TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.3.2019.
U Galeriji Roman Petrović, uz izložbu fotografija ambasadorice Amre Džeko, predstavljena je nova kampanja brenda Max Factor, pod nazivom #MaxFactorStories. Kampanja je inspirirana emotivnim pričama izvanrednih žena koje su uz strast, trud i rad uspjele savladati životne poteškoće i ostvariti svoje snove.

„Kada sam čula da je cilj Max Factor kampanje #MaxFactorStories kroz iskrene priče stvarnih žena motivirati žene širom svijeta da podijele svoju životnu priču i inspirisati ih da se usude da ostvare svoje snove znala sam da je ovo projekat u kojem želim učestvovati. Vjerujem kako istinska ljepota žene leži u izazovima, iskustvima i životnom putu koji ju je oblikovao u snažnu ženu kakva ona jeste danas. Kroz Max Factor kampanju, ja sam imala priliku ispričati baš svoju priču i nadam se podstaći mnoge žene da i one to urade“, rekla je Amra na otvaranju događaja.

Amrina emotivna priča poručuje ženama da se odvaže i podijele svoje priče te da žene trebaju podržavati jedna drugu u životnom putovanju punom izazova. Svaka žena treba biti u potpunosti svjesna svojih kvaliteta kako bi bila ispunjena i sretna.

Na samom događaju gosti su imali priliku zapisati zlatnom bojom i svoje inspirativne poruke, kao motivaciju ženama u ostvarenju snova. Zamisao je također da dame na društvenim mrežama podijele svoje uspone i padove, trenutke koji su ih obilježili i oblikovali u ličnosti kakve su danas uz oznaku #maxfactorstories. S jedne strane, ženu karakterizira njena nježnost i ljepota, kao i intenzivne emocije. S druge strane karakterizira je njen snažan i nepokolebljiv karakter.

Max Factor vjeruje da ljepota žene leži u njenom neslomljivom duhu da iznova gradi put do uspjeha. Kampanja #MaxFactorStories kroz svoj rad ima za cilj jačati žene koje su majke, poduzetnice, aktivistice i pokretači pozitivnih promjena u društvu. Samo žena može razumjeti ženu, izazove i nesigurnosti s kojim se susreće svaki dan.
Kampanja #MaxFactorStories je nastavak i nadogradnja, još jedan korak više, ka motiviranju žena na hrabrost i odvažnost, jer sve je moguće. U raznim zemljama svijeta tijekom ove godine, pokrenuta je kampanja u kojoj ambasadorice, slavne lokalne dame, iskreno i otvoreno, pričaju svoju životnu priču. Otvaraju svoje srce i svoje živote, kako bi bile inspiracija svakoj ženi, koja se boji i nije sigurna kako krenuti ka ostvarenju snova. Kampanje su već lansirane u Skandinaviji i Srbiji, baš u martu, mjesecu posvećenom ženama, a tijekom godine će i druge zemlje se pridružiti, ističu iz Max Factor tima.

U okviru #MaxFactorStories kampanje Amra je predstavila svoje omiljene beauty favorite, te je podijelila beauty trikove koji su joj neophodni kako bi uvijek bila u svom najboljem izdanju. Istaknula je da je tempo njenog života veoma brz i zahtjevan te da su joj Max Factor proizvodi na usluzi kada je riječ o lakom i brzom nanošenju šminke koja ne gubi svoj učinak i nakon dugog i napornog radnog dana.

Za svoje favorite izdvojila je Radiant Lift tečni puder, koji njenoj koži daje prirodan sjaj i prikriva tragove umora na licu. Također je dodala da maskara Volume Infusion vidljivo naglasi i poveća volumen njenih trepavica. Amra preferira neutralne nijanse, stoga je Color Elixir 833 Rosewood ruž baršunaste teksture idealan za postizanje natural izgleda te hidratizira i pruža intenzivnu svježinu njenim usnama.

