TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.6.2024.
Proteklog vikenda, 22. i 23. juna, u Rafting centru Džajića buk u Konjicu održana je 9. Neretva MEDIA Regata pod sloganom "Od prirode uzimamo, prirodi vraćamo".
Ovaj događaj, koji već devet godina organizuje Udruženje građana "Zelena rijeka", okupio je brojne medijske kuće i zaljubljenike u prirodu, promovirajući očuvanje životne sredine i turističke ljepote Konjica.
Organizacija događaja podržana je od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma te kompanije Eko Život d.o.o. iz Tuzle koji se aktivno bavi ekološkim projektima i posredovanjem društveno odgovornih programa za poboljšanje i unapređenju okoliša i života. Pored toga zahvalni su i prijateljima Regate, kompanijama JP BH Pošta, mesnoj industriji Madi d.o.o. iz Tešnja i brendu Cafe Brazil.

Udruženje građana "Zelena rijeka" osnovano je 2011. godine u Konjicu s ciljem zaštite životne sredine, naročito vodenih površina ovog područja. Aktivno rade na održavanju prirodne ravnoteže flore i faune rijeke Neretve, Boračkog jezera, Jablaničkog jezera, kao i planinskih dijelova općine Konjic.
Jedan od najznačajnijih projekata Udruženja jeste organizacija tradicionalne Neretva MEDIA Regate, koja promoviše rafting na rijeci Neretvi, skreće pažnju na probleme vezane za Neretvu te upoznaje javnost sa turističkom ponudom Konjica i lokalnih kompanija.

Osnovni ciljevi Regate su ukazivanje na značaj očuvanja okoliša kroz razne aktivnosti, pogotovo posljednje 2 godine kada je sve više intenzivirana izgradnja mini hidrocentrala na rijeci Neretvi. Pored toga jedan od ciljeva je svakako i promocija turističkih ljepota Konjica kao turističke destinacije.
Ove godine, 9. Neretva MEDIA Regata okupila je 49 učesnika iz 23 medijske kuće širom Bosne i Hercegovine, uključujući TV i radio stanice, predstavnike printanih medija i online portala. Tokom proteklih osam godina, preko 80 medija iz Bosne i Hercegovine i regije učestvovalo je u ovom događaju.

Ovogodišnja novina bila je organizacija raftinga bez takmičarskog karaktera, omogućivši učesnicima da maksimalno uživaju u ljepotama rijeke Neretve i okoline. Također, uveden je noćni rafting spust u dužini od 600 metara, koji je oduševio sve prisutne i planira se zadržati kao tradicionalna aktivnost.
"Naš slogan 'Od prirode uzimamo, prirodi vraćamo' oslikava našu posvećenost očuvanju prirodnih resursa. Zahvaljujemo se svim učesnicima i medijima na njihovoj nesebičnoj podršci i radu na očuvanju prirodnih ljepota Hercegovačko - Neretvanskog kantona," izjavila je Nejla Ramović, članica organizacijskog tima.

