TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 22.3.2023.
Pronaći idealan proizvod za njegu kože lica, kao i imati pravilnu rutinu u skladu s potrebama vlastite kože najveći su izazovi u beauty svijetu, stoga u nastavku otkrijte kako navedenim izazovima pristupiti pametno!
S obzirom na veliki izbor proizvoda koji su dostupni na tržištu, u skincare svijetu se često znamo i izgubiti, a što za posljedicu ima neadekvatnu skincare rutinu. Način na koji najčešće kupujemo proizvode za njegu kože oslanja se na pomalo zastarjelom metodu pokušaja i pogrešaka, koji nas na kraju dovedu do situacije da imamo hrpu kozmetičkih proizvoda koji jednostavno ne odgovaraju potrebama naše kože.

L'Occitane Facecare uređaj
U petak, u L'Occitane trgovini koja se nalazi u ARIA centru, predstavljen je profesionalni uređaj s vrhunskim značajkama skeniranja slike, koji može napraviti preciznu analizu njege kože i kose u 6 različitih osi.




Šta ovaj uređaj zapravo mjeri?
Napretkom tehnologije i inovativnim rješenjima u beauty industriji pronalazak idealnog proizvoda za njegu kao i sastavljanje smislene, personalizirane rutine nikada nije bilo jednostavnije, a pravi primjer toga je L'Occitane Facecare - uređaj koji pruža savremenu uslugu analize kože lica.

L'Occitane Facecare uređaj funkcioniše na osnovu kliničkih ispitivanja koja su odobrili dermatolozi te je cijeli proces izrazito brz i jednostavan.
Kroz analizu kože koja traje svega nekoliko minuta saznat ćete trenutno stanje hidratacije i elastičnosti, sebuma, pora, melanina, čistoće pora, stanje bora i da li vam je koža osjetljiva ili ne.

Nakon analize, beauty savjetnica će vam detaljno objasniti dobivene rezultate koje nakon analize dobijete na svoju e-mail adresu.
Ovu specijalnu uslugu možete isprobati u L'Occitane trgovinama u Sarajevu (ARIA centar) i Banja Luci (Delta Planet) i potpunosti je besplatna. U periodu od 17.-26.03. uživajte -20% popusta na kompletan skincare asortiman.

* * *
Fotografije: L'Occitane PR
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!