TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.5.2024.
Radionica "Next Level Business" održava se samo jednom godišnje i ovo je prilika koju ne želite propustiti.
Nadate li se da će se dogoditi čudo i da će sve nekako krenuti na bolje? Imate li osjećaj da stalno gasite požare, sva odgovornost je na vama, u ulogama ste od domara do direktora i nemate vremena za inovacije?
Zamislite kako bi bilo...
...da vaš biznis dođe u fazu da možete otići na mjesec dana, a da razvoj tima, inovacije i prihodi nastave rasti. Zaposlenici se fokusiraju na ono na što bi i vi sami. Zna se na kojem je stepenu razvoja vaš biznis i prati se razvoj kroz jasne pokazatelje. Priliv novca postaje stabilniji, jer cijene nisu više "samo da preživimo mjesec", nego ostaje prostora za investiranje u inovacije.

Ako svoj biznis prepoznajete u nekoj od ranije opisanih situacija, radionica Next Level Business je prava prilika za vas! Radionica će se održati 24. i 25. maja u hotelu Ibis Styles.
Šta je Next Level Business radionica?
Ukratko, ova radionica je prilika da stignete do svog narednog levela. Naučit ćete kako stvoriti biznis sa funkcionalnim sistemima i kako preuzeti kontrolu kroz predviđanje problema i rješenja.
Šta dobijate na radionici?
Jasno ćete vidjeti gdje se vaš biznis trenutno nalazi i u kojoj je fazi razvoja. Fokus radionice je na otkrivanju pravih uzroka problema, a već nakon prvog dana ćete imati strategiju rasta svog biznisa. Niske i neadekvatno postavljene cijene su veliki neprijatelj razvoja biznisa te je drugi dio radionice posvećen upravo postavljanju cijena na najbolji način i bezbolnom povećanju cijena. U okviru radionice naučit ćete postaviti cijene tako da klijenti budu zadovoljni, a vaša zarada veća.

Kako raditi na biznisu, a ne samo u biznisu? Treći dio radionice posvećen je praćenju razvoja biznisa, a u okviru njega naučit ćete kako održati fokus na razvoju biznisa uz svakodnevne probleme.
Ko su voditelji radionice?
Ajla i Amir Mulalić su poduzetnici i edukatori sa sedmogodišnjim iskustvom u razvoju ljudi i biznisa. Njihova misija je pomoći vlasnicima biznisa da rade manje, a zarađuju više. Edukacije koje pružaju kroz Invision poznate su po interaktivnim, praktičnim i razvojnim vježbama. Ajla i Amir su završili Business Mastery akademiju kod Tony Robbinsa i članovi su Europskog savjeta za mentorstvo i coaching – EMCC Hrvatska. Želite li čuti šta imaju za reći? Prijavite se na linku ispod.

Specijalni gost predavač
Specijalni gost predavač na radionici je Jasmin Bešić, osnivač omladinskog pokreta koji je prerastao u Institut za razvoj mladih KULT. Jasmin je pokrenuo više biznisa u raznim branšama i veliki je zaljubljenik u učenje i razvoj. Pored drugih angažmana, trenutno je i savjetnik za lični i poslovni razvoj poduzetnika.

Dolazite?!
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!