TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 11.8.2016.
Fondaciju FORMA smo početkom godine osnovali uz još dvije uspješne kompanije u Bosni i Hercegovini- Networks i See.Contact. Kako bi potaknuli poduzetnički duh u kreativnim krugovima, kreirali smo platformu koja će služiti kao kontinuirana podrška unaprjeđenju kreativne industrije u BiH te otkrivanju i razvoju novih dizajnerskih i umjetničkih imena u Bosni i Hercegovini.
Jedan od naših prvih projekata je modni natječaj pokrenut početkom drugog mjeseca.
Ideja natječaja jeste stvoriti novo domaće, dizajnersko ime i usmjeriti ga u njegovom daljnjem profesionalnom razvoju na bh. modnoj sceni i reprezentativnom predstavljanju široj javnosti. Pobjednica ovogodišnjeg FORMA natječaja je mlada dizajnerica Ivka Marin koja dolazi iz Odžaka, a koja se među 33 zaprimljene prijave istaknula dizajnom haljine za koju je inspiraciju, pored u glamuru crvenog tepiha, pronašla i u tkanju tradicionalnih nošnji iz Bosne i Hercegovine.


Uz najkvalitetnije materijale kupljene u Italiji, haljina je, pod budnim okom FORMA tima, sašivena u Sarajevu, a priliku da ju premijerno pokaže publici, na otvorenju ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala dobila je uspješna bh.manekenka i ambasadorica projekta FORMA 2016. – Sarah Čerkez.
Kako bismo pokazali da mladi talentirani dizajneri iz BiH uz kvalitetno usmjerenje i investiranje u njihov rad mogu ponuditi inovativan i upečatljiv dizajn, organizirali smo i snimanje na kojem smo uz provjerenu kreativnu ekipu snimili nešto drugačiji editorijal o jednoj posebnoj haljini. Osim editorijalom, priču smo zaokružili i angažiranjem dvoje sarajevskih magistara kiparstva, koji su za FORMA tim dizajnirali kameni kip koji održava kreativnost, stabilnost i snagu naše fondacije. Kip je nastao po ideji i crtežu Nardine Zubanović, dok je Samir Sučeska pomagao oko izvedbenog djela nastanka kipa.
FORMA tim tijekom Sarajevo Film Festivala, točnije u nedjelju, 14.8. organizira i svoje prvo modno druženje pod vedrim nebom na prekasnoj terasi hotela Bosnia, koje će biti popraćeno brojnim gostima iz modnog, kulturnog i javnog života, a osim sjajne zabave, event će pratiti i tiha aukcija kroz koju će posjetitelji imati priliku licitirati za haljinu i time dati svoj doprinos razvoju kolekcije dizajnerice Ivke Marin za proljeće/ljeto 2017. Na druženju će FORMA tim uručiti pehar dizajnerici haljine, talentiranoj Ivki te pobjedniku aukcije. Naravno, dašak atmosfere i najzanimljivije kombinacije sa ovog modnog događaja, moći ćete osjetiti i pregledati kroz fotografije već u ponedjeljak, na MODAMO.info.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!