TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 19.2.2020.
Radna astmosfera na poslu te sveukupna komunikacija između radnih kolega uvelike utječu na to koliko ste produktivni, fokusirani i uspješni u svom poslu.
Bilo da ured dijelite s jednom ili 20 osoba, htjeli ili ne, posredno i neposredno utječete jedno na drugo i jako je važno da uspijevate zajedno obavljati svoje zadatke i surađivati u skladu s radnim ritmom koji svima odgovara.

A ukoliko želite biti dio tima i održavati zdravu komunikaciju sa svima, završiti posao na vrijeme te zajednički raditi na projektima koji će rezultirati sjajnim poslovnim poduhvatima, ovo su navike koje trebate izbjegavati. Prelistajte dalje.
STALNA NEGATIVNOST
Ukoliko je dio vaše rutine konstantna briga i nezadovoljstvo radi nekih neželjenih događaja ili akcija, potrebno je da se pokušate riješiti navike širenja negativne energije među vašim kolegama. Umjesto naglog reagiranja i pesimizma, uvijek si postavite pitanje kako možete riješiti problem te osmislite plan B i ova navika stalnog negativnog razmišljanja će polako blijediti iz vaše svakodnevice.
KAŠNJENJE
Svi smo se našli ili u situaciji osobe koja kasni ili u situaciji osobe koja čeka. I sasvim je u redu nekada zakasniti jer postoji previše faktora koji utječu na naš tempo od dana do dana. No, jednako tako stalno kašnjenje na posao, sastanke, dogovore, odgovore na mailove, ne samo da je jako neprofesionalno, nego može i utjecati na vaš performans na poslu i spriječiti napredak u vašoj karijeri, što vjerujemo, nikako ne želite.

PREKIDANJE KOLEGA DOK GOVORE
Kada radite u velikom ili malenom timu ljudi, međusobno uvažavanje je sigurno jedan od većih izazova. Ne želite da dođe do scenarija gdje jedna osoba bespotrebno stalno priča, a druge osobe koje imaju dobre ideje i prijedloge, jednostavno ne mogu doći na red. Takvu atmosferu uvijek nastojte izbjegavati i to na dva načina: ukoliko ste osoba koja često prekida ljude, sljedeći put to nemojte napraviti, zapišite na papir ispred sebe što ste htjeli reći i sačekajte dok osoba završi i recite, a ukoliko ste osoba koja uvijek šuti i dopušta drugima da ju prekidaju, budite samouvjereni i izborite se za izjašnjavanje svog mišljenja, tako da tijekom sastanka, zamolite pozornost kolega na još par minuta kako biste rekli i vaš komentar.
MANJAK POZORNOSTI
Iako možda mislite da nije primjetno kako vaša pozornost nije na nivou tijekom sastanka, apsolutno svatko u prostoriji može primijetiti vašu nezaintereziranost kroz razne vidove neverbalne komunikacije. Zato, pokažite poštovanje prema kolegama i osobi koja predvodi sastanak i nastojte iskoristiti vrijeme, kad ste već tu i budite aktivni u raspravama i dogovorima. Ništa ne možete izgubiti, upravo naprotiv.

NEOBAVLJANJE OBVEZA NA VRIJEME
Rad u tvrtkama i timovima je lančan i biti će funkcionalan ukoliko svaka osoba radi ispravno radi svoj posao. No, jako je važno i da osoba obveze završava na vrijeme kako bi cijela kompanija bolje funkcionirala, ali i kako biste i vi sami napredovali i imali više odgovornosti. Zato se uvijek nastojte držati rokova, organizirajte svoje vrijeme na osnovu njih te dajte sve od sebe kako bi vaš rad pokazao koliko ste sposobni i marljivi, a ne suprotno od toga.
PRETJERANO HVALJENJE
Pauze za kavu, pa čak i maleni razgovori za radnim stolom vrijeme su kada razmijenjujemo poneke sitnice iz svog života sa svojim prijateljima s posla. I svi nekako uživamo u tim razgovorima, pomažu nam u tome da se malo opustimo za vrijeme rada te su određeni način relaksiranja. No, ti razgovori ne moraju biti razlog radi kojeg ćete pretjerano pričati samo o sebi i svojim svakodnevnim poduhvatima. Naravno, s vremena na vrijeme se zaslužujete pohvaliti kolegama radi uspješno odrađenog posla, no, pazite da u vaše razgovore dodate i druge teme, kako biste zadržali zdrav odnos.

