TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.6.2016.

Nakon rekordnog prošlogodišnjeg izdanja festivala koji je okupio preko 110.000 tisuća posjetioca na preko 7 bina i nastupima preko 150 izvođača, ovogodišnji, treći po redu Sea Dance Festival održat će se od 14. do 16.7. na plaži Jaz. Jedna od najznačajnijih muzičkih ikona današnjice Skrillex, nastupit će na spektakularnom otvaranju ovogodišnjeg izdanja festivala!

Nezaboravno festivalsko ljeto obilježit će i nastup jedne od najtraženijih svjetskih koncertnih atrakcija, britanske grupe Hurts  16. jula, koji će u okviru velike svjetske turneje "Surrender" posjetiti i predivnu plažu Jaz, kao i specijalni "sunset set" belgijske muzičke zvijezde Lost Frequencies, tvorca dva najveća ljetnja hita "Are you with me" i "Reality". Na Jaz stiže i producent i DJ Zomboy, jedno od najtraženijih svjetskih muzičkih imena i čuveni Andy C, kako ga najčešće nazivaju, otac drum and bass pokreta. Da na Jazu bude još toplije pobrinut će se i apsolutna dnb superzvijezda Sub Focus i njegov MC ID, te famozni bristolski duo My Nu Lang koje prati Dread MC. Kao i mnoga druga zvučna imena svjetske, regionalne i domaće muzičke scene.

seadance

U jedinstvenom letenjem ambijentu plaže Jaz, tokom prve dvije godine održavanja festivala Sea Dance je ugostio: The Prodigy, Jamiroquai, Underworld, Roisin Murphy, Rudimental, Example Live, Klingande, Sigma, Wilkinson, Flight Facilities, Bondax, Odesza, ali i mnogobrojne domaće i regionalne zvezde. Kroz festivalske kapije protutnjalo je oko 200 hiljada posjetilaca iz preko 40 zemalja širom sveta. Ispisane festivalske stranice, osim brojnih rekorda, krase i sjajni utisci izvođača, medija i publike, koji su redom svjedočili, ne samo da su prisustvovali najboljem koncertu ili festivalu, već najboljim trenucima u životu!

Za veoma kratko vrijeme i nakon samo prvog izdanja, festival je ostvario istorijski uspeh na internacionalnom nivou. Sa evropskog festivalskog takmičenja, “European Festival Awards”, zahvaljujući glasovima preko 1,2 miliona fanova širom sveta, Sea Dance je u Budvu donio prestižnu nagradu za Najbolji evropski festival u kategoriji do 40.000 posjetilaca dnevno. Festival se okitio i titulom najboljeg događaja u Crnoj Gori 2014. osvojivši prestižnu nacionalnu nagradu Wild Beauty Award, a vodeći svjetski turistički vodič, Lonely Planet, nakon posjete Sea Dance festivalu proglasio je plažu Jaz za najbolju evropsku plažu u 2015. godini, navodeći da ona predstavlja idealno mjesto za provod za sve one koji žele da osjete čari najbolje ljetne avanture.

MODAMO.INFO & SEA DANCE FESTIVAL TE NAGRAĐUJU ULAZNICAMA!

Samo tri jednostavna koraka vas dijele od odlaska na ovogodišnji SEA DANCE FESTIVAL! Sve što trebate jeste:

- postati pratitelj službene Facebook stranice MODAMO.info,
- postati pratitelj MODAMO.info na Instagramu,
- na našoj službenoj stranici ispod podijeljene objave ovog članka tagirajte osobu s kojom želite ići na Festival.
Igramo se do utorka 5.7. kada će alat RANDOM.org odabrati dva sretna dobitnika koji će dobiti dvije ulaznice za SEA DANCE FESTIVAL! Sretno!


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!