beauty zaokret koji donese svježinu cijelom licu. A ako pritom pronađete maskaru koja košta manje od 8 KM i daje efekat kao da ste prespavali u salonu ljepote… to se zove jesen koja obećava.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!