OGOVARANJE
Kad smo već kod sitnih razgovora sa svojim kolegama s posla, u tim razgovorima nipošto ne smijete pokretati teme koje se tiču tuđih života i akcija. Ogovaranje ne samo da u potpunosti unosi negativne emocije i energiju na vaše radno mjesto, nego time pokazujete nezrelost i neprofesionalnost. Umjesto toga pokušajte sa svojim kolegama razgovarati o zajedničkim interesima kao što su odlasci na trening ili komentiranje pobjednika ovogodišnjih Oscara. U svakom slučaju, ogovaranje ne smije biti na vašem dnevnom redu.
MJEŠANJE OSOBNOG I POSLOVNOG ŽIVOTA
Nemoguće je uz obitelj i prijatelje, tijekom radnog dana u potpunosti isključiti mobitel i naravno da ćete nekada prihvatiti osobne pozive i odgovoriti na poruke. No, budite oprezni i nemojte zlouporabiti vrijeme tijekom radnog dana za obavljanje privatnih poslova jer će ta vaša navika negativno utjecati na vaš preformans, time i na vaše kolege, a oni zajedno sa vašim šefom ili poslovođom mogu smatrati vaše ponašanje krajnje neprofesionalnim i neodgovornim. Pokušajte pauze koristiti za komunikaciju s najbližima.

