TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 12.3.2018.
Bh. kompanija Alma Ras je svoj dvadeseti rođendan odlučila proslaviti jubilarnom kolekcijom koja slavi ženu, a koju su predstavili na gala druženju ovaj vikend u Sarajevu. Obzirom da je cvijet ruže nit vodilja kolekcije, kao i kampanje koja ju prati, na eventu je pozornost ukrao upravo zid od svježih ruža koji je cijelom druženju dao dodatnu dozu elegancije i profinjenosti.
Martina Saira, osnivačica i generalna direktorica kompanije SEE.Contact je bila zadužena za organizaciju eventa za koji je birala moderno prugasto odijelo u Massimo Dutti potpisu. Odjelo je dodatno stilizirala zanimljivim modnim dodacima, točnije odabir je pao na točkaste Balenciaga cipele i statement clutch torbicu koji su bili sjajan kontrast high street odijelu. Upečatljiva zlatna naušnica, podignuta kosa te crveni ruž zaokružili su njen look te mu dali dodatnu dozu ženstvenosti.
Martina Saira
Martina se proslavi dvadesetog rođendana ove bh.kompanije pridružila u pratnji svog partnera Zlatana Muslimovića elegantno odjevenog u prugasto odijelo koje je kombinirao uz mokasinke.
Martina Saira i Zlatan Muslimović
Zlatan Muslimović
Sedina Memagić je za ovu priliku birala custom made kreaciju u potpisu branda Mateyaneira. Bijeli top ukrašen čipkom i plaštom dao je odvažnu notu jednostavnim bijelim hlačama visokog struka.
Sedina Memagić u Mateyaneira kreaciji
Bh.model, Sarah Čerkez, koja je ujedno i zaštitno lice ove Alma Ras kampanje, izgledala je elegantno u dugoj slip haljini dubokog proreza sa strane kreirajući tako minimalistički look kakav bismo vidjeli i u street style izvješćima.
Sarah Čerkez u Alma Ras kreaciji
Nermina Memagić je za ovu priliku birala prepoznatljiv dizajn hrvatske dizajnerice Aleksandre Dojčinović, a uz romantičnu pastelnu haljinu s volanima birala je sandale u boji zlata.
Nermina Memagić u Lei Lou by Alex Dojčinović haljini
Jaan Amir Alić, menadžer kompanije Orbico Beauty izgledao je elegantno u crnom odijelu kojem je dozu opuštenosti dao odabirom leptir mašne s točkicama te čarapama sa uzorkom koje su se suptilno nazirale ispod nogavica.
Jaan Amir Alić
Mateja Dujić i Neira Sinanbašić, dizajnerice branda MATEYANEIRA
Ana Bavrka
Foto: Aida Redžepagić
TEKST: Emina Smaka
Ako postoji modna kuća koja zna kako reinterpretirati pojam dekadencije, onda je to svakako Schiaparelli.
U svojoj kolekciji Ready-to-Wear Fall/Winter 2025-2026, Daniel Roseberry je ponovo dokazao da 'više je više' može funkcionisati kada se izvodi s umjetničkom preciznošću i teatralnošću. Poseban fokus privukli su remeni s naglašenim kopčama, nanizani jedan na drugi, kreirajući vizualnu simfoniju metala, kože i ornamentike.
Ako tražite minimalistički modni trenutak, ovo nije to, naprotiv, radi se o snažnom povratku statement detalja koji dominiraju kombinacijom i nose cijelu siluetu. Zlatne i srebrne kopče, bogato ukrašene gravurama i baroknim ornamentima, podsjećaju na western i Lone Star estetiku, ali kroz Schiaparellijev filter luksuza pretvaraju se u savremeni oklop za modnog entuzijastu.
Trend višestrukih remena nije novost, nazirali smo ga već na pojedinim pistama i u street style kombinacijama, no Schiaparelli ga postavlja u središte modne igre i daje mu status apsolutnog must-have detalja za sezonu.
Radi se o kombinaciji cowboy nasljeđa, punk energije i couture raskoši, nečemu što je teško ignorisati i što garantuje eksploziju ovog trenda na ulicama i u high fashion editorijalima.
Kako stvari stoje, od jeseni ćemo ih gledati svuda: od piste, preko Instagrama, do svakodnevnih kombinacija onih najodvažnijih.
Fotografije: @schiaparelli
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!