TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 23.5.2024.
Nude sjajila za usne su nezaobilazan proizvod u svijetu šminke, poznata po svojoj svestranosti i sposobnosti da se prilagode svakom tonu kože.
Bilo da preferirate minimalistički izgled ili želite da naglasite prirodnu ljepotu svojih usana, nude sjajila su pravi izbor. Ova sjajila dolaze u raznim teksturama, od kojih svaka ima svoje jedinstvene karakteristike i prednosti. Klasična sjajila imaju bogat sjaj i često su formulisana s hidratantnim sastojcima kao što su ulja i vitamini.
Foto: @bilgeyenigul
Za one koji preferiraju manje sjaja, ali žele zadržati udobnost i hidrataciju, sjajila s mat završnicom su odličan izbor. Ova sjajila nude baršunast izgled i dugotrajnost, bez osjećaja suhoće koji ponekad prati tradicionalne mat ruževe. Idealna su za sofisticirani dnevni ili večernji izgled.
Nude nijanse se lako kombinuju sa svim ostalim makeup proizvodima i stilovima šminkanja. Bilo da se radi o smokey eyes looku, prirodnom izgledu ili glamuroznom makeupu, nude sjajila su uvijek pravi izbor, a većina ih dolazi sa aplikatorima koji omogućavaju brzo i jednostavno nanošenje. Čak i bez ogledala, lako je osvježiti izgled usana tokom dana.
5 nude sjajila za usne
* * *
Naslovna fotografija: @maysabarros__
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!