Pozvani su svi učesnici, ljubitelji prirode i adrenalinskog sporta da podrže rad njihovog udruženja i postanu članovi. Na taj način mogu aktivno učestvovati u svim aktivnostima Udruženja, uključujući i godišnje čišćenje korita rijeke Neretve. Zajedno se mogu napraviti značajni koraci ka očuvanju naše prirode i stvaranju održive budućnosti.
Više informacija o članstvu možete pronaći na ovoj web stranici.
* * *
Foto: Neretva MEDIA Regata PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Ovogodišnji retreat, organizovan od strane Biznis Unije menadžera, još jednom je potvrdio da ovo udruženje okuplja novu generaciju menadžera spremnih za transformaciju poslovne kulture, gdje inspirativne priče, razmjena znanja i umrežavanje dominiraju.
Drugi po redu događaj, održan u prelijepom ambijentu hotela Nomad na Bjelašnici, okupio je lidere, stručnjake i partnere iz različitih sektora, stvarajući prostor za razmjenu ideja o digitalizaciji, inovacijama, održivom razvoju te važnosti mentalnog zdravlja i emocija.
Od samog osnivanja, BUM se pozicionirao kao važan akter u izgradnji održive i konkurentne poslovne zajednice, okupljajući članove s misijom izgradnje nove generacije menadžera i razvoja domaće privrede. Događaj je okupio više od 100 učesnika koji su kroz lične priče, razmjenu iskustva i otvorenu diskusiju razgovarali o savremenim izazovima.
"Danas, više nego ikada, vjerujem da se vizija BUM-a ostvaruje. Zahvaljujući vama, našim članovima i partnerima, koji uprkos svemu, zadržavaju optimizam, vjeru i onu malu dozu ludosti da su velike stvari moguće, BUM okuplja blizu 100 članova iz cijele BiH, mjesečno dodjeljuje 33 stipendije, a kroz naše događaje otvara teme o kojima se nedovoljno priča.
Hvala vam što zajedno pomjeramo granice i kreiramo novu eru poslovne zajednice u BiH“, istakao je Aleksandar Krunić, predsjednik Upravnog odbora BUM-a, na samom početku događaja.

Program je stavio u fokus digitalnu transformaciju, održivost, snagu ljudskog kapitala i poduzetničkog duha u svrhu rasta, teme koje su kroz vlastita iskustva i stručna znanja predstavili govornici iz različitih sektora.
Nedžad Pirić je iznio značajne informacije o važnosti kvalitetne transformacije u procesu digitalizacije, te da je važno posložiti infrastrukturu kako bi promjene postigle maksimalan učinak.
Posebna pažnja bila je usmjerena na primjere kompanija koje su uspjele spojiti inovacije i održivost u modele koji ih čine globalno konkurentnim.
Jedan takav primjer predstavio je Jure Širić iz kompanije Modepack, koji je govorio o tome kako se njegova industrija ambalaže transformisala u brend prisutan na 36 svjetskih tržišta, te zašto je upravo ulaganje u reciklirane i ekološke materijale postalo ključ njihovog međunarodnog uspjeha.
Jure Širić u razgovoru sa moderatoricom konferencije, Unom Bejtović naglasio je važnost izlaska iz komfort zone i ulaganja u inovacije koje će osigurati da budemo ispred globalne konkurencije.
“U cijelom procesu ključno je ostati prizeman, dosljedan sebi i svojim vrijednostima, te činiti nešto više za cijelu zajednicu”, istakao je Širić.

Razvoj i širenje uspješnih domaćih kompanija bila je tema izlaganja Aleksandra Kremenović, osnivača MF grupacije, koji je kroz iskustvo stvaranja jedne od najstabilnijih finansijskih institucija u regiji pokazao kako vizija i dugoročna strategija mogu pretvoriti „mikro“ inicijativu u „makro“ uspjeh.
Njegov pogled na regionalno pozicioniranje i upravljanje finansijskim sistemima dao je učesnicima uvid u to kako domaće kompanije mogu graditi održiv rast u promjenjivom tržišnom okruženju. Trendovi se ne trebaju slijepo pratiti, umjesto toga potrebno je vjerovati u svoju viziju i prilagođavati je prilikama na tržištu.


Osim tehnoloških i poslovnih perspektiva, važan dio programa bio je posvećen i mentalnom zdravlju. Jasmin Bešić je otvorio pitanje stresa u modernom menadžmentu i načina na koji on oblikuje liderstvo i profesionalni identitet.
Njegov psihodinamski pristup, koji spaja nauku i iskustvenu praksu, donio je potpuno drugačiji pogled na razvoj lidera u okruženju koje se ubrzano mijenja. Stres ne treba biti dio našeg identiteta, već podstrek da slušamo i prihvatamo svoje emocije.


BUM Retreat 2025 realiziran je uz podršku ključnih partnera: Go Digital in the Western Balkans, EBRD uz podršku Evropske unije, EFSE fonda uz podršku Evropske unije kao dugogodišnjeg BUM partnera, UN Women, te brojnih prijatelja i partnera iz poslovne zajednice.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!