TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.2.2011.
Za proljeće/ljeto 2011. Roberto Cavalli snimio je energičnu kampanju s modelima Laetitiom Castom, Joan Smalls i Malgosiom Belom. Djevojke su ispred blještave tirkizne pozadine uhvaćene u žaru plesa, poskakivanja i kojekakvih opuštenih pokreta, dok im kosa leti u zraku a Cavallijeve rese i lepršave haljine daju sve od sebe da budu primjećene. Mnoštvo zmijske i drugih koža, karakteristični uzorci
Brand Miu Miu za sljedeću sezonu ima prilično inovativnu kampanju. Projekt je sniman u studiju ispred kružno postavljenih zrcala kako bi se omogućio pogled na kreaciju iz svih kutova. Također, u kampanju su uključene gotovo iste fotografije koje se razlikuju samo u boji reklamirane torbe, koja je promjenjena računalnom obradom. Objavljena su dva takva para, i to je, sve u svemu, prilično hrabar potez.
Nešto sofisticiranija kampanja napravljena je za luksuzni brand Salvatore Ferragamo. Daira Werbowy i Clément Chabernaud u njoj su dobili uloge uglađenog para koji na ljetnom odmoru nosi savršena bijela odijela, večernje oprave u plavoj boji i zemljane nijanse za casual look. Kampanja djeluje vrlo opušteno i nenametljivo i upravo zato stvara dojam luksuza i elegancije. Također su učinkovito naglašeni probrani modni dodatci i cipele, zaštitni Ferragamov znak.
I.R.
TEKST: Emina Smaka
Ako ste početkom 2010-ih pratili modne blogove ili inspiraciju tražili na Pinterestu, sigurno se sjećate jedne jakne koja je bila gotovo svuda: maslinasto zelena parka.
Kombinovane s crnim skinny trapericama, čizmama do gležnja i predimenzioniranim šalovima, ove jakne su bile simbol tadašnjeg 'it girl' stila. Njihova popularnost nije bila slučajna, jednostavne su, nosive u bezbroj kombinacija i pružaju upravo onaj laid-back cool efekt koji često želimo u jesen.
Danas, više od decenije kasnije, zelena parka se vraća na velika vrata. Njena bezvremenska silueta i neutralna nijansa čine je idealnim osnovnim komadom za slojevite jesenje kombinacije. Dizajneri i high street brendovi ponovno je uvrštavaju u kolekcije, ali uz male dorade. Parka sada dolazi u nešto strukturiranijim krojevima, crop momentima, s detaljima poput naglašenih ramena, pojasa koji naglašava siluetu...
Posebno je zanimljivo koliko ovaj povratak budi dozu nostalgije jer nas podsjeća na eru kada su street style fotografije blogerki poput Chiare Ferragni, Olivie Palermo, Alexe Chung ili Aimee Song osvajale internet, kada je Tumblr bio glavna inspiracija za modne kombinacije, a parka bila sinonim za savršen jesenji 'uniform look'.
Za razliku od 2010-ih kada se nosila isključivo u ležernim kombinacijama, današnja parka može se lako stilizirati i na posao. Upravo je ta svestranost razlog zašto se vraća u garderobere, jer nudi praktičnost, ali i nostalgičnu dozu stila iz vremena kada su street style fotografije s blogova vladale modnim svijetom.
Jedno je sigurno, ako ove jeseni investirate u parka jaknu, nećete pogriješiti. Ona je ponovo među ključnim komadima sezone i podsjetnik da se dobri trendovi uvijek vraćaju.
Naslovna fotografija: @chungalexa
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!