NEUREDNOST
Bilo da je riječ o neurednosti na vašem stolu ili načinu na koji se odijevate, postoji određeni kodeks kojeg biste se trebali pridržavati. S tim kodeksom odijevanja ste se zasigurno upoznali već pri dolasku na svoje radno mjesto, a što se tiče radnog stola, hrpa papirologije, papiri od ručka zajedno sa hrpom isprintanih materijala za sastanak, primjer su neprofesionalnosti koju će vam vaše kolege brzo zamjeriti.
PREVIŠE NEODGOVORENIH E-MAILOVA
Komunikacija je jedan od najvažnijih elemenata na poslu. Uz dobru komunikaciju, obavljanje svake obveze i zadatka će ići brže, bolje, uspješnije. No, u suprotnom slučaju imate stalna kašnjenja, nervozu i mnoštvo obveza. Kako biste to izbjegli, nastojte vaše e-mailove slati jasno i jednostavno. Uvijek se izražavajte precizno bez ostavljanja mjesta za bilo kakvu drugu interpretaciju teksta kojeg ste poslali i uvijek se držite neke forme e-maila u kojoj će se primatelj e-maila brzo snaći. Također, lančane e-mailove uvijek nastojte jasno i prepoznatljivo imenovati kako bi uvijek ti mailovi bili na jednom mjestu i kako biste ih lakše mogli pronaći kasnije.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Četvrto izdanje Women’s Weekenda okuplja stručnjake koji hrabro pomiču granice, oblikuju generacije i mijenjaju društva iz temelja.
Festival koji je u samo tri godine postao jedan od najutjecajnijih regionalnih događaja, od 5. do 8. ožujka 2026. ponovno će riječki Art Kvart pretvoriti u mjesto susreta vizija, ideja i iznimnih životnih priča. 
Ovogodišnje izdanje posebno će obilježiti dolazak legendarne kulinarske ikone Lidije Bastianich, jedne od najutjecajnijih žena svjetske gastronomije i simbola vrhunskog znanja, strasti i kulturnog utjecaja.
Kulinarska ikona koja je nadahnula milijune
Ako je itko uspio ispreplesti tradiciju, obiteljsko nasljeđe i suvremeno kulinarstvo u utjecaj koji nadilazi gastronomiju, onda je to Lidia Bastianich.
Lidijina ljubav prema gastronomiji i kuhanju razvijala se tijekom djetinjstva u njezinoj rodnoj Istri, iz koje je s obitelji pronašla novi dom u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je Lidia već kao vrlo mlada zakoračila u prehrambenu industriju i počela ostvarivati prve uspjehe. 
Emmyjem nagrađivana televizijska autorica, bestseler spisateljica i jedna od ključnih partnerica u širenju Eatalyja, svjetski poznatog talijanskog gastronomskog koncepta koji spaja tržište, restorane i škole kuhanja na jednom mjestu, u Rijeku dolazi inspirirati publiku svojom iznimnom životnom i profesionalnom pričom.
U karijeri Lidie Bastianich posebno mjesto zauzima poveznica s Julijom Child, jednom od najutjecajnijih kulinarskih figura 20. stoljeća, koja je među prvima prepoznala njezin talent.
Julijin poziv da se pojavi u kultnom PBS-ovom showu postao je prekretnica koja je otvorila vrata Lidijinoj televizijskoj karijeri i označila početak dugogodišnjeg prijateljstva dviju ikona.
Od unutarnjih borbi do globalne politike: žene koje otvaraju ključna pitanja
Women’s Weekend najavljuje još dvije iznimno utjecajne liderice impresivnih međunarodnih karijera. Među njima je žena koja je, poput Lidije Bastianich, svoj put gradila u Sjedinjenim Američkim Državama, pretvarajući novi početak u izniman uspjeh i globalni utjecaj.
Riječ je o Natahalie Rayes, ženi čiji se glas čuje daleko. Bivša veleposlanica SAD-a u Hrvatskoj i jedna od vodećih zagovornica osnaživanja žena, svoju je karijeru posvetila ženskom liderstvu, ravnopravnosti i stvaranju prilika za nove generacije djevojčica. 
Na Women’s Weekendu podijelit će svoje putovanje u predavanju “From Immigrant to Ambassador – A Story of Resilience, Identity, and Purpose”, donoseći perspektivu žene koja je svoj put izgradila ustrajnošću i jasnom vizijom.
Poznata po energiji, jasnoći i neumornoj borbi za demokraciju, ljudska prava i vidljivost žena, Rayes je razvila profesionalni put koji spaja diplomaciju, društveni utjecaj i hrabro vođenje.
U Rijeku idućeg ožujka dolazi i Carolyn Cowan, britanska terapeutkinja, umjetnica i edukatorica. 
Smatra se jednom od najprogresivnijih europskih stručnjakinja za žensko mentalno zdravlje, tjelesnost, seksualnost i iscjeljivanje traume, a njezin put, od svjetski priznate fotografkinje i modne ikone 80-ih i 90-ih do terapeutkinje koja danas pomaže tisućama žena, čini je zaista jedinstvenom.
Spajajući psihoterapiju, duhovne prakse i beskompromisnu iskrenost, Carolyn Cowan će na četvrtom izdanju Women’s Weekenda otvoriti prostor za razgovore o tijelu, seksualnosti, granicama i iscjeljenju, temama koje su iznimno važne, a o kojima se rijetko javno govori.
Iskustva koja nadahnjuju i festival koji raste iz godine u godinu
Women’s Weekend ponovno će okupiti stotine sudionika, međunarodne uzvanike i publiku željnu novih znanja, ideja i poslovnih kontakata. 
Tijekom četiri dana festival će spojiti inspiraciju, kreativnost, glazbu, umjetnost, networking i atmosferu koja ga je već učinila jednim od najznačajnijih regionalnih događaja posvećenih ženama. 
Četvrto izdanje donijet će još dinamičniji tempo, nova iznenađenja i iskustva zbog kojih se publika iz godine u godinu vraća.
Više informacija, kao i specijalnu Black Week ponudu kotizacija, potražite na službenoj stranici festivala i društvenim mrežama.
Vidimo se u Rijeci, od 5. do 8. ožujka 2026.!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!