TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.5.2024.
Radionica "Next Level Business" održava se samo jednom godišnje i ovo je prilika koju ne želite propustiti.
Nadate li se da će se dogoditi čudo i da će sve nekako krenuti na bolje? Imate li osjećaj da stalno gasite požare, sva odgovornost je na vama, u ulogama ste od domara do direktora i nemate vremena za inovacije?
Zamislite kako bi bilo...
...da vaš biznis dođe u fazu da možete otići na mjesec dana, a da razvoj tima, inovacije i prihodi nastave rasti. Zaposlenici se fokusiraju na ono na što bi i vi sami. Zna se na kojem je stepenu razvoja vaš biznis i prati se razvoj kroz jasne pokazatelje. Priliv novca postaje stabilniji, jer cijene nisu više "samo da preživimo mjesec", nego ostaje prostora za investiranje u inovacije.

Ako svoj biznis prepoznajete u nekoj od ranije opisanih situacija, radionica Next Level Business je prava prilika za vas! Radionica će se održati 24. i 25. maja u hotelu Ibis Styles.
Šta je Next Level Business radionica?
Ukratko, ova radionica je prilika da stignete do svog narednog levela. Naučit ćete kako stvoriti biznis sa funkcionalnim sistemima i kako preuzeti kontrolu kroz predviđanje problema i rješenja.
Šta dobijate na radionici?
Jasno ćete vidjeti gdje se vaš biznis trenutno nalazi i u kojoj je fazi razvoja. Fokus radionice je na otkrivanju pravih uzroka problema, a već nakon prvog dana ćete imati strategiju rasta svog biznisa. Niske i neadekvatno postavljene cijene su veliki neprijatelj razvoja biznisa te je drugi dio radionice posvećen upravo postavljanju cijena na najbolji način i bezbolnom povećanju cijena. U okviru radionice naučit ćete postaviti cijene tako da klijenti budu zadovoljni, a vaša zarada veća.

Kako raditi na biznisu, a ne samo u biznisu? Treći dio radionice posvećen je praćenju razvoja biznisa, a u okviru njega naučit ćete kako održati fokus na razvoju biznisa uz svakodnevne probleme.
Ko su voditelji radionice?
Ajla i Amir Mulalić su poduzetnici i edukatori sa sedmogodišnjim iskustvom u razvoju ljudi i biznisa. Njihova misija je pomoći vlasnicima biznisa da rade manje, a zarađuju više. Edukacije koje pružaju kroz Invision poznate su po interaktivnim, praktičnim i razvojnim vježbama. Ajla i Amir su završili Business Mastery akademiju kod Tony Robbinsa i članovi su Europskog savjeta za mentorstvo i coaching – EMCC Hrvatska. Želite li čuti šta imaju za reći? Prijavite se na linku ispod.

Specijalni gost predavač
Specijalni gost predavač na radionici je Jasmin Bešić, osnivač omladinskog pokreta koji je prerastao u Institut za razvoj mladih KULT. Jasmin je pokrenuo više biznisa u raznim branšama i veliki je zaljubljenik u učenje i razvoj. Pored drugih angažmana, trenutno je i savjetnik za lični i poslovni razvoj poduzetnika.

Dolazite?!
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.
U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.
Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima.

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke
Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže
Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.
Struktura ne nastaje sama od sebe
Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?
Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
‘Možda’ ne gradi povjerenje
Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“
Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
Nisu svi za svaki sistem i to je u redu
Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?
Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti.

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
Povjerenje se gradi svakim kontaktom
Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?
Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

Ekspertiza ne dolazi s etiketom
Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?
Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.
Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!