TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.10.2010.
Jesen se već polako uvukla u naše ormare, navukla na nove obveze i poslove, a kako ni modni svijet ne bi zaostajao sa svojim obvezama, fashion week-ovi već neko vrijeme okupljaju svu modnu elitu kako bi što bolje prikazali trendove za narednu sezonu.Ako je suditi prema NYFW-u i njihovim beauty savjetima, proljetni dani će proći u znaku mat izgleda, koraljnih nijansi na usnama i jarkim eyelinerima.
Koraljne usne
Ružičaste i narančaste usne su pronašle put do modnih pista na revijama Marc by Marc Jacobs, Erin Fetherston, Alice + Olivia, DVF i Karen Walker, a sigurni smo da će i vaša kozmetička torbica ubrzo imati svoj primjerak ruža u koraljnim nijansama.
Ukrasi u kosi
Ako ste misli da se nakit ne može nositi i u kosi, gadno ste se prevalili.
Metalne ploče, šarene i zanimljivo rađene kopče, razni rajfovi i trake za kosu, neka vam postanu glavni adut svih pro(ljetnih) frizura.
Jarka sjenila
Zaboravite smokey eyes, te se za proljeće se inspirirajte Betsey Johnsonom, ZSpoke-om, L.A.M.B.-om, Yigalom Azrouël, Narcisom Rodriguezom, Jasonom Wu, Derekom Lamom i Peterom Somom, pustite mašti na volju i ukrasite kapke šarenim nijansama.
Prirodni look
Manekenke Michaela Korsa krasila je već provjerena varijanta „no make up looka“, koja je još jednom pokazala da su zemljani tonovi i svijetle nijanse na licu uvijek primamljive.
Neuredna frizura
Najbolji primjer one poznate rečenice da se trendovi uvijek vraćaju, jest natapirana, neuredna kosa, spletena u pletenice i ukrašena mnoštvom šnalica, koja je osvojila gotovo sve dizajnere. Tako da idući put, nemojte se previše zamarati zbog nekolicine neposlušnih pramenova, nego s velikim osmjehom nosite jedan od proljetnih trendova.
D.P.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!