TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.2.2011.
Još velikih modnih kuća uključilo se u borbu reklamnim kampanjama za naklonost potrošača. Elie Saab većinu njih iznenadio je svojom kampanjom, klijenti Giorgia Armanija dobili su dobre kampanje na kakve su i naviknuli, dok je Michael Kors svojom foto-pričom pokušao privući mlađu publiku. Od kalifornijskih plaža do gradskog betona, od minimalističkih fotografija do ludih poza modela – pogledajte na
Da na reklamnim fotografijama Eliea Saaba za sljedeću sezonu ne piše njegovo ime, nikada ne biste pomislili da je to njegova kampanja. Fotografirane su samo dvije haljine – jedna potpuno jednostavna i pripijena uz tijelo, druga pak potpuno lepršava – nijedna ne odgovara našoj predodžbi o Elieu Saabu. To je zato što se kampanjama ne reklamiraju svečane haute couture kolekcije koje su za Saaba njegov zaštitni znak, nego ready-to-wear kolekcije koje su namjenjene koliko-toliko običnim prilikama, a za koje ni Saab ne kreira tako bajkovite haljine.
Novom kampanjom Giorgia Armanija dominiraju stilistički detalji poput tamno plave boje, marame spletene modelu oko glave, šljokica te malenih večernjih torba. Kampanja je, tipično za Armanija, glamurozna te iako sačinjena od studijskih fotografija, prilično efektna.
Armanijeva casual podlinija, Emporio Armani, dobila je kampanju snimanu u betonskom okruženju. Uposlena su tri modela, napravljene su dosta dinamičnije fotografije a naglasak je posebno stavljen na nakit, luksuzne satove i naočale.
Kampanju u kontekstu napravio je, s druge strane, Michael Kors. Fotografije kroz koje se reklamira nova kolekcija ovog američkog dizajnera pričaju priču o dvoje ljubavnika na ljetovanju. Modeli nose opuštene i jednostavne outfite u bijeloj i zemljanim bojama dok plove morem, voze se skuterom i kamionetom. Iza objektiva stajao je poznati Mario Testino.
I.R.
TEKST: Emina Smaka
Ako postoji modna kuća koja zna kako reinterpretirati pojam dekadencije, onda je to svakako Schiaparelli.
U svojoj kolekciji Ready-to-Wear Fall/Winter 2025-2026, Daniel Roseberry je ponovo dokazao da 'više je više' može funkcionisati kada se izvodi s umjetničkom preciznošću i teatralnošću. Poseban fokus privukli su remeni s naglašenim kopčama, nanizani jedan na drugi, kreirajući vizualnu simfoniju metala, kože i ornamentike.
Ako tražite minimalistički modni trenutak, ovo nije to, naprotiv, radi se o snažnom povratku statement detalja koji dominiraju kombinacijom i nose cijelu siluetu. Zlatne i srebrne kopče, bogato ukrašene gravurama i baroknim ornamentima, podsjećaju na western i Lone Star estetiku, ali kroz Schiaparellijev filter luksuza pretvaraju se u savremeni oklop za modnog entuzijastu.
Trend višestrukih remena nije novost, nazirali smo ga već na pojedinim pistama i u street style kombinacijama, no Schiaparelli ga postavlja u središte modne igre i daje mu status apsolutnog must-have detalja za sezonu.
Radi se o kombinaciji cowboy nasljeđa, punk energije i couture raskoši, nečemu što je teško ignorisati i što garantuje eksploziju ovog trenda na ulicama i u high fashion editorijalima.
Kako stvari stoje, od jeseni ćemo ih gledati svuda: od piste, preko Instagrama, do svakodnevnih kombinacija onih najodvažnijih.
Fotografije: @schiaparelli
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!