TEKST: Marija Perić

DATUM OBJAVE: 11.2.2020.

Jedna od najtežih situacija s kojom smo se svi u većoj ili manjoj količini susreli u svojoj karijeri sigurno je neuspjeh. Upravo on je krivac i uzročnih negativnih emocija, pretjerane brige, neodlučnosti i analiziranja.

Zato smo odlučili istražiti kako se najbolje nositi s neuspjehom, kako ga premostiti te kako nastaviti raditi nakon što smo doživjeli neuspjeh.

Kroz vodiče poznatih savjetnika i uspješnih osoba koje su iz prve ruke doživjele velike neuspjehe stvar koja se najprije može uočiti je činjenica da je veliki broj njih zapravo u potpunosti promijenio svoj život nakon neuspjeha. On ih je naučio kako da se postave prema događajima u svom životu, dao im putokaz kako stvari raditi, odnosno ne raditi te im je na neki način pomogao da budu ono što jesu sada, a to je – uspješni i sretni.

Kako i vi na osnovu njihovih primjera možete objeručke prihvatiti neupjeh u vašem životu kao priliku za promjenu, otkrijte kroz savjete u nastavku.

KORAK 1 – Pokušajte kontrolirati vaše emocije.

Neuspjeh obično dolazi iznenada. Tada nemojte naglo reagirati, biti negativni i u potpunosti razočarani u sebe. Ne smijete zaboraviti da ste i vi osoba kojoj se događaju greške i nažalost nismo programirani tako da apsolutno uvijek znamo što radimo i da u naše aktivnosti budemo sigurni u potpunosti. Nekad je važnije da ste riskirali i pokušali te doživjeli neuspjeh nego da ste nastavili svoju svakidašnju rutinu u zoni ugode.  

KORAK 2 – Potražite ritual koji će vam pomoći nositi se s neuspješnim događajem.

Nakon što se dogodio neki neugodni scenarij, najgore što možete napraviti za sebe je zatvoriti se u svoja četiri zida i pretjerano analizirati sve što ste mogli napraviti drugačije. Ono što će vam pomoći u fazi prihvaćanja neuspjeha je posjeta prijatelju koji će vas saslušati, vježbanje kako biste mogli svoju energiju usmjeriti na nešto drugo ili jednostavno šetnja sa svojim psom.

KORAK 3 – Zaboravite na pesimizam

Što god radili, nipošto nemojte dopustiti da vas te neugodne emocije izjedaju iznutra. Nakon neuspjeha niste ništa izgubili, nego upravo suprotno, otkrili ste način na koji stvari ne funkcioniraju i sada se možete usredotočiti na neke druge načine koji će vas potencijalno dovesti do željenog cilja.

KORAK 4 – Razvijte svoje stavove prema neuspjehu

Što vas je dovelo do neuspjeha? Kako ste ga mogli izbjeći? Jesam li stvarno doživjela neuspjeh ili postoji način na koji mogu popraviti stvari? Je li ovaj neuspjeh moja šansa za novi početak? Sve su ovo pitanja i stavovi koje možete zauzeti tada kad se neuspjeh dogodi i jako je važno da se ispravno postavite prema danoj situaciji.

KORAK 5 – Prihvatite odgovornost za neuspjeh

Nitko ne voli doživjeti neuspjeh. On utječe na naše samopouzdanje, čini da se preispitujemo u čemu je smisao svega i učini nas frustriranima. No da nije neuspjeha, ne bismo s tolikim veseljem slavili svaki maleni uspjeh, zato uzmite stvari u svoje ruke, preuzmite odgovornost za svoj neuspjeh ponosno te pokušajte iz njega naučiti ono najbitnije. To će vas izgraditi u poslovnom, ali i u osobnom smislu, što samo potvrđuje da neuspjeh ne mora biti negativna stvar u vašem životu.

KORAK 6 – Istražite neuspjehe uspješnih i poznatih ljudi

Ako mislite da ste jedina osoba kojoj se dogodio neuspjeh, uvelike se varate jer su neke od najpoznatijih i najuspješnijih osoba doživjele brojne neuspjehe prije no što su uspjeli u ostvarenju svojih snova. Potražite takve primjere među uspješnim ljudima i neka vam oni budu inspiracija da neuspjeh ne trebate doživljavati kao kraj puta, nego kao još jednu stanicu u vašoj karijeri.

KORAK 7 – Upitajte se što iz toga možete naučiti

Iz jednog malenog ili velikog neuspjeha možete naučiti puno toga. On vam može biti putokaz kako stvari ne trebate raditi, upozoriti vas da ste dovoljno snažni jer ste uspjeli taj isti neuspjeh premostiti i može vam biti motivacija da uvijek dajete više od sebe jer će se to itekako isplatiti.

KORAK 8 – Razvijte strategiju s kojom ćete nastaviti raditi

Nakon neuspjeha, vjerojatno najteža stvar je sigurno ponovo se vratiti za radni stol i početi ispočetka ili na pola puta. Upravo zato trebate početi. Morate si dokazati da još uvijek ima te energije u vama koja se želi boriti za uspjeh te si morate dokazati da vi to možete. Jer uistinu možete.


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!