Nešto drugačija jesenska kampanja koja je privukla simpatije modne industrije - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Nešto drugačija jesenska kampanja koja je privukla simpatije modne industrije

Tekst:

Bonjour.ba

MODNE VIJESTI
11.8.2016.

Odlaskom Alexandera Wanga započela je neka nova era u Balenciagi. Novi kreativni dizajner postao je Demna Gvasalia, poznat i kao jedan od najcool imena modne industrije, koji je predstavio svoj talent kroz jesensku Balenciaga kolekciju. Dizajner koji je par godina vodio kormilo modne kuće Vetements, odlučio je dati jednako urban i dinamičan izgled slavnoj pariškoj modnoj kući. Balenciaga filozofiju koja se očituje kroz igru volumenom i spajanjem nespojivih materijala, unaprijedio je kroz kolekciju koja predstavlja zanimljiv spoj street style mode i upečatljivih komada u kojima želite provesti cijelu sezonu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Kampanja za jesensku kolekciju također nosi nešto drugačiji prizvuk, umjesto u studiju, snimana je na ulicama Pariza. Model Achok Majakbis nosi komade inspirirane osamdesetima pred objektivom Marka Borthwicka. Dinamične i upečatljive fotografije kampanje donosimo u nastavku.

balenciaga campaign 1

balenciaga campaign 2

balenciaga campaign 3

balenciaga campaign 5

balenciaga campaign 7

balenciaga campaign 8

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno