TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 28.6.2024.

Proteklog vikenda, 22. i 23. juna, u Rafting centru Džajića buk u Konjicu održana je 9. Neretva MEDIA Regata pod sloganom "Od prirode uzimamo, prirodi vraćamo".


Ovaj događaj, koji već devet godina organizuje Udruženje građana "Zelena rijeka", okupio je brojne medijske kuće i zaljubljenike u prirodu, promovirajući očuvanje životne sredine i turističke ljepote Konjica.

Organizacija događaja podržana je od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma te kompanije Eko Život d.o.o. iz Tuzle koji se aktivno bavi ekološkim projektima i posredovanjem društveno odgovornih programa za poboljšanje i unapređenju okoliša i života. Pored toga zahvalni su i prijateljima Regate, kompanijama JP BH Pošta, mesnoj industriji Madi d.o.o. iz Tešnja i brendu Cafe Brazil.




Udruženje građana "Zelena rijeka" osnovano je 2011. godine u Konjicu s ciljem zaštite životne sredine, naročito vodenih površina ovog područja. Aktivno rade na održavanju prirodne ravnoteže flore i faune rijeke Neretve, Boračkog jezera, Jablaničkog jezera, kao i planinskih dijelova općine Konjic.

Jedan od najznačajnijih projekata Udruženja jeste organizacija tradicionalne Neretva MEDIA Regate, koja promoviše rafting na rijeci Neretvi, skreće pažnju na probleme vezane za Neretvu te upoznaje javnost sa turističkom ponudom Konjica i lokalnih kompanija.




Osnovni ciljevi Regate su ukazivanje na značaj očuvanja okoliša kroz razne aktivnosti, pogotovo posljednje 2 godine kada je sve više intenzivirana izgradnja mini hidrocentrala na rijeci Neretvi. Pored toga jedan od ciljeva je svakako i promocija turističkih ljepota Konjica kao turističke destinacije.

Ove godine, 9. Neretva MEDIA Regata okupila je 49 učesnika iz 23 medijske kuće širom Bosne i Hercegovine, uključujući TV i radio stanice, predstavnike printanih medija i online portala. Tokom proteklih osam godina, preko 80 medija iz Bosne i Hercegovine i regije učestvovalo je u ovom događaju.




Ovogodišnja novina bila je organizacija raftinga bez takmičarskog karaktera, omogućivši učesnicima da maksimalno uživaju u ljepotama rijeke Neretve i okoline. Također, uveden je noćni rafting spust u dužini od 600 metara, koji je oduševio sve prisutne i planira se zadržati kao tradicionalna aktivnost.

"Naš slogan 'Od prirode uzimamo, prirodi vraćamo' oslikava našu posvećenost očuvanju prirodnih resursa. Zahvaljujemo se svim učesnicima i medijima na njihovoj nesebičnoj podršci i radu na očuvanju prirodnih ljepota Hercegovačko - Neretvanskog kantona," izjavila je Nejla Ramović, članica organizacijskog tima.




Pozvani su svi učesnici, ljubitelji prirode i adrenalinskog sporta da podrže rad njihovog udruženja i postanu članovi. Na taj način mogu aktivno učestvovati u svim aktivnostima Udruženja, uključujući i godišnje čišćenje korita rijeke Neretve. Zajedno se mogu napraviti značajni koraci ka očuvanju naše prirode i stvaranju održive budućnosti.

Više informacija o članstvu možete pronaći na ovoj web stranici.

* * *
Foto: Neretva MEDIA Regata PR


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!