TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 17.1.2022.
Make up i beauty teme općenito su nešto što nas jako zanima, i o čemu želimo znati više, a sigurni smo da i vi dijelite tu ljubav i interesovanje.
Često čitamo i pišemo o novim trendovima u svijetu makeupa, koji ruž nosimo u kojoj sezoni, kakav oblik tuša je idealan za naš oblik očiju i slično, te smo željeli razgovarati sa stručnjakinjom na ovu temu i saznati nešto više.
Naida Đekić je make up umjetnica čije radove smo, kroz godine iza nas, imali priliku gledati na mnogim bh. editorijalima, revijama ali i lookovima koje je ona kreirala i nesebično dijelila sa nama na društvenim mrežama. Dama je koja ima 'ono nešto' posebno i drugačije, a o tome svjedoči i njen novi kreativni prostor, studio Naida Đekić.
S nama je podijelila iskustvo otvaranja studija, te objasnila 3 make up looka, koji nam svima zatrebaju u određenim situacijama.
Foto: Privatna arhiva
Studio
U danima izolacije sam imala dovoljno vremena da razmislim i sumiram sve projekte, poslove i saradnje, da razmislim šta mi je bilo fenomenalno, a šta ne toliko krasno. U suštini nisam imala lošeg iskustva, samo rezonovanje čime se ne bih više bavila. Imala sam dovoljno vremena za sve svoje hobije koji su u ćošku mene skupljali prašinu i čekali neko moje slobodno vrijeme. Znam da je ovaj period virusa donio mnogo zla, srećom za mene, bilo je i pozitivnih stvari, a jedna od njih je upravo studio.
Foto: Privatna arhiva
Studio je rezultat svih mojih hobija sa kojih sam obrisala prašinu i koji su konačno zablistali u sjaju na moj način. Napravljen je isključivo za ugođaj mojih modela i mene dok budemo snimali makeup tutorijale. Upravo ovaj vid edukacije poželjela sam pružim svim budućim gledateljima tog sadržaja, a uskoro više o svemu tome.
Foto: Privatna arhiva
Neklasični look
Voljela bih da se ljudi ohrabre i odvažno se prošetaju u svojim najboljim izdanjima ili pak onim neobičnim za koje su se plašili da prošetaju pod svjetlima grada, omiljenog restorana... ma i kućnog party-a ako treba.
Linija tuša na očnim vjeđama? Još u boji? Što da ne... Par cirkona ili sitnih bisera? Sigurna sam da će izmamiti poglede, a pojačati sjaj u oku. Na kraju, neka ide život i sa njim drugačiji makeup od svih.
Model: Elena Kojeserina
Foto: BTS/ Privatna arhiva
Makeup, hair: Naida Đekić
Model: Džana H.
Foto: Ana Lukenda
Makeup, hair: Naida Đekić
Poluklasični look
Ukoliko niste osoba koja bi sa tolikom hrabrošću nosila ekstravagantan makeup, a opet biste se željeli istaknuti, moj savjet je da uvedete boje u svoj svijet. Prije svega da razbijemo mit o tome da određenim bojama očiju stoje određene boje – to je dakako samo mit. Sve stoji svima koji su spremni da nose sve.
Tačno je da neke boje sjenila ističu određenu boju oka zbog kontrasta, ali da ima univerzalno pravilo šta se smije, a šta ne, nema. Ako biste se našli pred jarkim tonovima tuševa, sjenila, ruževa, krenite prema njima i prigrlite u potpunosti ovaj zanimljiv trend.
Model: Elena Kojeserina
Foto: BTS/ Privatna arhiva
Hair: Eldin Nuhić
Makeup: Naida Đekić
Model: Naomi Druškić
Foto: BTS/ Privatna arhiva
Hair: Eldin Nuhić
Makeup: Naida Đekić
Model: Emilija Grbavac
Foto: Ana Lukenda
Makeup, hair: Naida Đekić
Klasični look
Niko neće tvrditi da klasika nije majka svakog ne klasičnog makeupa. Nemojte se nikad osjećati kao da niste zanimljivi jer želite zauvijek nositi klasiku. Linija tuša je opstala stoljećima, crveni ruž sa linijom tuša na kapcima je ostao desetljećima u trendu i zašto bi neko pokušao pokolebati to trenutnim trendovima?
Naglašene oči toplim tonovima sjenila vječni su trend '90ih, a i dana današnjeg. Ne dajte se pokolebati u nošenju klasike, kao što se ni klasika nije dala pokolebati vijekovima.
Model: Elena Kojeserina
Foto: BTS/ Privatna arhiva
Makeup, hair: Naida Đekić
Foto: BTS/ Privatna arhiva
Makeup, hair: Nida Đekić
Model: Naomi Druškić
Foto: Ana Lukenda
Makeup, hair: Naida Đekić
* * *
Naslovna fotografija: Maja Topčagić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!