TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 15.2.2021.
Brend Mihano Momosa iz Beograda ponovo je oduševio svojom novom kolekcijom za sezonu 2021. godinu. Prigodno nazvana „Awakening“ svojevrstan je osvrt na buđenje poslije usnulog perioda zime, kao i vrijeme optimističnog gledanja ka budućnosti nakon perioda pandemije.
Na svom Instagram profilu naglasili su da imaju želju sa ovom kolekcijom u svima pokrenuti uzbudljivi potencijal da pretvore snove u stvarnost: „Tu urođenu sposobnost smo koristili nebrojeno puta, ne znajući da ce doći vreme kada će ova osobina postati neophodna. Ceo svet je zaspao, sve se utišalo i postali smo uskraćeni za ljudski dodir, za bliskost. Odjednom, stvarnost je postala preteška. U ovom stanju sličnom hipnozi, bili smo svesni sveta oko nas, ali nismo imali moć da stupimo u interakciju sa njim, još manje da ga menjamo. Sve što nam je ostalo su naši snovi. Ali onda, ljudski duh se budi. Otpornost i optimizam su nas probudili. Sanjanje je super, ali život treba da se živi. Najednom, bili smo budni, spremni da pređemo granice i ponovo se prilagodimo svetu, ali i da svet prilagodimo nama.“
Saznali smo i da je cijela kolekcija svojevrstan manifest njihove odanosti snovima, obećanje u bolje sutra, da postoji nada i da veza sa vlastitim ja nije izgubljena.
U ovim sanjivim, prelijepim artiklima posebnost čine prirodni detalji poput cvjetnih motiva, a spektar boja koji je korišten poput plave, žute i puder boje je zaslužan za buđenje svih čula.
Foto: @mihanomomosa
Foto: @mihanomomosa
Foto: @mihanomomosa
Također, fokus je stavljen na lagane i lepršave materijale koji u simbiozi sa ovim koloritom uistinu dočaravaju svijet snova. Oversized sakoi i pantalone širokih nogavica već su osvojili simpatije mnogih zaljubljenica u modu, a činjenica da se ekipa iza brenda poigrala i sa trendy šeširima i kreirala #wow fotografije, zaokružuje cjelokupnu modnu priču.
„Koristili smo mnogo perja, po prvi put u žutoj boji koja nas podseća na Feniksa koji se diže is pepela, mita na koji svi moramo da se podsetimo. Oda snovima. Oda realnosti. To je ova kolekcija. Jedno je nepotpuno bez drugog. Zato, sanjajte. Probudite se!“ – zaključili su predstavnici brenda na Instagram profilu.
Više detalja kao i cijelu kolekciju možete pogledati ovdje ili na Instagram profilu.
***
Naslovna fotografija: @mihanomomosa
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!