TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.2.2017.
Tubica ruža SOS je proizvod svake kozmetičke torbice, budući da nanošenjem ruža uz malo truda izgledate dotjerano. Crveni ruž klasik je u beauty industriji koji uspješno odoljeva trendovima, stilovima i godinama, ostajući uvijek jednostavno profinjen.
Prvi moderni ruž za usne bio je crvene boje, a proizveden je u Parizu 1884. U dvadesetim i tridesetim godinama postao je simbol neovisnosti i ženstvenosti, te su ga obožavale dame zlatnog Hollywooda. U pedesetim su ga Marilyn Monroe i Elizabeth Taylor učinile vječnom kozmetičkom ikonom, a dodatnu slavu dale su mu Twiggy i Brigitte Bardot. Danas, crveni ruž dostupan je u obliku gela, u mat verziji, sa šljokicama. Osim što usne boje u privlačne crvene nijanse, hidratiziraju ih, bogati su vitaminima, imaju mat završetak, postojani su i bogati su vitaminima. Na vama je samo da odaberete savršenu nijansu prema boji vaše puti i izaberete svog favorita na policama drogerija po pristupačnim cijenama.
Revlon Ultra HD Gel Lip Color in HD Lava
Catrice Matt Lip Artist 6Hr in Fashion REDitorial
Maybelline Color Sensational Vivids Lipcolor in On Fire Red
NYX Soft Matte Lip Cream in Amsterdam
Rimmel London Lasting Finish Lipstick in 01 Red, Rimmel London
L'Oreal Paris Color Riche Lipstick in True Red
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!