TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.6.2024.
Proteklog vikenda, 22. i 23. juna, u Rafting centru Džajića buk u Konjicu održana je 9. Neretva MEDIA Regata pod sloganom "Od prirode uzimamo, prirodi vraćamo".
Ovaj događaj, koji već devet godina organizuje Udruženje građana "Zelena rijeka", okupio je brojne medijske kuće i zaljubljenike u prirodu, promovirajući očuvanje životne sredine i turističke ljepote Konjica.
Organizacija događaja podržana je od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma te kompanije Eko Život d.o.o. iz Tuzle koji se aktivno bavi ekološkim projektima i posredovanjem društveno odgovornih programa za poboljšanje i unapređenju okoliša i života. Pored toga zahvalni su i prijateljima Regate, kompanijama JP BH Pošta, mesnoj industriji Madi d.o.o. iz Tešnja i brendu Cafe Brazil.

Udruženje građana "Zelena rijeka" osnovano je 2011. godine u Konjicu s ciljem zaštite životne sredine, naročito vodenih površina ovog područja. Aktivno rade na održavanju prirodne ravnoteže flore i faune rijeke Neretve, Boračkog jezera, Jablaničkog jezera, kao i planinskih dijelova općine Konjic.
Jedan od najznačajnijih projekata Udruženja jeste organizacija tradicionalne Neretva MEDIA Regate, koja promoviše rafting na rijeci Neretvi, skreće pažnju na probleme vezane za Neretvu te upoznaje javnost sa turističkom ponudom Konjica i lokalnih kompanija.

Osnovni ciljevi Regate su ukazivanje na značaj očuvanja okoliša kroz razne aktivnosti, pogotovo posljednje 2 godine kada je sve više intenzivirana izgradnja mini hidrocentrala na rijeci Neretvi. Pored toga jedan od ciljeva je svakako i promocija turističkih ljepota Konjica kao turističke destinacije.
Ove godine, 9. Neretva MEDIA Regata okupila je 49 učesnika iz 23 medijske kuće širom Bosne i Hercegovine, uključujući TV i radio stanice, predstavnike printanih medija i online portala. Tokom proteklih osam godina, preko 80 medija iz Bosne i Hercegovine i regije učestvovalo je u ovom događaju.

Ovogodišnja novina bila je organizacija raftinga bez takmičarskog karaktera, omogućivši učesnicima da maksimalno uživaju u ljepotama rijeke Neretve i okoline. Također, uveden je noćni rafting spust u dužini od 600 metara, koji je oduševio sve prisutne i planira se zadržati kao tradicionalna aktivnost.
"Naš slogan 'Od prirode uzimamo, prirodi vraćamo' oslikava našu posvećenost očuvanju prirodnih resursa. Zahvaljujemo se svim učesnicima i medijima na njihovoj nesebičnoj podršci i radu na očuvanju prirodnih ljepota Hercegovačko - Neretvanskog kantona," izjavila je Nejla Ramović, članica organizacijskog tima.

Pozvani su svi učesnici, ljubitelji prirode i adrenalinskog sporta da podrže rad njihovog udruženja i postanu članovi. Na taj način mogu aktivno učestvovati u svim aktivnostima Udruženja, uključujući i godišnje čišćenje korita rijeke Neretve. Zajedno se mogu napraviti značajni koraci ka očuvanju naše prirode i stvaranju održive budućnosti.
Više informacija o članstvu možete pronaći na ovoj web stranici.
* * *
Foto: Neretva MEDIA Regata PR
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!