TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.5.2024.
Radionica "Next Level Business" održava se samo jednom godišnje i ovo je prilika koju ne želite propustiti.
Nadate li se da će se dogoditi čudo i da će sve nekako krenuti na bolje? Imate li osjećaj da stalno gasite požare, sva odgovornost je na vama, u ulogama ste od domara do direktora i nemate vremena za inovacije?
Zamislite kako bi bilo...
...da vaš biznis dođe u fazu da možete otići na mjesec dana, a da razvoj tima, inovacije i prihodi nastave rasti. Zaposlenici se fokusiraju na ono na što bi i vi sami. Zna se na kojem je stepenu razvoja vaš biznis i prati se razvoj kroz jasne pokazatelje. Priliv novca postaje stabilniji, jer cijene nisu više "samo da preživimo mjesec", nego ostaje prostora za investiranje u inovacije.

Ako svoj biznis prepoznajete u nekoj od ranije opisanih situacija, radionica Next Level Business je prava prilika za vas! Radionica će se održati 24. i 25. maja u hotelu Ibis Styles.
Šta je Next Level Business radionica?
Ukratko, ova radionica je prilika da stignete do svog narednog levela. Naučit ćete kako stvoriti biznis sa funkcionalnim sistemima i kako preuzeti kontrolu kroz predviđanje problema i rješenja.
Šta dobijate na radionici?
Jasno ćete vidjeti gdje se vaš biznis trenutno nalazi i u kojoj je fazi razvoja. Fokus radionice je na otkrivanju pravih uzroka problema, a već nakon prvog dana ćete imati strategiju rasta svog biznisa. Niske i neadekvatno postavljene cijene su veliki neprijatelj razvoja biznisa te je drugi dio radionice posvećen upravo postavljanju cijena na najbolji način i bezbolnom povećanju cijena. U okviru radionice naučit ćete postaviti cijene tako da klijenti budu zadovoljni, a vaša zarada veća.

Kako raditi na biznisu, a ne samo u biznisu? Treći dio radionice posvećen je praćenju razvoja biznisa, a u okviru njega naučit ćete kako održati fokus na razvoju biznisa uz svakodnevne probleme.
Ko su voditelji radionice?
Ajla i Amir Mulalić su poduzetnici i edukatori sa sedmogodišnjim iskustvom u razvoju ljudi i biznisa. Njihova misija je pomoći vlasnicima biznisa da rade manje, a zarađuju više. Edukacije koje pružaju kroz Invision poznate su po interaktivnim, praktičnim i razvojnim vježbama. Ajla i Amir su završili Business Mastery akademiju kod Tony Robbinsa i članovi su Europskog savjeta za mentorstvo i coaching – EMCC Hrvatska. Želite li čuti šta imaju za reći? Prijavite se na linku ispod.

Specijalni gost predavač
Specijalni gost predavač na radionici je Jasmin Bešić, osnivač omladinskog pokreta koji je prerastao u Institut za razvoj mladih KULT. Jasmin je pokrenuo više biznisa u raznim branšama i veliki je zaljubljenik u učenje i razvoj. Pored drugih angažmana, trenutno je i savjetnik za lični i poslovni razvoj poduzetnika.

Dolazite?!
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.
Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu.

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci
5 pravila tima koji „diše zajedno“
Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.
Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.
Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?
Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.


Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije
300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?
U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”
Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.


Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje
Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?
U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.
„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje
Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?
Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida.

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“
Bankarstvo su ljudi, ne brojke
Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?
Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.
U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.
Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!