Na društvenim mrežama Max Factor BiH možete pogledati Amrinu životnu priču, kako je teklo snimanje #MaxFactorStories kampanje te pratiti vaše Max Factor beauty favorite.
TEKST: Bonjour.ba
Koliko puta ste sjedile na kafi s prijateljicom, primijetile da je ponijela neseser i uhvatile sebe kako vas kopka šta se zapravo nalazi unutra?
Taj mali poriv da zavirite, da vidite koje proizvode koristi svaki dan i koji joj stvarno rade posao, toliko je univerzalan da smo od njega napravili novi format.
Upravo iz te znatiželje nastala je Beauty.pauza, format koji se gleda odmah, jer nikad ne znate na koji ćete trik naletjeti ili koji ćete proizvod poželjeti zapisati još dok razgovor traje.
Svaka epizoda počinje tako što sjednemo, naručimo kafu i sasvim opušteno otvorimo nečiji neseser.
Taj trenutak uvijek donese malu dozu tišine i iščekivanja, jer znamo da pred nama nisu samo proizvodi nego i rutina koju gošća zaista živi.
Upravo ta nefiltriranost čini ovaj format onim koji se ne preskače i koji se prati iz epizode u epizodu.
Postoji nešto neodoljivo intimno u trenutku kada neko otvori svoj neseser, možda zato što unutra stoji ono najiskrenije od naše rutine.
Prvu Beauty.pauzu smo snimili u NYC Bagel-u, u atmosferi koja poziva na duže sjedenje, toplu kafu i opušten razgovor.
Format smo otvorili s Enom Avdić, influensericom, novinarkom i voditeljicom prvog bh. dating showa Hot Date, ženom koju publika već poznaje, ali čiji neseser priča sasvim novu, intimniju priču.
Ada Ćeremida, novinarka Bonjour.ba portala i Ena Avdić, influenserica i tv voditeljica
I baš tu, između dva gutljaja kafe, otvorili smo neseser…
Ena tvrdi da je pitanje koje najčešće dobiva upravo ono 'Ko te šminka?', ali da joj je 'najveći fleks to što sve radi sama'. Priznaje da ima i blush blindness i bronzer blindness, pa je njena rutina često miks svega što voli i svega što joj stoji pri ruci.
Rituali koji uvijek ostaju isti
Rumenilo joj je, kaže, skoro pa porodična navika. Mama ga je uvijek nosila, pa je i ona odmalena navikla da obrazi imaju malo boje. Baby pink joj je go-to, dok koralnu ostavlja za ljetne mjesece.
Dok prevrće proizvode po stolu, pokazuje svoj lip combo, onaj zbog kojeg joj je 'nekad i sramota', jer ponekad uključuje i do pet proizvoda.
Voli drogerijske brendove i otvoreno kaže da joj često budu bolji od high-end varijanti, što joj olakšava slaganje nijansi, formula i finisha.
Setting puder joj je must, a bez njega, kaže, ništa ne bi izdržalo tempo snimanja i stalnog kretanja tokom dana.
Trik s maskarama koji ima savršen smisao
Dok priča o proizvodima koje koristi svakodnevno, zaustavlja se na maskarama i tom dijelu rutine koji joj je posebno drag, jer je dugo eksperimentisala dok nije pronašla ono što joj zaista radi posao.
Objašnjava da većina maskara sama po sebi uvijek ima neku manu, jer jedna daje volumen, druga fino razdvaja trepavice, dok treća ima odličnu četkicu, ali slabiji pigment.
Zato je, s vremenom, razvila svoj mali trik: 'Uvijek koristite dvije maskare, jednu novu i jednu staru (naravno ne kojoj je istekao rok). Tek tada dobijete i volumen i lijepo raščešljane trepavice.'
Kaže da joj upravo ta kombinacija daje rezultat koji izgleda uredno, ali dovoljno izraženo, te da su trepavice guste, ali nisu slijepljene i zadržavaju onaj prirodni lift koji traje cijeli dan.
Pri dnu nesesera otkriva bazu i puder, iako priznaje da bi oni zapravo trebali biti na vrhu. Za svaki dan bira skin tint i prozračniji sheer finish, jer najviše voli onaj second skin osjećaj.
Full glam ostavlja za posebne prilike, dok joj je svakodnevica više u tonu prirodnog, nadogradivog sjaja.
Za kraj otkriva još jedan jednostavan, ali vrlo praktičan hack: 'Uvijek kupim nijansu svjetliji puder. Lakše ga je potamniti bronzerom i rumenilom nego se boriti s pudrom koji je pretaman.'
Razgovor s Enom bio je prirodan i lagan, baš onakav kakav poželite na jutarnjoj kafi i donio je onu vrstu energije zbog koje poželite ostati još koji minut.
A ako ste među onima koje uvijek zanima šta se krije u nečijem neseseru, pripremite se, jer sljedeće epizode Beauty.pauze donijet će još više otkrića, malih navika i proizvoda koji možda postanu i dio vaše rutine. Ovo je tek početak.
Bonjour.ba produkcija
Voditeljica projekta: Emina Smaka
Voditeljica: Ada Ćeremida
Foto i video: Marko Jovančić
Autorica članka: Adelisa Mašić
Lokacija: NYC BAGEL
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!