TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.2.2019.
Nježna, profinjena, a opet itekako upečatljiva, boja koralja našla je put do naših ormara, interijera, a sada i do police s lakovima za nokte. Vibrantni koraljni tonovi lijepo će naglasiti svaku vašu kombinaciju i prizivati tople dane. Idealne su za one dame koje žele unijeti malo boje u svoja izdanja, no, nisu sklone jarkim tonovima. Jednostavne manikure u koraljnim nijansama kreirat će priroda
Prikladne su i za druženja u uredu, a s obzirom na to da manikura daje onaj suptilan, poseban touch svakom looku, ova nijansa pobrinut će se da se, čak i u tmurnim zimskim danima, sjetite plaže, koralja i tirkizno plavog mora. Lakovi u koraljnim nijansama već kradu pozornost na policama drogerijama, a Pinterest nam je osigurao i prvi val inspiracije kada je u pitanju savršena manikura u ovoj nijansi. Hoćete li ju i vi uvrstiti u vašu beauty rutinu?
{gallery}2019/2019_02/koralji{/gallery}
Foto: pinterest.com
TEKST: Bonjour.ba
Estetika, preglednost i iskustvo kupovine kakvo zaslužuje svaka beauty entuzijastica – dobrodošli na novu digitalnu adresu najpoznatije parfumerije u BiH.
Zamislite mjesto gdje su luksuz, elegancija i tehnologija isprepleteni u savršen sklad. Mjesto gdje se klikom otvaraju vrata svijeta najfinijih parfema, luksuzne njege kože i make up brendova koji kroje ljepotu modernog doba.
Plaza parfumerija, kultna destinacija za sve ljubitelje beauty proizvoda, upravo je lansirala svoj redizajnirani web shop, sofisticiran, intuitivan i dizajniran da odgovori na najviše estetske i funkcionalne zahtjeve.
Na www.plaza.ba, iskustvo online kupovine sada podsjeća na šetnju najluksuznijim beauty kutkom neke evropske metropole. Novi dizajn donosi prozračan i pregledan izgled, naglasak na vizualima proizvoda i personalizirano korisničko iskustvo.
Kupci sada s lakoćom mogu provjeriti dostupnost artikala po poslovnicama, pratiti stanje svojih loyalty bodova – cvjetića, te uživati u jasnijoj prezentaciji akcija, noviteta i ekskluzivnih ponuda.
“Željeli smo kreirati prostor koji ne samo da prezentira proizvode, već koji priča priču svakog brenda koji zastupamo. Web shop nije više samo alat za kupovinu – on je naš digitalni butik, produžetak identiteta Plaza parfumerije” - poručuje Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerije.
Redizajnirani web shop Plaza parfumerije nije samo nova stranica, to je nova era beauty kupovine u BiH. Elegantna, promišljena i digitalno besprijekorna. Luksuz je konačno stigao online i izgleda savršeno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa PLAZA parfumerija.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!