TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.8.2016.
Fondaciju FORMA smo početkom godine osnovali uz još dvije uspješne kompanije u Bosni i Hercegovini- Networks i See.Contact. Kako bi potaknuli poduzetnički duh u kreativnim krugovima, kreirali smo platformu koja će služiti kao kontinuirana podrška unaprjeđenju kreativne industrije u BiH te otkrivanju i razvoju novih dizajnerskih i umjetničkih imena u Bosni i Hercegovini.
Jedan od naših prvih projekata je modni natječaj pokrenut početkom drugog mjeseca.
Ideja natječaja jeste stvoriti novo domaće, dizajnersko ime i usmjeriti ga u njegovom daljnjem profesionalnom razvoju na bh. modnoj sceni i reprezentativnom predstavljanju široj javnosti. Pobjednica ovogodišnjeg FORMA natječaja je mlada dizajnerica Ivka Marin koja dolazi iz Odžaka, a koja se među 33 zaprimljene prijave istaknula dizajnom haljine za koju je inspiraciju, pored u glamuru crvenog tepiha, pronašla i u tkanju tradicionalnih nošnji iz Bosne i Hercegovine.


Uz najkvalitetnije materijale kupljene u Italiji, haljina je, pod budnim okom FORMA tima, sašivena u Sarajevu, a priliku da ju premijerno pokaže publici, na otvorenju ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala dobila je uspješna bh.manekenka i ambasadorica projekta FORMA 2016. – Sarah Čerkez.
Kako bismo pokazali da mladi talentirani dizajneri iz BiH uz kvalitetno usmjerenje i investiranje u njihov rad mogu ponuditi inovativan i upečatljiv dizajn, organizirali smo i snimanje na kojem smo uz provjerenu kreativnu ekipu snimili nešto drugačiji editorijal o jednoj posebnoj haljini. Osim editorijalom, priču smo zaokružili i angažiranjem dvoje sarajevskih magistara kiparstva, koji su za FORMA tim dizajnirali kameni kip koji održava kreativnost, stabilnost i snagu naše fondacije. Kip je nastao po ideji i crtežu Nardine Zubanović, dok je Samir Sučeska pomagao oko izvedbenog djela nastanka kipa.
FORMA tim tijekom Sarajevo Film Festivala, točnije u nedjelju, 14.8. organizira i svoje prvo modno druženje pod vedrim nebom na prekasnoj terasi hotela Bosnia, koje će biti popraćeno brojnim gostima iz modnog, kulturnog i javnog života, a osim sjajne zabave, event će pratiti i tiha aukcija kroz koju će posjetitelji imati priliku licitirati za haljinu i time dati svoj doprinos razvoju kolekcije dizajnerice Ivke Marin za proljeće/ljeto 2017. Na druženju će FORMA tim uručiti pehar dizajnerici haljine, talentiranoj Ivki te pobjedniku aukcije. Naravno, dašak atmosfere i najzanimljivije kombinacije sa ovog modnog događaja, moći ćete osjetiti i pregledati kroz fotografije već u ponedjeljak, na MODAMO.info.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!