TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.1.2011.
Modnim kućama koje su objavile kampanje za nadolazeću sezonu pridružila su se, među ostalim, i navedena imena.Iz Lanvina su za temu uzeli 'chick-fight' te modele Iselin Steiro i Kingu Rajzak doveli u situaciju da se u dnevnom boravku luksuznog stana povlače naokolo u žaru borbe, dok se na njima gužvaju fantastične kreacije iz kolekcije proljeće/ljeto 2011. Pobješnjele djevojke je svojim fotoobjek
Loewe je pak uposlio sjajnu Mariucarlu Boscono koja je odigrala ulogu glamurozne dive koja se u kombinacijama ove modne kuće našla među zidinama osunčane hacijende. Društvo joj pravi zamamni Andres Velencoso Segura, a za fotografiju su zaslužni modni M&M, Mert&Marcus.
D&G djevojke i dečki vole piknike u prirodi s prijateljima, te cvjetni i karirani uzorak. Cijela plejada modela među kojima su Mariana Iddźkowska, Keke Lindgard, Jessica Clarke, Alex Cunha i Tobias Sorensen pozirali su fotografu Mariu Testinu za kampanju koja nas u trenutku prebaci par mjeseci unaprijed, u neke toplije sunčane dane upotpunjene dobrom hranom, dobrim društvom i naravno - dobrom odjećom.
Jarka paleta boja i prugasti uzorci posljednje kolekcije Jil Sander došli su do izražaja na fotografijama kampanje u kojoj se fotograf Willy Vanderperre poigrao sa efektima svjetlosti. Tako se model Daria Strokus našla - obezglavljena. Willy je, naime, stavio fokus na njene usne, što nas je podsjetilo na famoznu izjavu Isabelle Blow, "Ako ne nosiš ruž, ne mogu razgovarati s tobom. Moraš imati usne - one su važne za osvajanje muškaraca!"
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!