TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.8.2010.
4. Riječke stepenice, modna revija večernjih haljina i odijela, koja je postala turistička atrakcija grada Rijeke i najveća modna manifestacija u Primorsko-goranskoj županiji održati će se u petak 27.08.2010. s početkom u 20h na stepenicama pored Grand Hotela Bonavia. Ono što reviju čini drugačijom od ostalih modnih događanja u Hrvatskoj je predstavljanje aktualne kolekcije jesen/zima poznat
Voditelj programa je Robert Ferlin, a 4.Riječke stepenice će nositi poznate manekenke i manekeni: Jelena Glišić, Sarah Ćosić, Aleksandra Grdić, Maja Cvjetković, Dvina Meler i Stephany Hohnjec koje na reviju dolaze sa putovanja iz Gvineje, Iva Šarić, Vedrana Linardić, Miss turizma Alida Vejo, Miss PGŽ Nikolina Miletić, Ivana Severinac; aktualni mister Hrvatske, Radovan Stošić, bivši misteri Bruno Orešković, Dino Bubičić i Bojan Milohanović, te Ivan Bošnjak, Valentino Kozmić, Damir Kovačićek, Alen Karajić i Ivan Mimica.
Službena kozmetika je Calvin Klein, za šminku je zadužena vizažistica Paola Peček dok frizure na reviji radi studio Perman Experience.
.jpg)
Specifičnost revije su poznate osobe koje su u ulozi zaštitnih lica modnih kuća.
Reviji se svake godine rado odazivaju Robert Ferlin, Alen Macinić, Davor Garić, Mario Lipovšek, Davor Jurkotić, Boris Kosmač, Neno Pavinčić, Uršula Tolj, Karin Kuljanić, Danijela Gračan, Barbara Štrbac, Antonela Malis, te se nadamo dolasku u VIP ložu skupini E.N.I., Jakovu Faku, Nadi Matošević, Ani Jelušić, Janici Kostelić, Milošu Miloševiću, Stipi Drvišu, Snježani Pejčić, Ladi Szabo Kajfež te mnogim političarima.
modamo.info
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!